Vize budoucí Lady Niva ve stylu Evoque. Co na ni říkáte?

Legendární ruský off-road Lada Niva se dříve či později dočká nové generace. Společnost AvtoVAZ už testuje prototypy s technikou Renaultu, které by měly dorazit na trh v roce 2017. Francouzská firma drží v AvtoVAZu čtvrtinový podíl.

Nástupce Nivy má být podstatně modernější a kulturnější, i když stále levné SUV západního střihu. Jeho podoba i technická specifikace jsou zatím ve hvězdách – což ale nebrání více či méně profesionálním designérům, aby čas od času pustili do světa svoji představu o podobě budoucí Lady Niva.

Obrázky, které jste viděli v galerii, zveřejnil srbský Autoportal. Jejich autor se snažil zachovat tradiční znaky Nivy, ale zejména pojetí zadních svítilen a zadního nárazníku nezapře silnou inspiraci Range Roverem Evoque. Nakolik byl neznámý návrhář ve svém úsilí úspěšný, necháme raději na vašem posouzení. Vyjádřete se v diskuzi pod článkem!

A pokud jste ještě nečetli náš test Nivy, tady je:

Testy | SUV | Lada

Test: Lada Niva – já sním o Vánocích…

Renault Clio 1.149
Rok výroby: 2006
Stav: 158 570 km
Cena: 35 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 156 324 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Mégane 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 129 010 km
Cena: 138 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek