Měl jsem novou služební volhu. Byla to tragédie. Žrala 28 litrů, při ubrání plynu jí létaly metrové plameny z výfuku. Ani sovětší specialisté nedokázaly jejich 12 vent. motor vyladit. Motor vyhodily a dali do nového vozů motor z 2410. Tři dny jsem jezdil a dva dny opravoval. Do konce mě zůstal volatat v ruce. Soudruzi zapoměli dát zajišťovací podložky pod matky.Byl to strašný zmetek.
Vazeni pratele.Uvedomte si, ze Petr je zrejme psychicky naruseny clovek a Vase odporovani, popichovani, narazky a nadavani mohou mit nevyzpytatelne dusledky na jeho chovani. Mejte na mysli, ze ten clovek nezije ve vakuu, ale ma kolem sebe skutecne lidi z masa a kosti, kterym, v krajnim pripade, muze i ublizit.V zajmu bezpeci vsech techto bytosti, jakoz i ostatnich, Vam vsem navrhuji Petrovi, cokoliv napise, trpelive odsouhlasit a neodporovat, pripadne jej zcela ignorovat. Snad se nam tak spolecne podari ochranit nejednu zivou dusi.
Ale soudruhu, oponenty prohlašovat za psychicky narušené? to už jsem někde slyšel. Stará dobrá škola?
Mate naprostou pravdu, tovarisc rozvedcik Pepa. :-D
Navrhuju zahrát Petrovi malé socialistické divadlo, aby si připomněl vlastní mládí, vyndal ze šuplíku svůj bývalý pionýrský šátek a odznak... On o tom nechce moc mluvit :-)
Petr není žádný oponent, ale totálně vymaštěná pýča co zaplevelila a zničila celou diskusi k tak vyjímečnému vozu, jakým Volha, nebo alespoň většina jejích modelů nezpochybnitelně byly.A jestli se chceš k takovému debilovi přidávat, tak si to dělej na "vašich" buzerantských stránkách a NE tady mezi normálníma lidma.Volha bylo skvělý auto a Peugeoťáckej diesel tam padnul jako prdel na hrnec. Kdo nějakej sehnal, tak ho tam narval. Viz. spousta taxikářů, ale i profesionálních řidičů. Agregát se neměnil kvůli nespolehlivosti nebo výkonu toho původního, ale jen kvůli spotřebě, která se potom dostala na polovinu. Ale to je jenom naše věc. V době vývoje a výroby Volhy se v Rusku. stejně jako v Americe o spotřebu nemuseli starat.
taktak, Volha 24 (by) byla ještě v šedesátých letech vyspělé, konkurenceschopné progresivní vozidlo. Škoda že se legendární sovětský reverzní engineering zasekl tak o dvacet let. Ale pořád na svém trhu neměla konkurenci. Ono čtyřválcový velký sedan co žere 20 litrů a má sto koní v roce 80 byl opravdu nadčasový kousek. Úžasné kolik soudruhů si tady myslí že sověti někdy něco v autopromu vymysleli. Co nebylo ukradeno, zrekvírováno, na to se koupila licence a pak porušila či vylepšila k "dokonalosti". od motorek, přes auta až k proudovým motorům. Volha byla skvělý auto. Pro ovci za plotem se samostříly to byl dokonce nedostižný sen. Zvlášť když se vylepšila o modernější motor. Kdo si k tomu motoru koupil i karoserii (P504) jezdí s tím v africe dodnes. Zato ty superspolehlivý volhy už nějak ne. Ještě nějaká nadávka by nebyla ty chlupaté zakrslé cosi?
Stejně tak ti unikl fakt, že 24ky se úspěšně vyvážely na západ a to i s dieslovými motory Peugeoot Indoor a Perkins.Hojně je využívaly např. taxislužby.Jinak 24ky měly i V8 motor z čajky.
a taky se z svazu úspěšně vyváželo dřevo na stojato ze kterého pak nedokonalí západní imperialisté dělali zboží které soudruzi ani neznali.BTW, jak se z Ruska mohli úspěšně vyvážet motory francouzské Indendor ? Že by se třeba vyváželi bez motorů aby je tam mohli kvalitní belgičtí dělníci namontovat a zkontrolovat sesazení zbytku auta, než to pustí na silnice? (podobný "obchodní" úspěch jako Samara Baltic)V8? myslíte tu imitaci co měla z 5.5litru 140kw v polovině 70 let určenou jen pro KGB? V8 s bubnovou brzdou? To má být něco zázračného?Teď už jsem přesvědčený, byl to nadčasový a nepřekonatelný stroj. Sen každého komančského vola či ovce. Zjevně až dodnes.
to auto bylo totálně neovladatelné s tím 195 koňovým motorem, to je tedy úctyhodný výplod komunsitické dovednosti, dávala se tam 200 kilová deska do kufru, aby se s tím dalo vůbec jet a spotřeba jako v T34 :) (komouši, také původně americká konstrukce, té vás jistě potěší :-D ) a motor byl určitě nějaký opajcnutý západní, dalo by se to dohledat na webu
T34 bylo oproti americkém tankům 2sv. války asi tak 110x lepší.Ve 21sv. platilo, že nejle=ší tanky měly němci, ale pouze co se týče palebné síly a paníře, jejich benzínové motry měly šílenou spotřebu a akční rádius byl nul nula prd.Druhé nejlepší tanky měly sověti a T34 mělo díky dieslovému motoru velm dobrý akční rádius.2 pytle cementu se dávaly do všech aut s morem vpředu a pohoenm zadních kol, i do těch amerikcých a německých, neboj.
skara asi i na wiki řádí američtí agenti nebo NSA, použiji-li váš komušskej slovník, protože si tam dovolili napsat, že T 34 byly překonány Panzerkampfwagen V Panther (SdKfz 171) a po vylodění spojenců M26 Pershing.http://cs.wikipedia.org/wiki/T-34...
Tvoj komoušskej slovník klame ako pravý komunista. Pershing bol ťažký tank, ten treba porovnávať s IS-2. nemecké tanky boli výnimka - už Panther vážil viac ako spojenecké ťažké tanky a Tiger bol ešte ťažší. Vidno, že ťa v škole učili iba memorovať leninove spisy a nie normálne myslieť - asi sa to u komunistov cenilo. Ale bavíš dobre, môžeš v tom pokračovať. vyvracať tvoje komoušské lži ma stále baví :-D:-D:-D
tak to jsem se nasmál, že vy ty informace vídíte poprvé na wiki když o tom napíšu, Pershing M26 (zmena klasifikace v 44) a Panther SdKfz 171 byly střední tanky, stejná kategorie jako T34, zkuste tu wiki aspoň dočíst do konce zoufalče :-D:-D:-D
110x lepší, tak to je už pořádná dávka rudé servility, to vám říkali na idovém školení KSČM, škoda, že nemáte znalosti o tancích 2SV a hlavně o americké licenci, která stála u historie T34
Licencia bola iba na pruženie typu Christie a tá u histórie T-34 nestála, tá stála u histórie ruských tankov typu BT. Keď nevieš, radšej nepíš ...
neříkej soudruhu zase pokračujeme v rudých lží, prostě rudá duše bude vždy rudá duše, chorobně ulhaná a hysterická z kritiky SSSR, houby žádné prizení, zoufalý lháři: http://www.valka.cz/clanek_513.html...
Počúvaj, klamár, klameš ako ruská Pravda - to je u komunistov asi zvykom. Slušný ľudia sú však ďalej - veď ten článok hovorí to čo ja - na T-34 bolo použité pruženie podľa Christieho. Na rozdiel od teba ale chápem, že pred T-34 boli tanky BT a TAM bolo pruženie Christie použité v ruských podmienkach prvý krát. Najprv sa nauč čítať, alebo ťa učili iba memorovať leninove spisy?
Lhát do očí je standardní komunistiká povaha, budu vás citovat:1/ T-34 bolo použité pruženie podľa Christieho,ale v textu předtím jste to popřel: 2/ Licencia bola iba na pruženie typu Christie a tá u histórie T-34 nestála. Tak co komouši jak budeš lhát dál a budeš zase nadávat mým rodičům a mně, když jsi byl usvědčen ze lži? Zase utěrka co. :-D:-D:-D
lepší pancíř a odolnost stály více váhy, ale kategorie tanku je to stejná jako T34, je vdět, že o kategoriích tanků nic nevíte, tak si shrňme zíkladní vaši lež, že T34 byl výrazně lepší než konkurence, nebyl http://cs.wikipedia.org/wiki/M26_Pershing... , utěrka co :-D:-D:-D
Petr nevím nic. T-34 nemí s tím střepem co měli američani nic společného, strčí ho několikanásobně do kapsy.Petr: nás školí Moskva :o)))
tragická úroveň znalostí a neustálé lhaní nasvědčuje Moskevské rudé škole
Jistě ty motory se montovaly jinde, ale zbytek auta byla pořád volha.Jo, a ony všechny americké V8, zejména po ropné krizi měly 600 HP. Se proberte, běžně měly americké V8 o objemu 5 litrů výkon někde kolem 180 HP. Stejně tak jako bubnové brzdy vzadu.Ještě tak o tom něco vědět.
samozřejmně, že zase lžete, jak je u vás normální, dávali tam jiné motory i převodovky, Volha 24 byl kompilát opajcnutých několika zápaních modelů
Kecy - ako obvykle. Petr, že ti není hanba - doteraz si nedal žiaden dôkaz o kopírke, tak čo sa strápňuješ?
ztrapňujete si tu stále jen vy, hysterickým popíráním faktů a pokud sem odkaz vložím, tak pliváním na vše co vaše názory rozporuje, klidně si myslete, že si vymýšlím a volha 24 nebyla kompilátem mnoha západních aut, chápu, že rudou duši nikdo nepřesvědčí
No, komunistu ako teba moc presvedčovať nemusím ... Samozrejme, že Volga 24 nebola kompilátom - ani jedna časť nebola schopná vymeniť s nejakým západným typom - čo je tvoja mantra, ktorá sa ukázala (až na jeden malinký prípad) úplne idiotskou. Ale to je u komunistov normálne. A že pozdravujem fotríka straníka :-D:-D:-D
Lovap - rudá hysterka, ne ne ne, v SSSR se nic nekopírovalo ne, ne ne... :-D:-D:-D a za to, že komunisty a SSSR kritizujete budu nadávat vám i celé vaší rodině :-D:-D:-D
bubnové brzdy vzadu ano, ale bubny vepředu a V8 ? snad jen Oldsmobile tornado. To bylo ale technologicky úplně jinde. Ve srovnání s Volhou V8 přebývalo nějakých 220 HP, překážela klimatizace a automatická převodovka a podobné změkčilé vybavení. Takže to se s legendou nedá srovnat, to uznávám.
Volhy byly i skotoučemi vpředu, akorát ted přesně nevím od jakého roku.Ale kotoučové brzdy sssr uměl, už ZIL 114/117 měl na všech kolech kotouče.
Volha měla hlavně standartně ubohý čtyřválec! s 90-100HP. Prodávat takové auto ve vyspělém světě ve stejnou dobu, navíc s tak ukrutnou spotřebou, by bylo hodně pro smích. Však se také benzín do Belgie velmi záhy přestal vozit. A pokud se tedy bavíme o "špičkovém modelu" V8 s motorem z limuzíny, ten byl z roku cca 70 srovnával bych s běžným špičkovým V8 sedanem z té doby. A tam by 180 HP bylo hodně smutné číslo i kdyby šlo o kilowaty. Tedy pokud se mluví o autech z 70s minulého století a ne o autech ze začátku tohoto tisícíletí, kdy se tahle "legenda" na rozdíl od její neschopné a nekvalitní konkurence ještě dala koupit. Celé je to trapné. Je to jako vychvalovat kafe a chleba co měli obránci Leningradu. Ti co to přežili, dodnes na něj vzpomínají s láskou. Byl to ten nejlepší chleba na celém světě. Protože jiný nebyl.
Volha GAZ 24 nebyl žádný spičkový sedan, ale konkurence aut typ Opel Rekord, Audi 100 atd.Pleteš si pojmy moloděc, špičková limuzína byla v té době GAZ M14 čajka. A to bylo trochu něco jiného. A nad čajkou pak byly ZILy.Znovu ti opakuju, podívej se na výkony US V8 motrů po ropné krizi.Namátkou pár příkladů amigo:Cadillac fletwood - http://www.sauto.cz/osobni/detail/cadillac/fl... ... http://www.sauto.cz/osobni/detail/cadillac/fl... ... Pontiac bonnevile - http://www.sauto.cz/osobni/detail/pontiac/bon... ... To byly výkony, že:-DChce to o tom něco vědět a nesrovávnávat Volhu s Mercedesem.
..dalsi Pepa z depa s ColaColou v ruce ..co porovnava dva svety tych cias BEZ prihliadania na skutocnosti a navyse uvaza polofakty a svoje dojmy ... Tak poprve.., Volha cize mala ctyrvalec, ale ubohej urcite nebyl, jeho sila bola v odolnosti a spolahlivosti a vykon 71k resp.99k so 2,4l bol optymalny a pracuje dodnies, okrem toho v tych casoch sa jazdilo v CSSR so Skodami 100 a pod., ze ano ... takze porovnavajte porovnatelne a pravdivo (napr. motor M115 u MB v D s 2.3l cca 108k vo W123 v 70 rokoch) a taky nemel spotrebu pri standard prevadzke 20 litru ako uvadite, a navyse phm nebola ziadna tema vtedy a dnes vlastne v RF tiez nie je ... Po druhe.., pokud chcete tahat do reci V8 pouzivany vo volhe 24, tak ten nebyl ani nahodou se 70 let ako uvadite, ale starsi minimalne o 10 let a po treti predmetny motor bol prerobeny na cca.197k v r.1974 a nie 180, ale hlavne z objemu 5,5l a vase porovnania s motormi V8 s 6,7 ci 9 l objemami su uplne mimo realitu tych cias v Europe ako i toho clanku o Volhe 24.Historia nemoze byt "trapna" ako uvadite, trapne je porovnavat dva svety z jedneho pohladu, ako tu prave ukazujte a vypisujete. Ako uviedol uz Sokrates "Viem, ze nic neviem" ..., trochu sebareflexe by nevadilo.
čtyřválec byl velmi ubohý, na západní trhy si nedovolili jej montovat a dávali tam západní motory i převodovky
Čtyřválec s optimálním výkonem 71k. co více dodat? To musí být kvalitně vymydlenej mozek, že to drží dodnes. I když nechápu proč je Asijská stepní technologie srovnávána s Evropou, snažil jsem se ji srovnávat s amerikou, kterou se soudruzi snažili dohonit až do hladomoru a totálního rozpadu rozvinuté ekonomiky v devadesátých letech. Ale budiž.V roce 74 měl mercedes 200PS z 3.5litrů s elektronickým vstřikováním. Tedy nějakých 20 let před tím než Volha. A naftomotor použitelný pro osobní auto nemají sověti dodnes.A důvod proč se v Čechách jezdilo škodou 100 má dost blízko mozkům co vymýšleli tu Volhu.
..pepa a kto pisal o optimalnosti vysky vykonu ? ..si snad na retardovany ? Uvedomujes si ze Volha mala top speed 140km/h so 71k a tento faktor ako i casovy udaj zrychlenia je absolutne nepodstatny, a el. vstrekovanie v 70.tych rokoch pouzit v Ruskych podmienkach, asi tazko, dost pochybujem, ze by akceptoval 87 okt. olov.benzin a to v lepsom pripade (!)...Toto je clanok o Volhe ktora bola postavena pre specificke podmienky RF, je ulohou nebolo oslnovat vykonom ci technikou testovanou v NASA ... ucelom bolo postavit reprezentativne, priestranne a komfortne vozidlo co mozno s najspolahlivejsou technikou, dlhou zivotnostou so vsestranym pouzitim, atd.Tak sa uz uvedom a zamysli, ..a nepis nezmysli, ..a k tym dieslom, a nevies naco by im bol vznetovy motor v Rusku, napr. v takom Jakutsku je v lete -30 a v zime -70 ..len si to predstav, uz ti to dochadza, tam aj nakl automobily, alebo autobusy jazdia na benzin (!) alebo CNG ...Na kost zamrznuty motor a s naftou tuhou ako cencul si mozes akurat tak, vies co ... a arkticka nafta je max do -50, potom uz je to nieco ine a nie nafta a poradi s snou tak komorkovy diesel.Skoda 100 je vlastne facelift, a rusi s tym nic nemaju, ..to skor vasi-nasi komousi ....
rusové se o naftu pokoušeli, byly i prototypy, ale motor byl špatný a ještě katastrofálnější byla jeho prouchovost, motor byl oprati benzínu složitější a oni neměli servisní síť na opravy, takže to nešlo do série, nedokázali prostě takový motor udělat což je dost velká ostuda, na západní trhy raději montovali západní nafty
rosvé neuměli naftový motr a proto už od počátku v80. let byly ve všech nákladních vozech jako byl Ural, Kamaz atd. nahrazen benzínový motr naftovým typu JAMZ atd.Naftový motor do osobáků nebylo vhodné vyíjet, v USA to tady nikdo nedělal, pokud pomineme spotřebu, tak on benzín je ve všem lepší než nafta, že :o))A rusko jako ropná velmoc cenu benzínu neřešilo.
mluvit o naftových motorech převážně západního původu u náklaďáků v kontextu osobních vozů může jen rudý serivla a nic se na tom nezmění, že se o naftu do osobáků sanžili a nedokázali to udělat, napříkald ji hodně potřebovali na export, aby tan nemuseli dávat drahou západní provenienci
Kam se dával na export naftový motor? Krom Volhy a jeden čas Lady Nivy nikam, revanšisto :o)Jasně, naftové motorz v nákladácích byly yas ukradené ze yápadu, pojd nám povědět, komu to v Jaroslavi ukradli tentorkát, at se zasměje, ty demagogu s vypláchnutým mozkem.
Tak se ulhaný komouši rozhodni, jeden čas (Co je jeden čas?) do Volhy a Nivy nebo nikam? :-D:-D:-D
2 vozy s celkově sovětské produkce, to je teda kvantum, hehe
nojo soudruhu, na nic jiného na export se nezmohli, souhlasím je to smutné, že jen dvě značky, hehe
nedivte se tomu čtyřválci to byl motor Dodge z 30 let původně V6 a zkrácený, prostě poslední výkřik techniky :-D:-D:-D
..V6 sa da po upravach zkratit az do V2, ale urcite nie do Volhy 24, ta pouzivala vyhradne R4 a V8, ..mily Petr :-/ Prosim, nepiste mi sem vase urazky a slovnik, nejsem na to zvedavy. Dekuji za pochopeni !
vaše texty jsou plné urážek, proč považujete za urážky když napíší, že je někdo lhář nebo píše jak komunista, to není urážka, ale jen popis faktů, proč vám to asi vadí...
Tvoje texty sú takisto plné urážiek, tak sa ukľudni. Takisto, keď píšem, že sa správaš ako komunista, takisto to nie je urážka ale fakt ... takisto neviem, prečo ti to vadí :-D:-D:-D
mně to vůbec nevadí s radostí se do vás pustím, naopak se dobře bavím, ale vám upozornění na vaše lži evidentně vadí, jako komunista asi víte jak se chovali, jak to nevím, tak díky za vysvětlení
Tak potom čo sa čilíš, keď upozorňujem na tvoje klamstvá. Veď ty klameš ako ruská Pravda!
až nato, že si předtí koupili Forda a okopírovali co šlo (původní motory volha byly opajcnuté Dodge), samozřejmě, že to nedokázali okopírovat ve stejné kvalitě, tak proto ty změny je to podobné jako návrhy Favorita od Bertoneho, řekli mu, umíme vyrobit jen takovýto tvar světel, ten váš neumíme a basta, výsledky komunisty zdevastovaného hospodářství
Komunistické kecy, Petr ... asi si sa od straníckeho fotríka učil dobre ...
Aha - takže aj tvoj sen ... Podľa kádrovania ostatných si komunista ako vyšitý :-D:-D:-D
proč rudá lůza nadává do komunistů, to je nová móda promitivů, pokud nechcete být nazván komunistou tak nepište jak komunista
Ak nechceš aby ťa tak nazývali, nepíš tak. Veď ty píšeš ako komunista!
Smůla, že v rusku jezdí těch VOLH stovky tisíc, výroba typu 3102 totiž probíhala až do roku 2010. Poslední expempláře poháněly motory Chrysler 2,4.Krom toho GAZ vyráběl ještě modernější modely Volha 3112 a 3111 a různé modernizace původní 24ky jako 31105 atd.Tyto vozy se vyznačují vysokou mírou spolehlivosti, jednoduchosti a robusnosti a byly velmi oblíbené pro svojí užitnou hodnotu, poměr cena a výkon a spolehlivost.
ještě že Rusáci koupili od kapitalistů na Volhy licence (ne na všechno, hodně toho ukradli) a například motory jsou Dodge, konstrukce Ford, jinak by jim tam nejezdilo nic
Zasa klameš. Licencia bola na motor Dodge D5, používaný v Poběde - napriek licencii ide o iný motor - má iné vŕtanie, iný zdvih, inú hlavu valcov ... Od Fordu bol kúpený Ford A - to bolo v 20 rokoch. Odvtedy nič. To s Volgou nemá nič spoločného.
jasně komuši v SSSR vůbec nic nekopírovali jen kupovali několik málo licencí, i když většina jejich automobilové produkce jako by z oka vypadla západním modelům, tak to už je diagnóza, vy si opravdu myslíte, že vám toto věří někdo jiný než vámi podobní rudí servilové
To že je něco něčemu tvarově podobné neznamená, že je to obzčejná kopie. prostě se inspirovali tvarem, americké vozy sou si taky podobné a přesto se GM nebovinoval s Fordem či Chryslerem z kradení.Máš smůlu, že se vyznám prefektně jak v ruských, tak i amerických vozech.
zatím jste předvedl, že se nevyznáte skoro v ničem a vaš komunistická povaha není schopna sebemenší kritiky čehokoliv ze SSSR, to je potom nemoc a nemocným nelze odporovat
Problém je, že ty si predviedol, že sa nevyznáš VÔBEC v ničom - iba v tliachaní klamstiev. Ale to je u komoušov asi bežné, že komoušský synáčik? :-D
nerozčiluj se soudruhy vše v čem jste lhal bylo vyvráceno s tím už nic neudělají jakékoliv vaše plivance, tomu se říká utěrka rudý zoufalče
Jistě, lže jak když tiskne a o autech a zejména sovětské produkci nemá vůbec šajna.Jen by mě zajímalo, proč nebojuje proti soudruhům čínanům, kterí to okopírují sakum prdum vč. názvu pomalu.A může začít aktivně bojovat - nemít doma nic made in china.Akorát ono to nějak moc dobře nejde že, když tam dnes slovutní kapitalisté vyrábí úplně vše, HEHEHE
Volgy bežne jazdia ... v Rusku, kde asi, že ... Peugeoty takisto jazdia v Afrike, najmä tam, kde sa vyrábali, alebo kde boli francúzske kolónie ... Ty chlupaté zakrslé cosi :-D
a zatímco Piana, staré Peugeoty, staré Toyoty stále jezdí po celém světě, Volhy se drží jen u sovětského lidu, ač úspěšně exportovány do bratrských vyspělých států jako Kuba, Vietnam, Kongo podobně. Tam už je sice nahradili zcela srovnatelné imperialistické šlupky a p sovětských vozech chcípl pes, ale hrdinný lid z té velké země, která za 100 let existence nevybudovala základní dopravní infrastrukturu. Není to nějaké divné? Taková legenda a všichni jí radši odstaví?
Na Kubě jezdí stále, stejně jako čajkz M14, které používá tamní taxi, u nás jezdí 21 i 24 pořád dost, dneska už pravda mezi sběrately a fandy do veteránů, ale jsou.
jezdí tam kde si nemohou dovolit nic jiného a s původní Volhou to má asi pramálo společného, pokud něco víte o tom jak se auta na Kubě a potobných komunistických zbídačených diktaturách opravují
A jaké motry myslíte že tam jsou?Americké z 50. let??:-D
retarda přidal smajlíka, asi aby to vypadalo chytřeji...
A bezmoykový slouhla NSA nemá odpověd vid.Naopak v řadě těch amerik z 50. let sou motory a převodvkz GAZ a Lada, kdybzs o tý Kubě něco věděl vid, ale to si yrovna asi chyběl, kdž ste měli v CIC a NSA školení
skvělý slovník, už jsem agent USA, potom si stěžujte, že vás někdo nazve komoušem
Všichni sou agenti KGB a GRU, tak logicky protistrana musí být agenty CIA, NSA a CIC. Tak to říká soudruh Cibulka a další ne :oúúAle je fakt, že takové šílence tam američani nemaj :o)
Kecy - do agentúr USA neberú magorov ako ty - ešte by tam dostali "krtka" ...
Díky za váš příspěvek. Fakta o komunistickém kradení často rozčilují lidi vaší úrovně.
ináč ten Peter, je veľmi zvláštna postavička, normálne ho obdivujem, toľko nenávist v jednom človeku, to zrejme musí aj bolieť. Veď ho nechajte, zrejme inde asi nemá možnosť si liečiť svoje komplexi.
Velebnosti, tady poteče krev!Fakt je, že to graduje a začínám být zvědavý jak to skončí. Skoro bych si tipnul, že povinným registrováním diskutujících a rozdáváním tropického ovoce. Peťo, normálně tě zcenzůrujou jako za komunistů. :-D
Co sa tyka autorovho ´povinneho´ stranickeho uvodu, nevidim v tom problem a plne ho chapem - musi ist s dobou, kydat na minulost /ludi, ktorych vobec nepoznal a vobec na to, co v tych tazkych casoch dokazali/ - to je zrejme ziaduce, ze pan autor? Alebo sa bojime, ze by sme si uz ziaden ten clanocek nenapisali...prideme o inzerciu, elegantne povedane ´vstup investora´...a tak dalej, klasicky scenar, alebo sa mylim? Ta ista ´firma´ako CTK?
komouši piš něco o autech a nech si ty tvoje zvratky, posuzuješ druhé jen podle své ubohosti, věř dnes už není cenzorské oddělení, jako za vás, dnes už se lidé nebojí napsat co si myslí, aby jste nezavřeli celou rodinu
Nechcete jit s temi vasimi nenavistnymi nazory nekam jinam? Radi zde diskutujeme, jeste radsi se zde hadame, ovsem na uplne jina temata. Premyslim nad tim, kde se stala ve Vasi vychove chyba, ze to nechapate?Nebo ze by se snad jednalo a nejaky hlubsi problem? Napriklad: Vas otec agentem StB? Mlatil Vas, neustale buzeroval, snazil se zlomit vasi osobnost? Nevim, nevim, zda byste nemel vyhledat odbornou pomoc.
aaa, miestny nacista sa uz ozval....taaak uz si sa vyvracal, to je dobre, ulavilo sa urcite. To som rad. Jeden fakt: ked tot nedavno prebiehali dopredu neohlasene manevre istej organizacie na uzemi neclenskeho statu /vieme kde snad/, zaujimave ze v radiozurnale nepadla ani zmienka, bol som v tom case dost na cestach, radio pustene. Pani redaktori akosi zabudli, zrejme mali prilis vela prace, jezisi, aka to nahoda, proste to zo scenara nejako vypadlo, technicka chyba....prelietajuce transporty /mame nad nami letecky koridor/, boli zrejme stopy ufonov...Ale nic, to je snad kazdemu /okrem teba/ zname, rozved radsej toho *komousa*, co je zrejme u Teba nieco ako slovna spojka, elipsa, ocny tik...toto ma zaujima /z psychopatologickeho hladiska/ viac, skus este pred vizitou.Co sa tyka auta, hodne som ich videl v azijskej casti Ruska, jazdi to tam veselo dodnes, skratka jednoduche, velke a robustne. Co ma raz dostalo, ked som to videl zospodu, som mal skor pocit ze sa kukam na zeleznicny vagon :-D
On nie je nacista - naopak, je to bývalý boľševik, len potrebuje zmyť zo seba tú hanbu, tak teraz druhým nadáva do komunistov ... To je u nich normálne ...
nesmíš všechny posuzovat podle sebe soudruhu :-D:-D:-D
Súdruhuješ pekne, pravda. Pravdepodobne pozostatok komunistickej výchovy. Fotrík bol straník? Vyzerá to tak ... jablko nepadá ďaleko od stromu ... :-D
nemohu posoudit, neznám a nemám komunistickou výchovu, ale vy jste na to expert, rudá knížka vás určitě hřeje na srdci, aspoň podle primitivní úrovně hyterických textů jste komouš jak vyšitý, to víte vy se prozradíte vždy :-D:-D:-D
Po tom, co si tu vychvaloval nacisticku zberbu, mal som za to, ze Ta za to zatvorili, ale zrejme nasledne blazninca vyhodili...asi aj bez obeda, uf, nas.rie, ze?.... Ostatne, na mnou horeuvedeny fakt ocividne adekvatnu odpoved nenachadzas, tak smele do toho, inak premie nebudu. Svojou vypatlanostou mi pripominas idnes, triafam presne?
komouši plivejte na mně jak chcete lžete jak chcete, jen ukazujete co jste zač a z faktu, že snad všechny Volhy byly špatnými plagiáty západní produkce z toho se nevylžete :-D:-D:-Dhttp://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-M20_Pobeda... nebo http://www.gaz21volga.com/FordnVolga/fordnvolga.htm... nebo http://www.autosoviet.altervista.org/ENGLISH-automotorusse6(ga... ...
Máš špatné informace. Ne všchny sovětské vozy byly plagitáy, ony jimi byly pouze inspirované. Tak třeba Čajka M-14 byly inspirována vozy Chrysler Imperial a Lincoln, ovšem žádný z dílů není zaměnitelný vůz byl plně vyvinut vlastní silami. Pouze některé kontrukční řešení a částečně desgn byl isnpirací, ale nikdy nic neobšlohli tak, že by to byla věrná kopie. Vyjimkou byl první Moskvič, což je německý Opel, ovšem to to brali jako válečnou reparaci. Z ostatních se originálu asi nejvíce podobná ZAZ 968 (NSU Prinz).Ostatní vozy byly pouze inspirovány jednotlivými modely značek Chrysler, Packard, Simca, Cadillac, Lincoln či ford.
samozřejmně lžete jak je u vás pravidlem, napříkald Moskvič měl mnoho dílů shodných s Opelem ona je jedna věc inspirace (což už je trapné dost) a druhá věc je špatný plagiát, auto které jako by z oka vypadlo západnímu modelu a to je velký rozdíl a to byla většina aut z komunistického SSSR, prostě komouši v jste se na nic pořádného nikdy nezmohli z toho se nevylžete
Které auto krom Moskviče 400 bylo 100% Kopií západního vozu? Teda krom žiglů, na které byla řádně zakoupena licence.Pojd mi ukázat, co sojuz jak říkáš ukradl a udělal z toho plagiaát.Ani jedna Volha, ani jeden ZIS a ZIL nejsou přesné kopie žádného amerického vozu. Byly jimi pouze inspirovány.
jasně byly jen inspirovány..., co to je za termín, je jen vlastí produkce nebo licence nebo plagiátorství nic mezi tím rudý servilo, většina komoušské produce jako by z oka vypadla západním předlohám, ale vždyť se jen inspirovali... :-D:-D:-D bože to je síla...
Vysvětlím revašinstickému omeyenci jako jsi ty rozdíl mezi pojmy Inspirace a opajcnutí celého vozu.Inspirace je, pokud zvolíme podbné tvary, design, a aerodynamické řešení produktu, ale neshodují se nám žádné karosářské díly, podovozkové díly atd.Opajcnutí je, když to vyrobíme naprosto přesně tak, jak je vyrobený originál.Už to chápeš, dutá hlavo?BTW s čím se shodoval takový prototyp ZIL 4102? Hmmm
To Petr nemôže pochopiť, on je "kapánek" zabrzdený ...
aha to jsem nevěděl, že když někdo udělá špatný plagiát protože nedokáže udržet kvalitu a úroveň originálu, takž to potom není plagiát :-D:-D:-D
Kvalitu nikdo držet nechtěl, kvalito.Lisovací formy, kopyta a formy na ruční vyklepávání dílů nejsou vůbec shodné s USA vozy. Žádný blatník ze Zilu nepasuje na Lincoln atd.Akorát omezenec jako ty to neumí pochopit.Znovu ti říkám, proč nebojueš proti číně, která kopíruje zcela otevřeně celé produkty a nejen v automobilové branži...
PS: oprava Moskviš Aleko byl okopírovaná Simca mnoho dílů měl shodných
Moskvič Aleko vycházel z vozů Simca 1307/1308 co se týče základního designu. Ovšem karoserie nejsou zaměnitelné, stejně jako jednotlivé části dílů.Co okopírováno skutečně bylo, je přední náprava, ovšem tu okopírovali od Audi :o))
vy s tím lhaním nikdy nepřestanete, vy komunisti to máte prostě v krvi, ale ubezpečuji vás, že vás lhát nenechám: http://en.wikipedia.org/wiki/Aleko... nebo http://auto.idnes.cz/s-moskvicem-je-amen-za-pr... ...
Jediný, kto tu klame, si ty - u komunistov to je ale obvyklé, čo sa čudujem :-D:-DPrototyp bol od A stĺpika zhodný - to je jasné, ale sériové autá zasa nie. Stačí si pozrieť tabuľku rozmerov a zistíš, že žiadny nesedí so Simcou ...
:-D:-D:-D proč mě překvapuje, že jste tecí bezcharakterní primitivové, že nedokážete přečíst ani odkazy nebo záměrně lžete, že vy jste byl komunista a estébák, protože takto lhát je i na komunisty síla, citace z článku: Vývoj moskvičů často začínal tak, že si automobilka koupila nějaký hotový vůz ze Západu. Tak tomu bylo i v případě modelu Aleko, jehož prototyp je věrnou kopií Simcy 1308.Zdroj: http://auto.idnes.cz/s-moskvicem-je-amen-za-pr... ...
Jistě, ale to že vývoj začínal tím, že v AZLK nebo ZILu rozebrali tři západní auto neznamená, že to byla přesná kopie.ONO v USA u GM a Forda nikdy žádné japonské nebo evropské auto nerozebrali, jste opravdu tak naivní, blbej nebo to jen hrajete??Kdybyste o těch autech aspon něco věděl...
hysterická snaha rudé letky pokračuje, smiřte se s tím, že nemáte znalosti ani inteligenci uspět, zde nejde o nějaké rozebírání a inspiraci jak to dělá konkurence, ale plagiátorství, když si koupíne nekvalitní špatně okopírované rolexky, tak to není výsledek kvalitní práce hodinářů, ale jen ubohé nekvalitní plagiátorství a představte si to, ždáná díl nebude úplně shodný, podobně jak to dělali komouši v SSSR s většinou automobilové produkce
Americký agente, pleteš si SSSR a Čínu, at tě v NSA nejprve naučí rozeznávat na globusu státy :o))ZIL, ZIS ani GAZ nejsou žádné kopčené rolexky s nápisem ROWEX.Jsou to svébztné modely s vlastní technikou. Dva okruhy zapalování, brzd, tyto vozy chválili po rzpadu i západní agenti, když s nimi přišli do styku a dnes sou žádanými kousky i mezi yápadními sběrateli. Byla to vždy ruční výroba speciálního týmu odobrníků, žádná velkosériovka na pásu.
skvělý slovník a potom si stěžujte, že vás někdo nazve komoušem :-D:-D:-D
Teba ani netreba nazývať - svojim slovníkom si sa nazval sám - komunistický posluhovač!
Ehm ... natvrdlému komunistovi napovedz: PROTOTYP bol vernou kópiou Simcy - a to dokonca ani nie celkom, len od A stĺpika dozadu, lebo motorový priestor museli prerobyť na pozdĺžne uloženie motoru: http://en.wikipedia.org/wiki/Aleko.... SÉRIOVÉ kusy sa, samozrejme, od prototypu "kapánek" odlišovali. Takže buď dokážeš, že sa dali zo Simky vymeniť diele s Alekom, alebo si obyčajný komunistický táraj ...
...a v estébácko komunistickém lhaní pokračujete, neuvěřitelné, že někdo se takto chová u takové blbosti jako auta, ale vy komunisti když se kritizuje SSSR byste nejraději vraždili
No ... neviem, ale vy ako komunisti nielenže (byste), ale aj ste vraždili - a tomu zodpovedá tvoja nenávistná rétorika ...
Naopak, pekne po komunisticky tu trepeš jedine ty. Daj dôkaz, že sa diely z Aleka dali použiť na Simcu 1307 ... Nech sa zasmejem na tvojom červenom ksichte, keď to budeš skúšať. Bude ti ladiť s tvojou obľúbenou farbou ...
Jó Volha to byla kára, tu kombi bych bral i dnes.
vykašlete se na politiku! v pravo nebo v levo obojí stojí za hov.. ,tady je článek o autě které je něčím vzláštní.a místo toho aby tu byla debata o skušenostech a nazorech a i hystorkách o tomhle korábu tak sem zatahujete politiku.volha není pro mne auto ale kočár a ta vuně v letě.
škoda, že se článek nezmiňuje o tom zásadním, Volhy byly zase jen ukradené modely ze západu, zjednodušené a ohlonené pro rozvojový a zaostalý ruský trh, na pořádné motory se nezmohli, Carevna byla Ford jen s trochou pozměňenými zadními světly
Nu, pořádné motory malčik. Volhy 24 byly is motory V8 ( z čajky), ovšem pouze pro KGB a vládní účely.
Petr promin, ale bud si troll, alebo si pls. zapoj kabel !Skusim inak : ..napr. v 80.rokoch vznikol projekt FIAT/SAAB : výsledkom toho boli modely Croma/9000 a hoci islo o identicky zaklad konstrukcie, výsledok bol uplne odlislny... Zatial co Croma hrana v oblube diesel notu ako rodinne vozidlo s +/- dobrou povestou, 9000 bola rozpravka a ina liga s stredo-objem turbo motormi a verziou (Aero), vybornou bezpecnostou a spolahlivostou a nejednim svetovym rekordom (!) ..no Fiat isiel na to inak a Saab zase inak ... Mimochom vieme co dokal GM,Ford a pod. s europskymi fabrikamii a tradicnimi zn., vykradol ich, znicil povest a zavedenu kvalitu a poslal do konkurzu..., ale nie to som chcel, na tom priklade Fiat-Saab uplne trivialne sa da vyvratit tvoj pohlad a neustale plkanie o nejakom prebrati z USA ... Rozumiem, o co sa tu snazis, ale zamysli sa pred tym ako siahnes na klavesnicu .
:-D:-D:-D bože to je retardovaná slátanita, nějak vás rozčilila kritika ruských komušských šunek, proč asi, víte chápu, že nedokážete pochopit, že ukradené díly a vzhled ruských aut nebyl výsledkem žádné spolupráce jako příklad co jste uvedl a také chápu, že si nechcete přiznat, že mnohé díly karoserií ruských aut byly zcela shodné s těmi západními a dokonce byly zaměnitelné, tak co tam máš dál zoufalče :-D:-D:-D
..tak a dost, ty demente ! Chapu, ze mas pocit, ze v demokracii mas pravo na nazor a taky jo, ale neda sa inak, tvoj IQ je snad pod 70 ... Ja som nepisal o spolupraci USA vs. RF, ale pouzil priklad pre vysvetlenie, ze dve veci nemusia byt to isle, aj ked na prvy pohlad vyzeraju, ci to mozu evokovat ..., a to ze nejaky model vychadza podla nejakej wiki na ktoru sa odvolavas s produkcie Fordu, ..neznamena, ze bola kopirovana, dohodnuta licencne a pod. To je ako ked myslis na pristresok pre svoju chatu a zbadas susedov napad s altánkom, spravis si ho tiez ale na chate, urobis ho inak a pre trochu pre iny ucel a pocet osob ...Chapes ten rozdiel ??! ...Tak skusim este inak : Objav kolesa sa datuje asi do cias Mezopotanie, znamena to snad, ze bolo okopirovany jeho vzhlad ? ..ci funkcia ? ..miesto objavu, ci ? ..alebo napr.vieme, ze svetlomety vo vozidlach maly kruhovy tvar, kvôli rozptylu svetla (myslienka a pouzitie ted doby), a teda tvorba tvaru paraboly ako zakladu pre odraz svetelneho zdroja mala vzdy rovnaky zaklad, v Tatraplane i Forde ako i Volhe tych cias... a teda zodpovedaju svojej dobe vzniku, pouzitia ... Znamena to, ze maly pouzit lampase na petrolej, lebo Petr si mysli na zaklade Wiki a svojej formy svetonazoru, ide o copyright od Forda z USA ??... Myslim, ze skoda energie...
nevztekej se rudý zoufalče a nelži, argumentace jak vystřižená z komunistického webu plná lží a hloupostí PS: klidně mi nadávejte jak chcete, jen to potvrzuje jak strašně nenávidíte fakta a jací jste primitivové s těmi vašimi "argumenty" :-D:-D:-D
Prepáč, ale jediný kto tu klame si ty. Nedal si ani jeden príklad ukradnutého motoru a zámennosti dielov. Argumentuješ podobnosťou Fordu a Volgy 21, pričom tie autá boli rozdielne - mali rozdielne rázvory, dĺžky, šírky - ani jeden diel si nemohol použiť na zámenu. Jediné v čom si boli podobné bol dizajn - áno, okopírovaný, ale 21 bola menšie auto.
rudá lůzo nelži, odkazy jsem vložil
Ale Fantome, mohl bys napsat nějaký moták. rudá lůzo, rudé příšery, neposlouchej tolik toho Fantoma realistického divadla, leze ti to na mozek:-D
Žiadne, ktoré by dokazovali tvoje slová, si nevložil. Zasa pekne po komunisticky klameš - tvoj komunistický fotrík bude mať radosť, akého má červeného synáčika ...
Nejaký link o zámennosti dielov by nebol? Mimochodom - tvoj fotrík bol straník? Lebo súdruhuješ a komunistuješ ako za starých čias, tak či to nie je pozostatok výchovy ... :-D
A jak jsi přišel na to, že Volhy byly ukradené modely? Ano, podobnost tu je. Ale dokonce existují verze, že je to přesně obráceně, že západ napodoboval a kopíroval Volhy.A jak jsem se dočetl, Volha se dokonce licenčně vyráběla v Antverpách.No, přečti si to sám: http://leva-net.webnode.cz/products/zapad-a-sssr-jak... ...
říká se tomu znalosti soudruhu a zkus si aspoň přečíst diskusi pod tou slátaninou z ultrakomoušského webu cos jsi sem dal, snad nám také nebudeš tvrdit, že nejsi komunista :-D:-D:-D
Ano, čekal jsem podobný styl odpovědi. Chápu, že nic jiného neumíš.A zkusíš nám ty svoje "znalosti" nějak doložit? Samozřejmě vím, co jsi tam psal v diskuzi, ale opět - místo svých ohraných slintů přidej nějaké odkazy a informace a všechno dolož.
komouši ani to nezkoušej k čemu by to bylo, vždy jsi utřen a vždy to končí tak, že se trapně odmlčíš, čemus nerozumněl na tom, že si máš přečíst diskusi vlastního odkazu a věř paranoiku, že tento komoušský web vidím poprvé a ani by mi nenapadlo tam přispívat, ale abys neřekl komoušský křivý ulhaný lumpe, tak zde co si můžeš také vygooglovat, kdybys měl aspoň podprůměrnou úroveň a byls toho schopen: http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-M20_Pobeda... nebo http://www.gaz21volga.com/FordnVolga/fordnvolga.htm... nebo http://www.autosoviet.altervista.org/ENGLISH-automotorusse6(ga... ... nebo TAK CO KOMOUŠI, ZASE UTĚRKA CO :-D:-D:-D
Prepáč, ale takého magora som dávno nevidel :-DVed hneď v prvom odkaze (Pobeda) nemáš NIČ o niečom ukradnutom!Volga 21 mala okopírované tvary, to je jasné, ale technické riešenia nie, takže zasa vedľa ...
Copak rudá hysterie? :-D:-D:-D Jasně až na tvary karoserie a motor... http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-M20_Pobeda...
No ... hyterický mi tu prijdeš akurát ty - tak nenávistného človeka aby jeden pohľadal ...Ale k veci - pravdepodobne nevieš dosť po anglicky, pretože v článku na wiki nie je JEDINÁ zmienka o motore "ukradnutom" z Opelu a čo sa týka karosérie, tak tam pravdu nemáš tak či tak.Toto je Kapitän z 1938: http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Kapit%C3%A4n... Toto Kapitän z 1948: http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Kapit%C3%A4n... A toto Pobeda: http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-M20_Pobeda... Takže čo sa týka "ukradnutej" karosérie, mal by si ísť k očnému. Pravdepodobne tvoja hysterická povaha nerobí dobre očiam :-D
o motoru z Opelu nebyla rudý hysteriku řeč a co Carevna, také jen schoda náhod v podobnosti, že :-D:-D:-D
Vidieť, že si tou nenávisťou a hystériou tak zblbnutý, že si doslova serieš do huby. Prečítaj si tvoj predchádzajúci koment: "Copak rudá hysterie? Jasně až na tvary karoserie a motor..."To si už vážne tak blbý? :-DO 21 som písal, že jasné, tam je kopírka vidieť - ale zasa si asi oslepol. Ale to je u hysterikov normálny jav, s tým sa netráp ... :-DMimochodom, také zapálenie pre vec a urážanie druhých sa videlo len v 50 rokoch u komunistov - zrejme bol fotrík straník, nie?
:-D:-D:-D retardo kde je napsáno, o jaký motor se jedná :-D:-D:-D
Chudáčik Petr, zrejme nechápe kontext ... To bude tou jednostrannou komunistickou výchovou. Sám nadáva druhým do komunistov, ale správa sa ako správny boľševik ...Mimochodom, dáš nejaký link, že je ten motor ukradnutý, alebo to je len tvoj výplod chorej komunistickej mysli?
soudruhu nesmíš posuzovat druhé podle sebe, link už tam je dlouho, je tam řeč i o motoru copak jste taký tupec se píšete tupé kritické texty a ani jste si ty odkazy neotevřel, věřím že takový tupce bezesporu jste
Takže: ani v jednom linku, čo si sem postol, nie je žiadna zmienka o ukradnutých motoroch. Takže klameš - ale to je u komunistov normálne :-D:-DA sorry, ale komunistovi nevykám ...
že vy jste byl estébák, protože takhle lhát to je znak komunistů a estébáků
Na rozdiel od teba, prípadne tvojho fotríka, nie. Stále si neukázal jedinú zmienku o ukradnutom motore. Buď ju daj, alebo si obyčajný komunistický táraj ...
je neuvěřitelné co jste za lidi, lžete nadáváte dokonce si berete do své nevymáchané komunistické huby rodinné příslušníky oponenta a to vše pro věc, kterou si kdokoliv dá do google a hned mu vyjde spousta článků o motorech používaných v automobilech GAZ: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/113468-grappige-auto... ... nebo http://gaz-avto.ucoz.ru/index/the_car_gaz_m_20_po... ... nebo http://www.gazklub.cz/clanek.php... nebo http://forum.valka.cz/viewtopic.php/p/242565... nebo http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/80310/sta... ...
Počúvaj, ty komunistický odkundes, práve ty si začal ostatným nadávať do komunistov - a pretože kádrovali predovšetkým komunisti, JE JASNÉ, že to MUSÍ byť alebo výchovou (takže fotrík straník), alebo, čo je horšie, vlastným pričinením!K tým motorom - písal si, že Rusi používali ukradnuté motory, ale v článkoch je iba JEDNA zmienka, že by MOŽNO mohol byť okopírovaný Dogde motor. Inde som práveže narazil na info, že proste kúpili podklady (blueprints). Takže zasa, pekne po komnisticky, klameš. Fotrík straník bude mať radosť ...
A okrem toho, mal si lepšie googliť, ty červený chudák, Dogde D5 rozmery valca 82,55 x 111,1, celkový objem 3560 cm3, GAZ-11 rozmery valca 82 x 110 mm, objem 3485 cm3. Rusi kúpili podklady na D5, ale aj tak ich upravili. Takže ani tu neplatí ten tvoj blud s výmennosťou dielov. Proste červený smradi ako ty, len klamú, vidno že za 40 rokov nabrali v klamaní slušnú prax a nechce sa im ju opustiť ...
:-D:-D:-D skvělé tak už jste přišel na to, že se komuši v rusku nezmohli na svůj motor a vše vycházelo se západní provenience, sice vám to trvalo, to je přímo úměrné inteligenci, ale díky za potvrzení mých textů :-D:-D:-D
Žiadne potvrdenie sa nekoná, to len tvoja komunistická dušička plače a tak si vylieva svoj smútok agresiou na druhých. Ty si tvrdil, červený smrad, že Rusi používali ukradnuté motory a že sa dali diely zameniť ... Akosi ti to nevychádza, červené prasa, že? :-D:-D:-D:-D
soudruhu má dušička se směje jako nikdy, jsem velmi spokojený, to co jsem psal od začátku a vy tak vehementně a sporstě popíral jste sám potvrdil, komuši v Rusku se nezmohli na svůj motor a vše vycházelo se západní provenience, takže ještě jednou díky, směji se vám je to skvělý závěr diskuse, vaše vulgarity, privitivismus, sporstota, lhaní vám k ničemu nebyla a byl jste totálně utřen
Áno, to ti verím, tvoja komunistická dušička sa smeje - to je ale u komunistov normálne.S vulgaritami si začal ty, tak sa potom nesťažuj. A o "totálním utření" by som pomlčal - neuviedol si JEDINÝ dôkaz, že by sa dlai jednotlivé diely ruských áut vymeniť zo západnými. S Alekom ti to nevyšlo a o Volgu a Pobědu si sa dokonale spálil :-D:-D:-D:-D Holt na komoušskej škole učia len klamať, že ... :-D:-D:-D:-D:-D
mám pro vás pochopení, vím, že je to pro vás těžké chápat nebo si jen zagooglovat, rád vás zase utřu, víte když někdo vyrábí sériové auto od A sloupku okopírované nebo nápravy okopírované podle západní provenience aj. atd., jsou některé díly zaměnitelné, což zde několikrát dokládal podobný rudý šílenec jako vy Karel Antonín Macháček, nebo si to můžete najít v seznamu náhradních dílů: http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/katalog/autoskla-ostatni-... ... a ještě jednou díky, že jste potvrdil vše co jsem psal, neschopnost komunistů vyrobit vlastní motor, neschopnost navrhnut vlastní vzhled, kradení kam se podíváš, komouši tomu říkají inspirace :-D:-D:-D
Mimochodom, písal si "PS: oprava Moskviš Aleko byl okopírovaná Simca mnoho dílů měl shodných" Dal si JEDEN diel ...
Aha - tak jedno sklo ... veľa šťastia s výmenou :-D:-D:-D:-DNeutřel si nikoho, červený zmetek ... Písal si o ukradnutých (okopírovaných) modeloch, to som ti niekoľkokrát vyvrátil, takže "utřel" si akurát ty. Vidno, že ťa v škole učili len komunisticky klamať.
TAK SI TO SHRŇME: UTŘEN VE VŠECH BODECH DISKUSE - KOPÍROVÁNÍ VZHLEDŮ, TECHNIKY I ZEMĚNITELNOST DÍLŮTak a teď byste mi zase mohl nadávat i celé mojí rodině, jak jste to dělal tolikrát, to je jediné na co se ve vaši primitivní hysterii zmůžete.
Takže si to zhrňme: neutřen v ničom: kopírovanie modelov (nedokázané - vzhľad nie je celý model, že), techniky (nedokázané - licencia nie je kopírovanie), zameniteľnosť dielov (dokázané čiastočne - JEDEN diel sa dal vymeniť).Nadávať si začal ty, tak sa potom nediv, že to to niekto oplatí ...
:-D:-D:-D jo rudý lháři licence a kde je licence na Simcu nebo nápravy z Audi :-D:-D:-D
Nemuseli byť, komunistické prasa, zmien bolo toľko, že ich automobilky nepožadovali: "Změn oproti originálu bylo tolik, že si koncerny Chrysler a PSA nenárokovaly žádné licenční poplatky." Zdroj: http://veteran.auto.cz/auta/moskvic-2141-1986-20... ... Tie autá išli aj na západné trhy, Rusi si nemohli dovoliť niečo natvrdo okopírovať - nepustili by ich na svoje trhy.
:-D:-D:-D soudruhu to tě jiste potěší: V duchu Ameriky - Po sovětské zemi se tak proháněly vozy značky GAZ, ZIS či ZIL, ve své podstatě vlastně Fordy, Buicky či Packardy. Ostatně, nic nového pod sluncem... http://www.autohit.cz/reportaze/39436-gaz-m-13-... ... :-D:-D:-D
No, to pravdepodobne poteší súdruha ako si ty. Mňa to poteší taktiež, lebo viem, že tvoja obľúbená disciplína - vymením diel z Packardu do čajky - bude úplne nemožná chichichi :-D:-D:-D Už vidím tvoj červený ksicht :-D:-D:-D
Mě stačí, že jsem takového ulhaného estébáka a komunistu utřel ve všem. Vaše plivání ani adávky na tom nic nezmění.
No, keby si utřel, vedel by som o tom, lživé červené prasa ... Tvoje kydanie a nadávanie to neovplyvní taktiež.
:-D:-D:-D nápravička audi se ulhanému komunistovi a estébákovi nehodila do krámu :-D:-D:-D
Keďže sa Aleko predávalo aj v Nemecku, a Audi neprotestovalo, tak boli zmeny také, že ani protestovať nemohlo, že lživé červené prasa ...
vy si opravu myslíte, že když někdo prokazatelně okopíruje kde co, částečně to zamění protože to nedokáže v takové kvalitě vyrobit, tak že jej to nějak omlouvá
vaše hysterie s fakty nic neudělá, díky vašemu chování je tu spousta odkazů, každý si může udělat názor sám, tací primitivové jako vy jsou opravdu sandná kořist, díky za dobrou zábavu, rád si vás naservíruji jako kořist kdykoliv jindy
Taktiež ďakujem za zábavu, vyvracať tvoje bludy bolo smiešne ľahké :-D:-D:-D Niečo ťažšie tam nemáš, červené prasa?
kde jsem tvrdil, že rusáci používali ukradené motory, tak schválně, čekám...
Tuto, ty červený smrad:"škoda, že se článek nezmiňuje o tom zásadním, Volhy byly zase jen ukradené modely ze západu, zjednodušené a ohlonené pro rozvojový a zaostalý ruský trh, na pořádné motory se nezmohli""k tématu jsem toho napsal dost, halvně o komunistickém kradení, kopírování neschopnosti cokoliv vyrobit""ukradené díly a vzhled ruských aut nebyl výsledkem žádné spolupráce"
stále nic o ukradených motorech, smůla co :-D:-D:-D
Tomu sa hovorí nájsť kontext - to ale na komoušskej škole neučia, čo? :-D:-D:-D
takže jste nic nenašel jen spekulujete, no jak jinak na takového lháře a primitvního sprosťáka, vždyť od vás se nedá čekat nic jiného než lhaní
O okopírovaných (ukradnutých) modeloch si písal ty, vyššie máš citáciu. Čo tam máš ďalej? O primitívnom sprosťákovi ti dám toto: rudý servilo, nerozčiluj se komouši, soudruhu, křivý ulhaný lumpe, rudý geunere, retardo, estébák, tvoje zvratky. Teda, ja síce viem, že súdruhovať bol zmysel tvojho života, ale nemusíš hneď urážať druhých. Vieš, pre mnoho ľudí je nadávanie do komunistov urážka, nie ako pre teba ...
:-D:-D:-D skvělý text, gratuluji :-D:-D:-D
vy si opravdu myslíte, že si lidé ty odkazy nepřečtou a nevidí jak lžete: šestiválcovým motorem, který byl kopií pohonné jednotky Dodge. Nepodařilo se najít žádné doklady o tom, že by na motor byla zakoupena licence, i když to nelze vyloučit - http://www.gazklub.cz/clanek.php...
Možno si sa mal lepšie učiť klamať: "The first was a modification of the engine GAS-11, in its turn, the former license analogue of the American motor model Dodge D5, the license for the production of which was acquired plant back in 1937." To je odtiaľto: http://gaz-avto.ucoz.ru/index/the_car_gaz_m_20_po... ... Ten link si sem postol ty sám, červený smrad :-D:-D:-D:-D:-D:-D
Chápu, když to nedokážeš jinak, tak se musíš schovávat za hulvátství, abys udělal dojem, že jedině tvoje pravda je ta pravá a nikdy jinak. Ty odkazy jsou dost slabé, v každém píšou, že okopírovali něco jiného. To dobře ukazuje, že jsou to všechno jen dohady a spekulace, nic víc.No ale potěšilo mě, že stále umíš rusky.
komouši jsi lhář a napsat to není žádné hluvláctví, hulváctví je tvé lhaní a plivej si na odkazy jak chceč s fakta nezměníš, ostatně co od tebe jiného čekat, fotky si každý může prohlédnout
Ty jsi opravdu ubožáků král...
moc mně těší, že štvu takové lidi jako jste vy
Nene, jsi normální obyčejný kokot.
ať ti nepraskne žilka rudá letko to víš vezmeš si své lži do hrobu a nebude to tak dlohuho trvat, to je to nejlepší co v životě uděláš, ostatně ty rudé lži už dnes nikoho nezajímají a jen lidem dokreslují co jste zač
A co nám povíš dále? Máš kromě těch blitek ještě něco k tématu? :-)
k tématu jsem toho napsal dost, halvně o komunistickém kradení, kopírování neschopnosti cokoliv vyrobit, podle vašich reakcí vás to velmi potěšilo a to mě baví
Ano, typické chování psychopata, bavit se urážením ostatních. Kdyby byla 50. léta, byl bys horlivý a zapálený straník. Právě takoví lidé, jako jsi ty, mají historicky na svědomí ty nejhorší věci. Ale jen když se mohou za něco schovat (za stranu, za stůl, za internet).
komouši to jsou fakta, vím, že tam vám nikdy nevoněla a nejraději byste za ně zavírali a v těch padesátých i vraždili... a to jsou zase jen fakta
Jenže povahu na vraždění a zavírání tady máš jen ty. A jak ty si vlastně říkáš? Když my jsme všichni komouši, tak co jsi ty? Budu hádat - normální?
že vy nemáte ani odvahu a úroveň se ke své ideologii přiznat, až tací ubožáci jste, texty jak z VUMLu, ale odvaha a úroveň žádná, no co standardní komunisti
Tvoje úroveň je zřetelně vidět z každého tvého příspěvku..
já jsem spokojen, poukazuji na vaše lži fakty, vím, že vám to vadí a to je dobře
Ano, to věřím, to je tvoje povaha, doma si s tebou asi dost užijou.http://www.national-geographic.cz/detail/proc-si-hloupi-lid... ...
rudý geunere fakta jsou fakta a ždáným pliváním ani kompírováním odkazů co jsem já vložil do těchto diskusí fakta nezměníš, jen ukazuješ svou ubohost, že na víc nemáš
Teď mě napadlo, večer máme schůzi, nechceš přijít? Dáme ti přihlášku do strany. Uleví se ti, uvidíš.
On tam už dávno je. Prečo si myslíš, že súdruhuje ostošesť? Proste komunistická výchova sa nezaprie - tým nadávaním ostatným do komunistov len odvracia pozornosť od seba. Asi sa za to, že je komunista hanbí, tak nadáva normálnym ľuďom ...
soudruzi vy perlíte, texty jak z rudého práva, nadávky za fakta kritizující komunisty odkazy a komunistické weby to sem vše dáváte vy, nerozčilujte se rudá lůzo, fakta už neumlčíte, vím moc byste chtěli zase zavírat, nadávejte mi jak chcete fakta opravdu nezměníte
Pravda je vždycky trochu někde jinde, než jí preznetuješ ty. PS: máš radost, že volby vyhrál bývalý agent sTB soudruh Babiš?Určitě ano vid. A už i bratr Kalousek pindá plky o tzom, jak vše řídí KGB.Nu vot malčik, KGB, očen charašo KGB je balšaja partija. Plně sem to tady infiltrovali a máme svoje lidi všude.Míru Zdar!Anton Antonovič Antonov, 7.správa GRU
A pak komu tady praskne žilka. Myslím, že jsi opravdu nemocný.
když jsem nemocný tak proč tak hystericky stále odpovídáš komouši, fakta nenávidíš viď
Hystericky? Víš vůbec co to vlovo znamená? Cituju z Wikipedie: "sebestřednost se sklonem k teatrálnímu chování a afektům"A přesně to tady předvádíš ty.
chudinko nerozplač se
Jak tak čtu ty tvoje komentáře u tohoto článku, nestačím se divit té nenávisti. Že by ti dneska stará nedala? ;-)
mozno s nim vy.ebala nejaka stara komunistka :) tak ma dozivotnu traumu
..redaktor pise trochu tendecne, a miestami az zaujato a zabudol pri tom na par faktov, ale inak dakujeme za spomienku. Mimochodom pre neznalcov podmienok ruského motoristu, treba uznat, ze produkcia a provoz vozidla v ruských podmienkach nie je nic jednoduche ! Techika musela-musi vydrzat zimy na severe krajiny i teplotne rozdiely na juznych castiach o kvalite cestnej siete ci jeho podkladu ani nehovoriac... Takze, ked zoberiem do uvahy, ze Volhy stale jazdia i v dnesnom case, davno za hranicou 400.tis ..., tak ucel bol splneny ...Okrem toho, sadnut si do vozidla tych cas je uplne iny pocit, .. nieco ako prva T 613..., kresla namiesto sedadiel ... atd. Nuz dnes sa stavaju automobily inak, ci ich uvidíme na cestách po 30.-40. rokoch ako tie volhy ci ine ... neviem, neviem, ..uvidíme.P.S.: ..v kombi verzii bola Volha "big brother" od top Volva tych cias, resp. maly F500 do kufra ako nic ...
...a to jste ještě zapomněl, že kombi měla 3 řady sedadel (poslední v kufru sklopnou) a alespoň mně ani mým tehdejším kamarádům se ji nikdy nepodařilo utrhnout od asfaltu, atd., atp. - nehledě na naprostou trivialitu servisu a robustnost (potažmo "nezničitelnost" ) snad všeho na tom autě...měl jsem mnoho služebních aut, ale Volha 24 byla asi nej...alespoň na ni nejraději vzpomínám...
zklamu váši servilitu, Volha je primitivní konstrukce často ukradená (Carevna je kopie US Fordu), primitivní konstrukce jsou nevýkonné, poruchové, ale díky snadné výměně a údržbě kýmkoliv je to vhodné pro rozvojové a zaostalé trhy jako je Rusko, v USA mají také mrazivé nebo tropické podmínky a žádné šunky typu Volhy tam nepotřebují
Máte pravdu, že vozidlo typu Carevna tam nepotřebují, protože tam mají v masové míře terénní vozidla. Prostě v té době dokázali sověti udělat maximum proto, aby udělali maximum pro rozvoj motorizace. Prostě nejde srovnávat jablka s hruškami. A už vůbec se na to auto nemůžeme dívat pohledem dnešní doby.
Plácáš nesmysly.
nerozčiluj se komouši ať ti nepraskne žilka :-D:-D:-D
Pan Petr se ve skutečnosti jmnuje Pavel Švanda ze Semčic a je to fantom realistického divadla :o))Aspon jebo výplody zhruba tak odpovídají této Smoljakově hře, šacuju to, že to tam odtud okopčil :o))
Proč tady v těch diskusích tuhle vyjebanou kurvu trpíte? Nejspíš je to stejnej ami-multi-kulti teplouš jako Vondra, co se nechal mrdat od buzeranta Havla. FUJ !
Buzeranta Havla?Ta stará generace, to je hroznej XINDL... doufám že to co nejdřív vychcípe...
Nic tendencniho jsem v clanku nenasel. Naopak myslim, ze autor tehdejsi realitu celkem kulantne a bez zaujatosti popsal. Ja bych se teda asi strhnout nechal...
..mam zato, ze posudzovat design vozidla doby na zaklade podobnosti ci cerpania inspiracie je tendencne, pretoze v casoch tvorby 21.-tky bol design karoserii vo svete viac menej iduci rovnakym smerom na viacerých kontinentoch, ako sa samozrejme deje aj dnes, takze podobne by sa dala opisat tvorba napr. Fiatu Topolino od Kafer wagenu ci Skody Tudor ..., i ked vieme, ze F.Porsche kopiroval u p.Ledwinku v Tatre, to vsak nehani výrobok a kocepciu VW Kafer (brouk) ci neskor tu samu vo vozidlách Porsche ...Tym, ale nechcem povedat, ze design skola tych cias nezacala v USA ci Italii, atd., ..iba fakt, ze autor dvoma-troma vetami vyjadruje-podsuva svoj nazor (rozumej USA) ...Autor tiez napr.pise o odpruzeny zadnej napravy listovymi perami ako o archaickom systeme, i ked vieme, ze toto riesenie bolo pouzite zamerne a v tych casoch ho pouzivala napr. i Toyota LandCruiser (svetla vyska, zataz, bezudrzbovast) ..atd. Uz nic vsak nespomina o pouzitych materiáloch v interierii, hrubke plechov(!), objeme kufra, atd. ..Pri pohlade na konstrukciu vozidla a casu vzniku V.-24, si treba uvedomit, ze v 70.rokoch m.stor, bola vela mnozina vozoviek v SSSR dalej od miest nespevnena, a koniec koncov ani dnes sa nedostanete do mnohych casti po betone ci asfalte, no vozidla to museli vydrzat pri urcitom komforte a aj vydrzali... Do nadrze isiel napr.olovnaty benzin a motor zniesol kludne okt.87 a vyssie..atd. Motor bol vlozkovy s vybrusmi A az C, a vela iného... Najaz 250.- 350.tis v tych casoch a podmienkach vôbec nebol standard parameter, ved sa len rozpamätajte na GO opravy motorov Skoda pri menej ako stvrtinovom-nabehu km ...Urcita jednoduchost, ci koncept vozidla bola podla mna skor úmyslom ako neznalostou konstrukterov, dôkazom by sme mohli pouzit napr. vozidla ZIL so 60. a 70.rokov so vzduchovym pruzenim, klimatizáciou a pod.Kazdopadne dakujem autorovi za clanok a spomienku.
sakra proč tak inspirované západními auty byla všecha auta ze SSSR a často i jejich motory a jiné části vozu (často byly díly dokonce tak inspirovány, že vypadaly úplně stejně a byly často zaměnitelné za orzginál :-D:-D:-D) co rudý servilo
Zpoměl si, že některé motory nebo přímo vozy byly v rámci licení a vše bylo řádně zakoupeno.To platí např. pro vozy Lada žiguli stejně jako pro motory ZIL (licence Buick) atd.
... tomu snad může věřit jen opravdový rudoch...."licence... vše bylo řádně zakoupeno"
Kupovala to KGB, konkrétně její ekonomický odbor, věřte jim :-DLicence Fiatu pro Žigulíky ale opravdu koupená byla, o tom žádná. To samé pro české Avie.Ale strašně by mě zajímalo, jak komouši dokázali lidem pozitivně vysvětlit, jak je možné, že ten kapitalisty vykořisťovaný dělník si vydělá 8 dolarů za hodinu - a dělník v socialistickém ráji si za stejnou práci vydělá 2,5 dolaru ZA DEN. :-D (tj. 1700 Kčs měsíčně).To umět, tak je ze mě normálně marketingový guru :-D
Se zeptej rodičů jak jim to vysvětlovali.
A jé, další kdo vidí věci jen tak jak se mu to hodí. Proč jsi nepoužil třeba Indii, kde žádní "komouši" nebyli a nejsou, a přesto se tam ten kapitalisticky vykořisťovaný dělník ještě dnes vydělává těch 2,5 dolaru za den?
zase zkoušíte být chytrý, tedy asi ne chytrý, ale házíte sem poučky ze školení KSČM a ještě k tomu lžete, to bude zase utěrka :-D:-D:-D , komuši drž se naší zkušenosti a neodváděj pozonost k zemi o které nic nevíš, argumenty nemáš, tak se ti nehodí mluvit o naší zemi a zkoušíš lumpe odvést pozornost, ono to bude asi tím, že takový plat je v té části světa normální a hlavně není to 2,5 dolaru na den, měsíční prměrná mzda je v Indii 4790,- korun
Už sis ze šuplíku vyndal svůj bývalý pionýrský šátek, troubo? Vzpomeň si jak hrdě jsi s ním pochodoval a rozdával karafiáty, jak jsi recitoval budovatelské básničky... je to už dávno a rád bys zapomněl, co, slintale bez paměti.Ano, mzda v Indii je vyšší, stejně jako v minulosti nebylo 8 dolarů za hodinu.A je zajímavá tvoje tupá úvaha, že v Indii je takový plat normální, zatímco za socialismu u nás výše uvedený plat nebyl normální. Je neuvěřitelné, jak vy, psychopati s komunistickou minulostí, dokážete všechno překrucovat tak, jak se vám to hodí. Pak nemá být naše země v háji, když je tu plno takových tupounů, jako jsi třeba ty. To pak všude vidíme jen faleš a přetvářku. S lidma jako jsi ty se prostě nikdy z ze špatné situace nevyhrabeme. Na to je potřeba úroveň a moudrost a to ty bohužel ani neznáš, natož abys to měl.
zmetku byl jsi usvědčen ze lhaní a basta, poser se, s tím už nic neuděláš :-D:-D:-D
Ale ale, malý pionýrek nám tu předvádí co se v mládí naučil. Tohle vás ale v pionýrském oddíle neučili. Za to ti odeberou odznak vzorného pionýra, uvidíš.
usvědčen ze lhaní, z toho se komuši už nevylžeš :-D:-D:-D
V prvním příspěvku se mluvilo o platu dělníka. Průměrný plat dělníka v Indii byl v roce 2008 5000 rupií, dnes dejme tomu 6000. Při kurzu 28 korun za 100 rupií je to 1680 Kč měsíčně, což je zhruba 10 korun na hodinu. Takže ne 2,5 dolaru, ale 3,5 dolaru za den. Fakt hrozná lež ;-)
komuši ještě ti to sem zkopíruji níže, aby to nezapadlo, a nezapmeň, že nejsme v Indii a za kapitalistů před vládou bolševiků jsme byli jednou z nejbohatších zemí světa a naše platy mnohé západní státy převyšovaly, proč tomu tak nebylo za vší vlády, když jste byli tak dobří podle své propagandy :-D:-D:-D"Ale strašně by mě zajímalo, jak komouši dokázali lidem pozitivně vysvětlit, jak je možné, že ten kapitalisty vykořisťovaný dělník si vydělá 8 dolarů za hodinu - a dělník v socialistickém ráji si za stejnou práci vydělá 2,5 dolaru ZA DEN. (tj. 1700 Kčs měsíčně)"
Nevím co to blábolíš, asi už máš v hlavě úplně rudo, ale to je jedno, stejně si to nejspíš budeš opakovat pořád dokola. Tady máš ten plat v Indii: http://auto.idnes.cz/fabia-miri-do-indie-0nj-/... ...
Takže jste lhal, protože je to o více jak 30% než jste uváděl a ještě se sám usvědčujete. Skvělé! :-D:-D:-D Soudruhu nechte Indii Indií a vraťte se k tématu, ze kterého jako zbabělec utíkáte.
Tak pionýr Péťa by chtěl konstruktivní diskuzi? :-))Mazej spát, už je pozdě. A šátek si sundej, ať ho nemáš zas jako prase.
stačí když nebudete zbaběle utíkat od tématu a lhát, ale toho samozřejmně nejste schopen
Už jsem to asi pochopil - bojíš se, že si zase naběhneš, tak se honem rychle snažíš změnit téma.
Komouši na tento přípěvek jsi také jen plival a odváděl pozornost a to já nedovolím, tak si jej připomeňme, vím, rád byste zase odvedl pozornost, to se vám ale nepovede. Fernie | 18. 10. 2014 09:15 | [89.190.50.xxx]Petre, jim to nevysvetlite, oni to nikdy nepochopi. Oni si predstavuji, ze kdyz pracovali cely zivot, ze tedy automaticky maji narok na nejake penize (rikejme tomu treba duchod)... jenomze v roce 1953 komousi vytunelovali duchodove fondy z prvni republiky, a vsechny penize, ktere si tam lide na svuj duchod nasporili, komousi pouzili na zachranovani znarodnene (cti rozkradene) ekonomiky. Od te doby se duchodcum vyplaci penize z dani lidi, co prave pracuji. Tzv. prubezny duchodovy system.Takze nase generace z vyplat plati na:1) duchodce, deti, sirotky, postizene, nezamestnane, policisty, hasice, statni uredniky, vojaky, doktory, politiky atd. + nase a jejich vydaje ve zdravotnictvi + skolstvi2) Splacime vnitrni zadluzeni vznikle do roku 1989 (tj. 50 miliard dolaru celkem, sice to bylo 90 mld, ale 40+ mld. za nas nastesti u MMF zaplatilo USA)3) ekologicke skody, vystavbu cisticek, odsireni elektraren, modernizace spaloven, atd.4) skody pudniho a bytoveho fondu (opravy pamatek, prestavby, hypoteky)5) zanedbanou infrastrukturu, vcetne dalnic, silnic, a modernizace letist a vlakovych koridoru6) Naklady na transformaci ekonomiky a bankovniho systemu (tj. privatizace a naklady na chyby s tim spojene)7) odskodneni za krivdy spachane komunisty / socialisty (napr. restituce)8) Dluhy vlad pred rokem 1989 (vnitrni zadluzeni) a stejne tak i po roce 1989 (nyni asi 1600 miliard).....Ale vysvetlujte to nekomu...
Nevěřím, že jste živý. :) Tak blbý a ulhaný snad nikdo nemůže být. Copak usvědčen ze lží po vzorů rudé úderky nejlepší obrana je útok.
věnujte se textu spoludiskutujícho popisující co jste vy komunisti vše zničili u nás a nevylhávejte se buď z tématu nebo ze svého lhaní, vy ukazujete, že jste uhlavý gauner skrz na skrz
A smím se zeptat kde jsou ty moje lži? Prozradíš mi to, nebo je to jen tvoje pionýrská bitva proti tvému třídnímu nepříteli?
ani to nezkoušej komouši, vždy tě utřu, víš kdyby jste v indii vládli, tak tam je průměrnej plat 400 korun a jako prémie pár stovek milionu mrtvých, tak jak jste to předváděli vždy a všude
Tak takto ano.
Nerozumím tomu "F500 do kufru jako nic".
Fiat 500 ...
Já to chápu tak, že se Volze kombi do kufru vešlo cinquecento – Fiat 500.
Já to samozřejmě chápu. Já jen nevěděl proč to autor napsal. Fiátek je dlouhý 3 metry, volha 4,7 metru, takže ani jako nadsázku to neberu.
Ještě pořádný závěs a ideální auto pro důchodce na nákupy do Lídlu a na cestu do kostela! B-]
Hade, jsi hlupák! V devadesátých letech jsem tuhle Volhu koupil přes Bazar od Policie ČR.Byla těžce zhuntovaná, motor běžel na dva válce, akumulátor nenastartoval motor ani po nabití. Navíc poldové, kteří věděli, kdo s ní jezdil mi říkali, že jim "žrala" až 50 litrů a na střelnici za ni zapojili brány a stahovali s ní seno. No bodejť, na dva válce auto o váze 1,5 tuny. Koupil jsem ji za 40.000,-Kč, všichni se mi smáli.Tak jsem začal shánět známé mechaniky, ptát se, kdo s tímhle strojem má nějakou zkušenost. Sehnal jsem dědu automechanika v Olomouci, který mi seřídil motor. Jednalo se o čtyřválec s rozvodem OHV-řetěz. Ovšem byla tam taková "lahůdka"! Jeden velký sací a výfukový ventil a pozor! Jeden další menší sací ventil, ovšem řízený zvedátkem od většího sacího ventilu. Neskutečný problém. Nejprve jsi seřídil klasicky sací a výfukové ventily na 0,20 a 0,25 mm a potom teprve ty přídavné sací od zvedátka dalším, přídavným vahadlem na 0,15 mm. Protože to kreténi v policejním servisu nevěděli, Volha jim jezdila za 20 - 45 litrů na dva až tři válce. Pak jsem sehnal dalšího důchodce, který si na Volhu myslel, když s ní u PČR jezdil jako panský kočí. Tyhle Volhy se totiž přidělovaly pouze okresním ředitelům PČR a krajským tajemníkům OV KSČ. Dědek na ni neměl prachy, ale já jsem od něj koupil nové tlumiče a nové blatníky. Blatníky proto, že v levém předním byla už v té době elektrická výsuvná anténa, která ovšem nefungovala a v pravém blatníku byla anténa na vysílačku, dvě díry. Oba jsem vyměnil, včetně tlumičů, akumulátoru, olejů a filtrů.Najednou to bylo úplně jiné auto. Spotřeba klesla na 8 - 10 litrů/100 km. Ovšem POZOR! Chtělo to zvláštní jízdní režim. Jednička, brrm-1000 ot/min- dvojka, 1000 ot/min, brrm trojka, brrm, 1000 ot/min., a hned čtyřka. A "MÁŠA", jak jí říkala rodina, to sežrala a pak už jen na čtyřku, kopec - nekopec. Navíc dojezdy. Při té váze jsem jezdil tak, že jsem předvídal semafory, malé kolony a t.p.. Věděl jsem, že když jedu k semaforu, kde je zelená a mám k němu v nájezdu do obce cca 800 metrů, tak nestihnu. Vyhodil jsem kvalt a doplachtil. Máša byla schopná bez ztráty rychlosti na nulu plachtit i 800 metrů.Interiér byl skutečně luxusní, a to nekecám, i s ohledem na dnešní dobu byl srovnatelný s auty, která dnes stojí kolem milionu. Měkčené plasty, sedačky vpředu jako křesla v obýváku, vzadu sedadlo šířky 190 cm. Sedačky potažené sametem. To jsem zjistil až po sundání odporných potahů. Vše, jak nové, najeto 110.000 km. Motor při obsahu 2,4 litru byl tak akorát dobře zajetý. Akorát tam chyběla klimatizace a elektrická okna. Ta klima fakt chyběla-černé auto.Pak přišel průšvih !!!Vyměnil jsem veškeré olejové náplně a filtry, ovšem nepočítal jsem s tím, že moderní "ZÁPADNÍ" oleje nejsou kompaktibilní se sovětskou technikou. Motor a rozvodovka (diferenciál) tyto oleje snesly. Do převodovky jsem nechal nalít klasický převodový olej Shell. Pak došlo k problému. Začal škrtat synchron při řazení z trojky na čtyřku. Originální olej v té době nebyl k dispozici, zkurvený havloid Kocáb tehdy vyháněl ruská vojska z republiky a to, co bylo dřív běžně k dostání, tak už nebylo. Pak jsem ještě přes kamarády z letiště ten správný olej sehnal a vyměnil, ale už to nepomohlo, převodovka byla trvale poškozená.Tak jsem se rozhodl, že Mášu prodám. Přes protesty mých dětí, které sedly do auta, vzadu měly polštářek každý svůj, vyjížděl jsem z města a už oba spali, Mášenka krásně brumlala. Vyjímečně pohodlné auto, obrovský kufr, kluci si tam občas hráli, občas se tam i zamkli- k mé obrovské radosti. Nelze srovnat s dnešními tzv. Limuzínami, např Škoda Superb. Superb je moderní auto, kvantum elektroniky, když se ti něco posere, tak servis a min. 15.000,-Kč. U Volhy? Kladivo, šroubovák, žárovka, klíč 14-17, případně 19-22. Plus sada Gola.A to jsem posral ! Chlapci mi to dodnes vyčítají, to auto prostě milovali.P.S. Prodal jsem ji za 90.000,-Kč a za ty peníze jsem koupil Audi 100, 2,3l Turbo Quatro, strašná raketa, už jsem byl v jiné době. A to jsem posral ! Chlapci mi to dodnes vyčítají, Mášu prostě milovali. Na Mášu pořád všichni vzpomínáme. Budiž jí země lehká na Ukrajině.Taky jsem měl jako mladý kluk v sedmdesátých letech Škodu Superb, předchůdce současného auta. Jednalo se o pancéřované auto, motor 5,2 litru, šestiválec OHV, 3x dvojitý karburátor Solex, 185 koní, Váha 3,5 tuny, rychlost až 230 km/h. Bylo to pro tři až pět potentátů plus dva z ochranky. Vpředu sedadlo pro tři, uprostřed dvě sklopné sedačky, vzadu pro další tři. Běžná verze byla pouze pro šest - tři vpředu a tři vzadu, rovněž pancéřovaná. Při rychlosti 210 km/h byl ovšem problém to monstrum zabrzdit, protože to mělo sice obrovské, dvakrát posilované, ale pouze bubnové brzdy. Při rozměru tehdejších pneumatik 16,5x16 v diagonální podobě (nikoliv radiální, jako dnes), to byl značný problém. Když jsem se po tehdejší panelovce řítil rychlostí cca 190km/h ke křižovatce před Hranicemi ( dřív tam byla taková vracečka doprava), a nemohl jsem to zabrzdit, tak jsem měl nahnáno. Tehdy tam nebyl kruháč, kde to tzv. pustíš a čekáš, jak to dopadne. Tehdy tam byl sráz.NESNÁŠÍM SOUČASNÁ AUTA ,KDE JE VŠE PŘES POČÍTAČ! ŠKODOVKY A ŽIGULÍKY JSEM OPRAVIL NA DVOŘE, SADA KLÍČÚ A ZVEDÁK. TZV GENERÁLKA ŠROUBOVÁKEM ZA JÍZDY. A NASTŘÍKÁNÍ LAKU VYSAVAČEM - PAMATUJETE ?
Taky jednou budeš důchodce. A do kostela začni chodit a mohli se, aby v té době ještě nějaké důchody byly. Možná pak budeš rád, když tě někdo do toho Lidlu sveze.
důchody se vyplatí budovatelům socialismu, kteří si na ně nikdy nevydělali
Zase jeden chytrej, dítě ze zkumavky, nebo rodiče Marťani, kteří nikdy nemakali a ani ho neživili!? Já celý život od roku 1966 jako automechanik, mistr, servisní a garanční technik a později jako majitel autoservisu! Myslíš že nám někdy lítaly pečení holuby do huby nebo že byly bez práce i koláče!? To že dnes beru za celoživotní práci starobní důchod cca 18000,-Kč je nezasloužené!??? Měl bys srazit paty, trochu se nad sebou zamyslet a začít pořádně a poctivě makat aby sis nakonec také nějaký důchod vůbec zasloužil!!!
dokážete to pochopit, pochybuji: http://blog.aktualne.cz/blogy/pavel-kohout.php...
jen mínusujte s fakty nic neuděláte, dnes už za fakta nemůžete zavírat a ničit životy
Jsem v šoku a nestačím se divit co jsme to zplodili a vychovali!? Jen doufám že toto není názorem většiny slušných a normálních lidí!! Jinak bůh s námi!? Lituji Vás!!!
jakékoliv urážky na faktech nic nezmění jen zcela dokreslují vaši úroveň
Můžeš si být 100% jistý že pokud v tomto duchu vychováš i své děti, tak se ti jednou na stará kolena bohatě odmění!!! Ubožáku!
vy jste musel být komouš jak poleno když vás fakta tak vytáčí a tak vztekle plivete
JJ tak to od tebe sedí 22.8.1968 ( bylo mě 20) jsem podepsal 2000 slov a do roku 1989 jsem s tím měl nemalé problémy! Ale o tom toho bohužel moc nevíš! Končím už nemám chuť se s tebou o tom co jsi nezažil a o čem jen blbě kecáš bavit!
v diskusích je to pořád stejně vtipné, nikde žádní komunisti ani u příspěvků jak z VUMLu všichni demokrati a signatáři kdoví čeho, tak to vypadá, že tu žádní komunisté před 89 nebyli :-D:-D:-D
Nenech se Petre znechutit. Had je opravdu komousskej had a podle iq ktere tu predvadi, si myslim, ze byl bud u LM, nebo PS VB. Jo a ritik Firtik s nim byl v jednotce
Podľa toho ako ich poznáš, si bol ich spolubojovníkom ... :-D:-D:-D
ti bolševici všechny posuzují podle sebe
Pane, komunisti samozrejme byli. Pokud ovsem nejste uplny gumak, tak si dokazete vygooglit kolik bylo obyvatel CSSR a kolik asi tak bylo komunistu. Verite-li, ze kazdy byl komunista, jste zcela mimo a o tehdejsi realite nevite zhola nic.Rikam si, zda se k nim nehodlate dat? Demagogickou 'argumentaci' a napadanim tech, jez nejste schopen vyargumentovat, se jim naramne podobate. Nastesti pro nas, vase oponenty, za Vami uz nestoji system a Vy nam tak nemuzete vyhrozovat.
http://www.zr.ru/content/articles/712718-k... ...
Boli, pravdepodobne ty. Iba komunisti totiž tak kádrovali ľudí ako to robíš ty ...
fakt "čumím" ako puk, že vôbec takýto primitív môže existovať.
Jsi opravdu nepřestavitelný vůl! Generace narozená po roce 1948 která dnes odchází do důchodu nikomu neublížila a nikomu neničila životy, ta právě na dalším politickém vývoji nejvíce prodělala! Kreténe!!!
jasně a komunistickou totalitu tu udržovali marťani
petře jsi totální kretén volha 21 už nebyla kopie fordu,ale vlastní vývoj,jsi chytrej jako tatra hoven táhni do ameriky,a přestan v čechách otravovat vzduch.
Petře, s prominutím jste vůl. A to říkám, jako člověk který v socialismu prožil výrazně kratší část svého života. Ale můžete o udržování socialismu pohovořit se svými rodinnými příslušníky. Jistě by k tomu měli co říci.
vidíte a já si to myslím o vás, protože normální člověk je schopen vnímat svou odpovědnost a ví, že bez podpory velké skupiny lidí by tu totalita nemohla být
Petre, jim to nevysvetlite, oni to nikdy nepochopi. Oni si predstavuji, ze kdyz pracovali cely zivot, ze tedy automaticky maji narok na nejake penize (rikejme tomu treba duchod)... jenomze v roce 1953 komousi vytunelovali duchodove fondy z prvni republiky, a vsechny penize, ktere si tam lide na svuj duchod nasporili, komousi pouzili na zachranovani znarodnene (cti rozkradene) ekonomiky. Od te doby se duchodcum vyplaci penize z dani lidi, co prave pracuji. Tzv. prubezny duchodovy system.Takze nase generace z vyplat plati na:1) duchodce, deti, sirotky, postizene, nezamestnane, policisty, hasice, statni uredniky, vojaky, doktory, politiky atd. + nase a jejich vydaje ve zdravotnictvi + skolstvi2) Splacime vnitrni zadluzeni vznikle do roku 1989 (tj. 50 miliard dolaru celkem, sice to bylo 90 mld, ale 40+ mld. za nas nastesti u MMF zaplatilo USA)3) ekologicke skody, vystavbu cisticek, odsireni elektraren, modernizace spaloven, atd.4) skody pudniho a bytoveho fondu (opravy pamatek, prestavby, hypoteky)5) zanedbanou infrastrukturu, vcetne dalnic, silnic, a modernizace letist a vlakovych koridoru6) Naklady na transformaci ekonomiky a bankovniho systemu (tj. privatizace a naklady na chyby s tim spojene)7) odskodneni za krivdy spachane komunisty / socialisty (napr. restituce)8) Dluhy vlad pred rokem 1989 (vnitrni zadluzeni) a stejne tak i po roce 1989 (nyni asi 1600 miliard).....Ale vysvetlujte to nekomu...
to jste zdejší komouše naštval :-D:-D:-D
Zapomněl jsi zmínit za co si tvoje rodina postavila dům, za co jste si koupili auto, za co jsi vystudoval, a tak dál. Prostě z čeho byl financovaný celý tvůj život a život tvých rodičů. (já jen abys nepřeskakoval a nesnažil se vidět jen co chceš)
co chceš naznačit komuši, že komuši někomu něco dali nebo, že něco vybudovali, komouši žili z toho co nakradli
A máme tě, komouši rudokrkej od šátku ;-)
co to ja za módu, že rudá verbež nadává druhým do komunistů
Taky nechápu proč to děláš. Vyrostl jsi jako konunistická mládež a dnes děláš, že to neexistovalo.
Případáte si normálně když vy zastánce komunistů píšete takové texty?
Super, tím jsi jen písemně prohlásil a potvrdil, že jsi sám komouš, protože ty jsi žil a stále ještě žiješ z oněch nakradených peněz taky. A o to větší hanba by ti měla být. A kdybys měl aspoň trochu inteligence, tak by ses snažil to napravit a něco s tím udělat. No tak se pochlub, co jsi s tím dělal. Budu hádat - nic. Nic, protože bys nejdřív musel uznat, že jsi stejný a musel bys přestat s touhle komedií, kterou tady hraješ. To se to káže ostatním, když tě nikdo nevidí, co? Se pochlub co všechno jste si ty a tvoje rodina za socialismu nakradli a k čemu jste si pomohli.
vypatlanče, proč píšeš takové hovadiny
Vezmi si zrcadlo, podívej se do něj a řekni: Jsem stejný komouš a zloděj, jako ostatní.
Zkus to popřít. Zkus popřít, že jsi nevyrostl z nakradených peněz, že tvoje rodina si na nakradených, znárodněných penězích nevybudovala život. Zkus popřít, že dodnes nevyužíváš civilizační výhody (bydlení, voda, elektřina, silnice,...) vybudované z nakradených peněz. Prostě sám se celý svůj život podílíš na utrácení znárodněných peněz a tady vykřikuješ o zlodějích. Ale ten zloděj jsi ty.
Bohužel jsi mimo mísu, v důchodu už nějaký pátek jsem ale nemám Volhu ale Subaru Forester Executive 2.0i-L! Do Lídlu, kostela, Chorvatska, Řecka nebo Rakouska na lyže také dobré!
restituent nebo zlodějíček? :-D
To ti tak věřím.
Jak jsem již někde psal tak každá mince má vždy 2 strany, ale už se tak nějak bojím ji na tu druhou stranu obrátit! :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.