Venturi Grand Prix: v týmu pro Formuli E zazáří Leonardo DiCaprio

Dalším týmem pro nový šampionát Formule E bude Venturi. Za volantem jeho monopostu se (možná) objeví Leonardo DiCaprio. Alespoň při propagačních akcích…

Leonardo DiCaprio, povoláním hollywoodská hvězda, spolu se společností Venturi Automobiles oznámil, že jejich společný, nově zformovaný tým Venturi Grand Prix nastoupí do seriálu Formule E. Ten pod hlavičkou FIA odstartuje příští září a objeví se v něm celkem deset týmů, jež budou jezdit na prakticky shodných vozech Spark-Renault SRT_01E. Zatím posledním přihlášeným byl dosud indický tým Mahindra Racing.

Zajímavosti | Elektromobily | Formule 1 | Sport | Frankfurt 2013 | Renault

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Monacká společnost Venturi Automobiles, jinak též jeden z protagonistů elektrického pohonu ve sportovních vozech, sice hodlá do Formule E vstoupit až v jejím druhém ročníku, ovšem chce do něj přinést i vlastní pohonnou jednotku. Na přiloženém videu si můžete poslechnout projev zakladatele firmy Venturi Gilda Pallanca Pastora, jenž mimo jiné poznamenal: „Formule E nám dává výbornou příležitost dále vylepšit naši techniku skrze motoristický sport a poměřit se s celým světem.“

Klepněte pro větší obrázek
Protagonisté nového týmu pro Formuli E: uprostřed Leonardo DiCaprio a zakladatel značky Venturi Gildo Pallanca Pastor 
 

Vyjádření Leonarda DiCapria je poněkud éteričtější: „Budoucnost naší planety závisí na naší schopnosti přijmout hospodárná, čistá vozidla. (Tým) Venturi Grand Prix ve svém rozhodnutí vytvořit k životnímu prostředí přátelskou závodní stáj prokázal značnou předvídavost a já jsem rád, že mohu být součástí tohoto úsilí.“

Elektromobily | Premiéry | Sport | Ostatní značky

Mahindra připravuje tým pro vstup do šampionátu Formule E

Usedne DiCaprio do kokpitu? Asi těžko, ale určitě se stane vítaným popularizačním prvkem jak pro tým Venturi Grand Prix, tak pro celý šampionát Formule E.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků