V květnu byl tržní podíl značky Peugeot v ČR nevyšší za posledních 12 měsíců

V květnu dosáhla značka Peugeot v ČR tržního podílu 4,45 %, což je nejvíce za posledních 12 měsíců. Vyšší podíl zaznamenala naposledy v květnu 2014 (4,67 %). V absolutním vyjádření ovšem letošní měsíční prodej téměř o sto vozů překonal loňský květnový výsledek. Dařilo se zejména modelům Peugeot 208 a 2008.

Série úspěšných prodejních měsíců značky Peugeot pokračuje. V květnu 2015 bylo v České republice registrováno 860 osobních a lehkých užitkových vozů Peugeot. Podíl na trhu dosáhl 4,45 %, což představuje pátou pozici v pořadí automobilek.

Celkový podíl značky Peugeot na českém trhu se tak přehoupl přes čtyři procenta (4,07 %) a celkový počet vozů prodaných za prvních pět měsíců roku dosáhl 4 010 vozů, což je o 238, resp. o 6,3 % více než za stejné období roku 2014.

Úspěch zaznamenávají zejména zástupci značky v segmentu B2 modely Peugeot 208 a 2008.  Nejprodávanější model značky - Peugeot 208, který má na svém kontě už milion vyrobených kusů, zaznamenal od začátku roku v  České republice 645 registrovaných vozů, což je o 5% více než za stejné období loňského roku. Peugeot 208 prošel modernizací, která se projevila na jeho designu, motorech i výbavě. V červnu bude tento nový model uveden na český trh.

Crossover Peugeot 2008 pro evropský trh se vyrábí v továrně v Mulhouse, kde před několika dny oslavili 300 000. vyrobený vůz. Počet objednávek už od uvedení modelu 2008 na trh v roce 2013 kopíruje či překračuje plán a nejinak je tomu i České republice, kde bylo za prvních pět měsíců letošního roku registrováno 531 vozů, což je o 284 kusů (+115 %) více než za stejné období loňského roku.

Oba modely společně s dalšími vozy osobní modelové řady Peugeot jsou aktuálně nabízeny k vyzkoušení zákazníkům po celé České republice v rámci akce Peugeot Emotion Day 2015, která je nyní v plném proudu. Zájem o testování modelů značky Peugeot je značný. Od začátku akce – od 6. května – se podařilo zrealizovat téměř 4 000 testovacích jízd, což představuje nárůst o 17 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 003 km
Cena: 140 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 84 078 km
Cena: 135 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků