Venturi Grand Prix: v týmu pro Formuli E zazáří Leonardo DiCaprio

Dalším týmem pro nový šampionát Formule E bude Venturi. Za volantem jeho monopostu se (možná) objeví Leonardo DiCaprio. Alespoň při propagačních akcích…

Leonardo DiCaprio, povoláním hollywoodská hvězda, spolu se společností Venturi Automobiles oznámil, že jejich společný, nově zformovaný tým Venturi Grand Prix nastoupí do seriálu Formule E. Ten pod hlavičkou FIA odstartuje příští září a objeví se v něm celkem deset týmů, jež budou jezdit na prakticky shodných vozech Spark-Renault SRT_01E. Zatím posledním přihlášeným byl dosud indický tým Mahindra Racing.

Zajímavosti | Elektromobily | Formule 1 | Sport | Renault | Frankfurt 2013

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Monacká společnost Venturi Automobiles, jinak též jeden z protagonistů elektrického pohonu ve sportovních vozech, sice hodlá do Formule E vstoupit až v jejím druhém ročníku, ovšem chce do něj přinést i vlastní pohonnou jednotku. Na přiloženém videu si můžete poslechnout projev zakladatele firmy Venturi Gilda Pallanca Pastora, jenž mimo jiné poznamenal: „Formule E nám dává výbornou příležitost dále vylepšit naši techniku skrze motoristický sport a poměřit se s celým světem.“

Klepněte pro větší obrázek
Protagonisté nového týmu pro Formuli E: uprostřed Leonardo DiCaprio a zakladatel značky Venturi Gildo Pallanca Pastor 
 

Vyjádření Leonarda DiCapria je poněkud éteričtější: „Budoucnost naší planety závisí na naší schopnosti přijmout hospodárná, čistá vozidla. (Tým) Venturi Grand Prix ve svém rozhodnutí vytvořit k životnímu prostředí přátelskou závodní stáj prokázal značnou předvídavost a já jsem rád, že mohu být součástí tohoto úsilí.“

Elektromobily | Sport | Premiéry | Ostatní značky

Mahindra připravuje tým pro vstup do šampionátu Formule E

Usedne DiCaprio do kokpitu? Asi těžko, ale určitě se stane vítaným popularizačním prvkem jak pro tým Venturi Grand Prix, tak pro celý šampionát Formule E.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 213 884 km
Cena: 55 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků