Nejhorší je, že ty "velké navigace" stejně 98% lidí do auta nepřiplácí, protože chtějí mít v autě tři přísavky, čtyři nabíječky, a kabely omotané šestkrát okolo krku :-D
Proto to na těch fotkách vypadá jak kdyby tam někdo namontoval čínské rádio s navigací za 3000,-?:-D
To je kec, design UI u většiny automobilek včetně Seatu je mnohem dál, než u výrobců autorádií. Takové top modely Pioneer, Kenwood, Sony, atd. jsou hrozné sračky, na to se teprv nedá koukat. Do starého auta jsem si chtěl koupit nějaké 2 DIN rádio s velkým panelem, ale jak jsem to naživo viděl, tak jsem radši zůstal u starého rádia a pak vyměnil celé auto. :-D
Já jsem nehodnotil UI, který na těch fotkách jaksi není, ale to jak je to zapuštěné do té palubovky a jak to vypadá, kdybych to vymontoval dal tam to čínské a ukázal ty 2 fotky někomu, kdo to nemá doma tak by nepoznal co je co :-D Připlácet si 50 tisíc za UI, když mám display stejně 95% času vypnutý mi přijde jako pitomost:-D
Rozhodně je to lepší, než když to vypadá, že někdo zapomněl tablet na palubce. A jak by podle tebe měl velký dotykový display vypadat? Když autem nejezdíš, tak je to opravdu pitomost. :-P
Jak jsi přišel na to, že autem nejezdím? Já si můžu nastavit jestli ho chci vypnout a nebo nechat jenom info o aktuální stanici rádio a nebo normálně celý zapnutý, ale možná na to ostatní výrobci ještě nepřišli:-DJe to dost velký? http://2.bp.blogspot.com/-zmMEAF33d2M/Tam2zBdOQvI/... ... http://www.bmwautostore.com/auto_img/2013/06/23/2013-... ...
Divím sa, že vedenie koncernu VW Seatu povolilo túto zábavku. Domnieval by som sa, že software je v podobných modeloch koncernu viac-menej rovnaký.
Funkčně je to stejný, design jiný.
...že všechny displeje umisťuje do úrovně očí a jsou natočeny...Takže berou výšku řidiče podle naší vietnamské menšiny? To je jejich cílová skupina?Tak jo.
Tak, je to co nejblíž očím, kdyby to bylo ve výšce očí, tak by nemuseli mít čelní sklo... :-D Rozhodně lepší řešení než VW/Škoda, kde to člověk hledá u kotníků.
NO, PODLE TOHO TO TAKY U SEATu VYPADA ;)))
....jeden vylezie na stol a chyti ziarovku. Dalsi styria sa postavia dolu a zacnu tocit stolom. Ze.
Tak konečně jsme se dozvěděli jak se řídí prosperující automobilka s rekordními prodeji.
jj, presne;)))PS. pro fanoušky TBBT: pro ty, co by nepochopili, cedule nahoru (to byl sarkasmus)
"To muselo dat prace a přitom taková blbost...."
"No mně konkrétně nejvíííííc" :-D:-D
Asi jsem nějaký zpožděný, dosud jsem si myslel, že nejdůležitější u auta je, jak jezdí a jak je spolehlivé. O důležitosti displae jsem neměl potuchy...
To jsem si myslel taky. A pořád mě nebylo jasné, proč řidiči tolik bourají. A ono je to kvůli infoteimentu (displeji).
Ja mam super nápad. Postav auto, které proste jen super jezdí a prodávej ho na světovém trhu. Rad bych viděl, jestli to pro lidi je to nejdůležitější. Mimochodem Toyota GT86 je jedno z takových aut. Na nic si nehraje, jen proste skvěle jezdí. Proč jich nepotkávam na ulicích mraky?
Já nechci stavět auta, já chci jezdit v autech, ne si hrát s displayem... a dále, co je v autě navíc, to rozptyluje. Na jedné straně se zakazují mobily, ale čučet to displaye a ladit/ vyhledávat kdovíco je správné? Nebo i bude někdo tvrdit, že se s tím narábí jen když auto stojí, to asi ne?
...no jo, jen teď už taky víte, proč je softvér takový superbyznys, když se na něm umí připarazitovat tolik lidí a ještě u škudlivých manažerů vyloudit mylný dojem, že všichni ti ajťáci jsou k tomu nezbytně nutní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.