To se jim povedlo. Nejprve začnou dělat auta o 500 kg těžší, a pak se budou mlátit do prsou, že dokázali ušetřit 4 kg :) Asi jediné, co pro ně bude hrát prim je cena výroby. Takže ušetří, ale nám to budou prodávat 2x dráž než klasické ocelové. STejné je to s LED světlomety. Ty taky stojí pár korun, ale v ceníku se za to připlácí desetitisíce.
Takze sa v podstate buchaju do prs kolko zase usetrili. Teraz uz len cakam, aka bude cena nahradneho dielu pre zakaznika. Tipujem ze o 50% vyssia ako pri ocelovej klasike. Ako bonus dostanes ekologicke zvasty k tomu.
Joachim Schmitt : „Jejich výroba je levnější, nespotřebuje se při ní tolik energie.Takze Audi slevní pružiny i celé auta :-D
Vize Audi mne pobavily a potěšily - hlavně proto, že já už tu nebudu, až se dostanou ke spotřebitelům ... :-)
Nevěřím tomu, že na výrobu laminátové pružiny se spotřebuje méně energie, než na výrobu ocelové. A pokud to někdo tvrdí, měl by svá tvrzení podpořit nějakými čísly.
Jako strojar a metalurg tomu plne verim.Cemu neverim, jsou eko auta, kdy diky vysokym tlakum motor odchazi mnohem drive a tak se cele auto sesrotuje a koupi nove ... kdyby se aspon menil motor ... tvrdim, ze stare TDI nebo dokonce mercedes, co najel 2M je ekologictejsi, i kdyby jezdil na mazut (mimochodem by jsme u mazutu mohli dodat 30% vody, stejne jako u lode)A stejne tak neverim na baterky a rostlinne oleje, obe se vozi lodi, baterky (neekologicky ziskane lithium) dokonce do Japonska a pak do EU a USA, pritom lode produkuji desitky tun splodin ... a to jeste ze 30% spaluji vodu ... protoze jak znamo, tak voda se taky muze rozpinat a snizuje tak spotrebu.No a jak snizit spotrebu ? ... vratit se ke karburatorim a vratit zpet zplynovaci karburatory, misto aerosolu to jezdi na vypary nafty, nebo benzinu, teplo ziskava z vyfuku ... pouzivaly to US takny ... pak jsem videl probublavaci zplynovace ... tech technologii je tolik, lide but byly zavrazdeni, nebo vykoupeni a vynalezy uzavrely Ford, GM, Mercedes etc ...
Pro výrobu skelného laminátu je překvapivě potřeba sklo. A výroba skla je v principu stejná, jako výroba železa (vytěžit a dovézt surovinu, roztavit a zušlechtit,...). Teď ještě vyrobit potřebné pryskyřice a teprve pak vyrobit samotný laminát... Já opravdu nevěřím, že výroba laminátu je energeticky nějak úspornější, než výroba oceli.
Myslim ze karburatorove motory maji obecne citelne vyssi spotrebu nez strikacky. A starsi reseni na tom byly jeste mnohem hure. Tudy cesta urcite nevede.
Taky si myslím, že karburátor je překonaný, ale jinak má pravdu.
Audi - vorsprung ohne technik.
Laminátové listové pero už používala stará Corvette před cca 15 lety.
ty pružiny dejme tomu, ale to parkování je k prdu. Kdo neumí zaparkovat neměl by vlastnit ŘP. A to, že bude možné stavět parkovací domy s nižšími stropy, vozy budou moci parkovat blíže u sebe, mi přijde taky jako blbost. Nebudeme otevírat kufr? SUV zakáží? Z těch aut nebudeme vystupovat? Nebo vystoupíme již na prahu parkovacího domu a auto si zajede samo? A co se stane, když ztratí signál? Zastaví se a co pak? Kdo ho zaparkuje?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.