Vezme si divize M do parády také BMW řady i?

Frankfurtský autosalon se stal dějištěm světové výstavní premiéry dvou novinek řady i. BMW přivezlo městský vůz i3 a na druhé straně hybridní sportovní kupé i8. Už teď je jasné, že se v nedaleké budoucnosti dočkáme dalších. Nakonec samotná automobilka několikrát prohlásila, že tyta dva modely jsou jenom začátkem revoluce.

Video | Design | Technika | Autosalony | BMW | Hybridy | Frankfurt 2013

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Nabízí se otázka, zda s rozšiřující se řadou "i" někoho nenapadne vypustit na trh něco jako i8 M, zda jednou BMW nezaúkoluje svoji sportovní divizi tak, aby upravila tyto nové automobily. Ve Frankfurtu se hned několik představitelů německé značky dušovalo, že něco podobného nepřichází v úvahu. V podstatě jde o to, že z jedné strany si mohou sportovně založení fanoušci pořídit rychlé auto se silným motorem, nebo mohou jít na věc opačně a koupit si moderní a opět rychlý vůz, který ovšem má být podstatně ekologičtější. BMW chce stavět na těchto dvou pilířích a nechce je míchat dohromady.

BMW | Kabriolety | Hybridy

Fotogalerie: BMW i8 Spyder

Uvidíme, jak dlouho tento přístup německé automobilce vydrží. Že to bude trvat věčně, na to bychom si nevsadili. Není to tak dávno, co si nikdo neuměl představit SUV zařazené do divize M a stejně tak "emko" s dieselem pod kapotou.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků