Vláda se zřejmě postaví proti snížení daně z nafty a benzinu

21 komentářů

baboon
11. dubna • 7:28

Zvýšení daní z paliv nestačí. Je třeba:
- zatížit daněmi letní pneumatiky (aby bylo na údržbu sypačů v zimě)
- zatížit daněmi zimní pneumatiky (aby mohlo být v létě víc uzavírek)
- zatížit daněmi gumičky do stěračů (když řidič slzí nad prázdnou nádrží)
- povinně vybavit lékárničky preservativy (a náležitě je zdanit), aby se motorista nenakazil, je-li vládou jebán ... :-/

m.dlouhy
10. dubna • 17:51

Konečně dobrej nápad. Česko, tranzitní země (Zelí, musíš hulit zkaženej matroš, jinak bys tohle nevyplodil), a bude mít pomalu nejdražší PM. To je jasný že když budeme mít třeba i jen o korunu levnější naftu než sousedi, kamioňák pak dostane nakázáno aby tankoval u nás. A co teprve kdybysme tady zrušili to mýtný :D to už bylo ale moc nereálný :D

Kenny
10. dubna • 17:16

přece si svině nevylejou koryto, by pánové neměli z čeho krást:-P

kalista
10. dubna • 14:50

Může mi někdo vysvětlit proč je daň u Benzínu vyšší než u nafty ??
Děkuji.
Jinak jak bylo řečeno je to banda Z....:-D

CD
12. dubna • 20:04

Důvodem ke snížení daně za naftu měla být bio-složka v naftě.Ale tyto regulační funkce daní už jsou dávno pasé. Teď už slouží daně jenom k plnění kasy bez ohledu na prospěšnost/neprospěšnost pro ekonomiku, společnost a podobně.

Kalousek
10. dubna • 14:58

Jaj, to jsem fakt přehlíd. Dík za upozornění, hned to u té nafty dorovnáme !
:-)

asdf
10. dubna • 13:55

Je to banda zm**ů 3-[3-[3-[

Zelí
10. dubna • 14:30

Naprosto souhlasím. Jsou to měkoty. Toto je jediná daň, která by se měla výrazně zvýšit. Odhadem na troj až pětinásobek (ani desetinásobku bych se nebál). Z české republiky by vypadl tranzit zboží, který nic nepřináší pouze devastuje silnice a dálnice, zmizely by logistické areály, které zabírají km2 nejlepších pozemků a opět nic nepřináší, zmenšil by se celkově i interní provoz na silnicích a přenesl by se do hromadné dopravy, která by se nemusela dotovat, dokonce i kamionový provoz by se přelil na železnici, snížila by se nehodovost na silnicích, zmenšil by se tlak na další výstavbu silnic. Čili samá pozitiva. Navíc každý, kdo by už občas na silnici vyrazil by si mohl svobodně zajezdit po volných cestách. Doporučuji vládě a Kalouskovi daň razantně zvýšit.
I soudruzi na levé straně by jásali, protože toto by byla ta pravá milionářská daň. Socky by jezdily hromadnou a milionáři, kteří by si dovolili jezdit autem by to řádně zaplatili.

Jakub
10. dubna • 23:22

Vážený pane Zelí... :D Nevím jestli to myslíte fakt vážně, nebo to je blbej joke... ale to co tvrdíte je těžce mimo realitu. Jediné plodné co jste napsal je přesunutí dopravy na železnice. To ale nezmění zákazníci ale musí zafungovat stát , který jak je jasné nikdy jentak fungovat nebude pokud naši politici obecně nedostanou konečně rozum. Kdyby zmizeli kupříkladu logistické areály, tak tisíce lidí přijde o práci. Též by přišli o práci lidé, kteří ty sklady zásobují, ti kteří domlouvají přesuny zboží, ti co to musejí zboží proclít atd atd....stále nic?? zdá se Vám to málo? To že se zmenší provoz - čemu by to prospělo poroboha? dálnicím? už tak zdevastovaným? těžko. to by je někdo musel opravit. jinak chcete se projet? takže dálnice o 3 pruzích Vám nestačí? zvláštní, asi jezdíte tankem..Mimochodemn já když se chci projet "svobodně", tak se jedu projet na okresky. A jelikož vlastním sportovní BMW (a jsem obyčejný člověk vydělávající peníze těžce pod průměr průměrné mzdy v ČR), tak už i já začínám brečet nad cenama PHM. Je to žalostný. Kvůli spotřebě jsem si koupil diesla, ač jsem chtěl benzín. Budiž... Teď nevím co je lepší.jestli jsem si neměl pořídit solární pohon. Nafta je dražší než benzín a na spotřebě to až takový rozdíl není. jen za dojíždnění do práce dám přes 2tis měsíčně, protože mi autobus jezdí mimo čas, kdy musím být v práci, takže jinou možnost nemám! Ale - co mají říkat rodiny z dětma nebo důchodci, který musí jezdit k doktorovi a též jinou možnost nemají, dojíždět daleko do zaměstnání atd? Též všichni dopravci zdražují , protože jezdí už dlouhé roky hluboko pod své náklady a ti slabší už dávno krachli!!!! takže další zdražování, která nás 100% čeká nejen kvůli zdražení ropy je těžce destrukční pro statisíce lidí a firem! Takže až se daň z PHM sníží o nějakou tu korunu, uleví se mnoho lidem a firmám. Bohužel, nikdo je nedonutí zlevnit, což je kámen úrazu. Opět budou spekulovat a hojit se na ztrátách z minulých let...takže! -zamyslete se trochu nad tím co tu hlásáte....je to blbost!

Zelí
11. dubna • 20:49

Dalším plusem, který jsem nezmínil je to, že drahé palivo by konečně dalo reálnou šanci alternativním pohonům. Dopravci by samozřejmě trochu tratili v zakázkách, ale evropa je otevřená a donutilo by je to vyrazit do světa čili další plus.
Pane Kalousek, chce to více odvahy. Hlavně se nedržet moc při zdi. Ještě jednu zásadní informaci pro Kalouska a pro toho oranžového idiota, kterému se zdají zdejší daně moc nízké, Angela vám a všem v evropě vrazila v tichosti kudlu do zad - snížila od ledna korporátní daně na 15%, takže všechny německé firmy budou danit doma, nikdo už od nich neuvidí ani vindru ani Kalousek.
PS. Těch pár lidí, kteří dělají v logistických areálech nehrají v ekonomice žádnou roli.

Jakub
11. dubna • 21:35

Souhlasím s alternativním pohonem. o tom žádná. ale na to bohužel v čr nejsou podmínky. a obávám se že ani v evropě. Bohužel, předpokládám,že důsledku zdražení PHM nebude nikoho tlačit k alternativním pohonům. To by trvalo příliš dlouho. Spíše by měly státy EU začít řešit nějakou podporu vývoje a výroby těchto vozidel. to samou cestu by museli nabídnout i konečným zákazníkům, protože ceny těchto vozidel jsou ještě vysoké oproti ostatním vozidlům.takže třeba nějakej bonus ke koupi, nějakou slevu krytou státem, cokoliv. he, jenže na to taky čr nemá. zrovna teď sleduju reportáž ct24 a naše vláda je opravdu k smíchu. to co dříve prosazovali nyní ruší. a přilévají opět olej do ohně. ...njn, holt dokud si tu každý pojede "po své cestě" tak se tu nic nezmění.

Zelí
10. dubna • 19:54

Moc se omlouvám, za svůj předchozí příspěvek.

řepan
10. dubna • 16:51

Asi by si se měl probrat. Všichni lidi nemaj možnost jezdit MHD. Představ si že ti jede do vsi 1 autobus denně a o víkendu vůbec nic. To bys jezdil na kole? Děti by do školy jezdili na koni ne. Že máme cesty za.jeb.aný kamionama je věc druhá. Pí.čusi městskej co dělá chytrýho, ale o ŽIVOTĚ ví H.O.V.N.O;-)

CD
10. dubna • 19:00

Jenže ten autobus do té obce jede pouze jednou denně právě proto, že příliš mnoho lidí jezdí osobním automobilem. To je dost nevýhodné pro ty, kteří z nějakého důvodu nemohou používat IAD (věk, schopnosti, přesvědčení). Jestliže pře obec projede každou hodinu 100 automobilů, je dost pravděpodobné, že by přes ní (v případě omezení počtu automobilů) projel každou hodinu jeden autobus.

Jura
11. dubna • 13:57

U náš žije cca 210 obyvatel z toho asi 150 v důchodovém věku, to zbývá 60 dalších lidí, 60:4 je 15 rodin to znamená zhruba 15 automobilů, které slouží k dopravě do zaměstnání p.y.č.o

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CD
12. dubna • 19:44

A kolik u vás projede za hodinu aut?
Kolik lidí cestuje z vedlejších vesnic?Jestli máte v obci 15 automobilů na 210 lidí, tak by se tam více autobusů hodilo, nebo ne?

eLzyx
10. dubna • 15:57

předpokládám, že tvůj příspěvek je myšlen ironicky :-O

simek
10. dubna • 15:56

asi blázen ne

coolio
10. dubna • 15:14

Tranzit by nezmizel, kamion přejede naše území napříč během několika hodin, a stačí mu aby tankoval mimo. Takže jediné co tu nechá je mýtné.

AHA
10. dubna • 14:54

Když seš tak chytrej tak bys mohl třeba dát ty miliony ze svého a nedělat tu ze sebe chytráka...B-]

Mirek
10. dubna • 21:13

To poslední slovo je špatně, mělo tam být ...vola.

Doporučujeme

Články odjinud