Šéf Fiatu Sergio Marchionne prohlásil, že firma je připravena na „relaunch“ Alfy Romeo, hodlá ji vrátit na dřívější pozice. Fiat k tomu má prý dnes vše, co je třeba, je připravený a odhodlaný k tomuto kroku.
Koncem letošního roku bude představen první z mnoha nových modelů. Ten prý „vydláždí italské značce cestu k dalším úspěchům“. Ta na tom bude podle charismatického manažera od té chvíle jen lépe a lépe.
Sergio Marchionna je neochvějně přesvědčený, že se oživí zájem o sportovní vozy značky Alfa Romeo. Dnes se o ní totiž téměř nemluví. Nemá modely, je prakticky neviditelná.
Hra slov, kterou nyní Marchionne rozehrál, má však své limity. „Je to tajemství,“ odpověděl stručně na tiskové konferenci v sídle Fiatu na dotazy novinářů, kdy tedy konečně bude další nová Alfa Romeo představena.
Ví se jen, že model 4C se začne prodávat na podzim v Evropě a ve Spojených státech.
Italský výrobce doufá, že se mu podaří oživit legendární značku, která vznikla před 103 roky, že přitáhne nové zákazníky. Do roku 2016 chce přidat k současným dvěma modelům sedm dalších.