Volkswagen Amarok: známe ceny, nízké rozhodně nejsou

Mohutný, poněkud exotický pick-up od Volkswagenu jsme vám představili na tomto místě, nyní již můžeme hovořit o cenách, byť zatím o přepočítaných německých. A ty nebudou nijak nízké, základní verze vás totiž přijde bez daně na 26 203 Euro (zhruba 663 000 Kč). Pokud zatoužíte po nejlépe vybavené verzi Highline s pohonem všech kol a vznětovým motorem s objemem pouhé dva litry, připravte si 37 169 Euro (940 000 Kč).

Jen pro porovnání, podobně střižený Ford Ranger se u nás nyní prodává od 559 990 Kč a Mitsubishi L200 Double Cab začíná na 513 233 Kč. Zdá se tedy, že Amarok míří výše, na to jsme si však již poslední dobou u stále sebevědomějšího Volkswagenu zvykli. Uvidíme, zda se vůz vyráběný výhradně v Argentině na našem trhu ujme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Amarok
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků