Je mi SAABu líto - nikdy to neměl jednoduché. V dnešní době pro konservativní automobilku s konservativním přístupem není mnoho místa - koncernoví vlčáci ji převálcují. SAABa jsem měl někdy v r. 1981 - jen asi půl roku, ale dodnes na něj vzpomínám. Jel jsem s 900, a bylo to nezapomenutelné. Tahle auta bych přirovnal trochu k zaniklým britským Wolseley, Vanden Plas či velký Riley - také měly šarm, ducha, ctily tradice, ale v době, kdy je svět smetl ze stolu, se na tyhle hodnoty už nehledělo.Pokud SAAB zanikne, nezapomenu ...
SAAB jsem nikdy nevlastnil ale je to škoda, že tak dopadl. Vím, že je vše o penězích a když člověk nemá tak nemá ani kdyby nevím co. A na to taky SAAB dojel jak se říká. Moc drahý, moc jiný a v poslední době i prý moc nedokonalý. I když ta nová 9-5 je nádherná. Sám jsem měl tu čest se do ní alespoň posadit a musím říct, že slušné. Nicméně, když máme všichni tak velký zájem o čínské zboží proč neposlat do p....e jednu starou evropskou klasiku. Sbohem má máňo
Amen...
Tak nám Srááb dosráboval. :-))
Ať už je Saab jakejkoliv, tak jen kokot se raduje ze zmenšení trhu, výběru a zvýšení cen kvůli nižší konkurenci na úkor kvality. A to že si kokot taky potvrzuje už jen ten fakt, že ses nazval jako Paroubek B-]
Jen taková korekce...trh se nezmenší, zmenší se konkurence...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.