Většina Opelů dostane šestiletou záruku

Automobilka Opel na nově zakoupené modely nyní poskytuje standardně šestiletou záruku, a to bez příplatku. Prodloužená záruka, které bude jistě silným argumentem jak pro privátní, tak i pro firemní zákazníky, se vztahuje na všechny modely značky Opel s výjimkou dobíhajícího typu Vectra a modelů Movano, Vivaro a GT. Šestiletá záruka, která navazuje na dosavadní dvouletou „zákonnou“ záruku, se vztahuje pouze na motor, převodovku a rozvodovku. Za rozumný příplatek si potom zákazník může šestiletou garanci rozšířit i na palivový a chladicí systém, brzdy, pohonné hřídele, řízení, bezpečnostní systém airbagů a pásů, klimatizaci, elektrická zařízení a zařízení na odvod plynů. Příplatek pro rozšíření šestileté záruky na výše uvedené komponenty činí např. u modelů Agila nebo Corsa 4 660 Kč, u typů Combo, Astra, Meriva a Zafira pak 5 830 Kč.

Podmínkou pro uznání prodloužené záruky je pravidelná údržba a servis v autorizovaných opravnách Opel. Záruka je omezena také limitem 120 000 najetých km.

Opel si evidentně věří, přičemž není zcela bez důvodů. Například poslední zpráva „Quality Report“ německého týdeníku Auto Bild z loňského roku, sledující spolehlivost, dlouhodobou kvalitu a spokojenost zákazníků automobilek, vyhodnotila značku Opel jako nejlepší z německých výrobců automobilů. Toto umístění navíc Opel získal i v letech 2005 a 2006.

Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia, i ten nyní dostanete se šestiletou zárukou klíčových mechanických součástí
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků