Verze GT a silnější WRX pro novou Imprezu již brzy

Na veřejnost se dostala zpráva automobilky Subaru, určená severoamerickým dealerům značky. Ta hovoří o změnách v rámci modelové řady Impreza - nové Impreze GT a WRX se silnějším motor.

Ve zprávě automobilky stojí, že Subaru připravuje novou Imprezu GT, která dostane motor ze současné WRX a k dispozici bude jen s automatem. Současné WRX pak posílí z 230 na 270 koní. Současně je zmiňováno blíže nespecifikované vylepšení podvozku, aplikace grilu chladiče z STi, zavedení aerokitu jako standardní výbavy, nová kola v šedé barvě a červené stehy na volantu a sedadlech. Vylepšená WRX má být naopak k dispozici jen s manuálem.

Nyní je otázkou jen to, zda se tyto zmĚny dotknou i nabídky Subaru na českém, popř. evropském trhu. Více bychom měli vědět již brzy.

Klepněte pro větší obrázek 
Subaru Ipreza WRX
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 165 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků