Vlastní „šrotovné” zavádí nyní i Citroën, říká mu...

... „citroënovné”. Nejsme si jisti, zda jde o úplně šťastný název, jistě nejednoho z vás napadne klást si rovnítko mezi slova Citroën a šrot, ale věřme, že tuto slovní hříčku vezme každý s nadhledem.

Nabídka „citroënovného“ od českého importéra vozů Citroën je opravdu jen další adaptací nového, ale marketingově velmi silného pojmu šrotovné. Vzhledem k nejasnému datu spuštění státem schváleného šrotovného a jeho aplikaci pouze na soukromé osoby vlastnící velmi staré vozy se Citroën rozhodl podpořit prodej svých vozů ihned a téměř pro všechny. Jedná se již podle názvu skutečně o jakousi variantu „šrotovného“, která se ovšem bude vztahovat na každou obnovu vozidla zákazníka, není tedy podmínkou pouze sešrotování jeho vozidla, ale je možné ho vztáhnout i na mladší vozy (alespoň 6 let staré).

Citroënovné je příspěvkem na nákup nového vozu ve výši 30 000 Kč a bude vypláceno navíc k platným akčním slevám v síti participujících autorizovaných prodejců značky a to při nákupu těchto modelů: C3 Picasso, C4, Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso a Nové Berlingo. V případě uplatnění citroënovného může pak zákazník mít např. C4 Leader s klimatizací a audiosystémem za 244 900 Kč, C3 Picasso X za 269 900 Kč, nové Berlingo Multispace za 299 900 Kč (klimatizace a audiosystém v ceně) nebo C4 Picasso za 369 900 Kč (klimatizace a audiosystém opět v ceně). Ceny jsou platné v případě využití Bonus leasingu, kromě C3 Picasso, kde lze v tom případě obdržet další slevu ve výši 30 000 Kč. Citroënovné je možno uplatnit jak pro soukromé osoby, tak i pro podnikatele a tato akce bude u participujících prodejců Citroën probíhat od 1. do 30. června 2009.

Zákazník, který chce čerpat citroënovné musí splnit následující podmínky. Předloží doklad o ekologickém sešrotování svého vozu jakékoliv značky staršího 10 let. Takový vůz musí být ve vlastnictví klienta minimálně 6 měsíců a tato skutečnost musí být prodejci taktéž dokladována (velký TP). Nebo přiveze k odkoupení na protiúčet svůj osobní či užitkový vůz jakékoliv značky starší 6 let a opět takový vůz musí být ve vlastnictví klienta minimálně 6 měsíců a tato skutečnost musí být prodejci dokladována (velký TP).

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků