Vítězné BMW je po renovaci na prodej. V roce 1981 závodilo i v Brně

Pokud doma chcete mít skutečně unikátní vůz, doporučujeme sledovat následující inzerát. V něm se prodává zcela zrenovovaný závoďák od BMW.

Krásné BMW 635CSi Group 2 sbíralo úspěchy v letech 1981-1986. Za tu dobu vybojoval tento německý krasavec tří vítězství v evropském šampionátu cestovních vozů. Nyní je nabízen v inzerátu na jednom prodejním serveru. A je ve skvělém stavu!

Ojetiny | Sedany | BMW

Test: Nezničená BMW řady 3 E30 rostou na ceně. Na co dát pozor?

Automobil vychází z originálu z roku 1980 a jeho renovace trvala pět let. Vůz se dokonce může pochlubit schválením od Mezinárodní automobilové federace (FIA), které obdržel v roce 2013. Díky tomu je možnost se s tímto závodním speciálem účastnit celé řady různých šampionátů.

V roce 1981 se Dieter Schmid s tímto krasavcem proháněl v rámci Velké ceny Československa také po brněnském okruhu. Tehdy s modrobílým vozem vybojoval třetí místo. Tohle zbarvení zůstalo automobilu i po úpravách. Nechybí ani robustnější blatníky kolem kol a design osmdesátých let podtrhují loga původních sponzorů - společností Maurer a Shell.

Zajímavosti | BMW | Hybridy

BMW i8: Nový přírůstek do flotily australské policie (+ FOTO)

Po nahlédnutí do interiéru vám bude jasné, že tento vůz není určen na běžné pozemní komunikace. Přístrojová deska zůstala, ale téměř všechny ostatní prvky byly uzpůsobeny účasti v šampionátu ETCC. Ze závodní minulosti zůstala celá řada přepínačů, knoflíků a nalezneme zde i původní volant.

Speciál s řadovým šestiválcem o výkonu 246 kW je k prodeji nabízen za 175 000 eur (4,7 milionu korun). Vzhledem k významné historii a unikátnosti vozu je ale jen otázkou času, kdy si najde nového majitele.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků