Volkswagen Amarok Canyon: vyražte na vodu

Automobilka Volkswagen přivezla do Ženevy kromě zástupu malých „Upů“ také upravený terénní pick-up Amarok. Německá značka tak chce demonstrovat všestrannost svého modelu, který vstoupil do prodeje minulý rok. Provedení (nebo chcete-li studie) Canyon je přizpůsobeno potřebám freestylového kajakáře.

Volkswagen | První svezení

První jízda: německý pracant Amarok překvapil

Amarok Canyon je vyšší a širší než klasický Amarok. Může za to použití terénních pneumatik o rozměru 275/65 R18. Podvozek je vyšší o 40 mm, podběhy kol jsou rozšířeny na každé straně o 35 mm a celkově výška narostla o 85 mm. Kromě zmíněných úprav dostal Canyon také elektricky ovládaná stupátka, výrazný oranžový lak karoserie, zatmavené zadní světlomety a především korbu upravenou pro převoz dvou kajaků, pádel a dalšího vybavení.

Interiéru dominuje dvoubarevné čalounění. Na palubní desce se objevily tři nové přístroje ukazující úhly bočního a podélného náklonu. Pod kapotou je dvoulitrové Bi-TDI s maximem naladěným na 180 koní a s vrcholem točivého momentu 400 Nm. Kvůli použití v náročných terénech zvolil výrobce provedení 4Motion s přiřaditelným pohonem přední nápravy, redukcí a uzávěrkou zadního diferenciálu. 

Volkswagen Touran 1.896
Rok výroby: 2004
Stav: 165 696 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 51 057 km
Cena: 329 000 Kč
Volkswagen Passat 1.896
Rok výroby: 2004
Stav: 185 147 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků