Prodám Favorita v dobrém stavu, jen rozbité čelní sklo a světlomet.Celkem nové.Odhadní cena 19 500Kč.Prodám jen za 8000Kč. Bomba!zájemci ozvěte se na :p.cfh@seznam.cz
Zde je prodej i včetně ledna pro zájemce, dolní tabulka je úplně celá Evropahttp://www.acea.be/files/PRPC-0207-TOTAL%20EUROPE-FINAL-MV.pdf
nepoznate nahodou web kde su predaje aut v madarsku? nieco ako autosap.cz zapsr.sk samar.pl a pod.
No, mozna to chce jeste nejaky parametr - napr. kurz EUR/USD, kterym se do znacne miry ovlivnuje cena Asijskych a Americkych aut, dale pocet uvedenych modelu atd. Prodeje do znacne miry zavisi na novych modelech a marketingu. Kdyby tam redakce doplnila jeste zisk jednotlivych koncernu, tak by ten zebricek dostal uplne novy rozmer... :)
Vážení besedníci, jako vždy se vyplatí navštívit website sdružení automobilových výrobců ACEA, kde si všechna čísla můžete ověřit a ještě si k nim doplnit další. Dávejte přitom pozor, jestli prohlížíte statistiku "EU15" nebo "EU25". Jak asiomilec si neodpustím poznámku, že ACEA zkrátka odmítá registrovat, že Hyundai a Kia tvoří skupinu už od roku 1998, takže by regulérně měly být jejich prodeje taky sumarizované pod společnu hlavičkou - Hned by ty jejich evropské prodejní výsledky vypadaly trochu veseleji, přestože Hyundai se pořád nevzpamatoval z loňských malérů a Kia po sérii úspěšných let stagnuje.
tohle tu chybelo, diky! Jinak diskuse je uchvatna jako v posledni dobe casto, predevsim me zaujalo, ze fiat-fanatik je zaroven antihonda-fanatik. Vzhledem k prodejum obou znacek je to vcelku usmevne. Na druhou stranu, kdyz se podivam na Civic/Accord a vedle toho postavim kopii GP/Mareu, tak to i chapu. Kdyby Honda delala takovy zrudy, jako je Marea a konkurecne krasavce jako je Accord, taky bych nebyl nadseny:-D:-D:-D
Nemyslim si, ze by nove Bravo bylo kopii GP. Me prijde, ze se hodne inspirovalo puvodnim Bravo designem a musim rict, ze se mi velmi libi.
Vsak ja to nikomu neberu. Me se proste Fiaty nelibi, maximalne tak X1/9. GP v tom vidim uplne stejne, jako Yaris v Aurisu (cimz me mimochodem Auris hodne zklamal, cekal jsem od Toyoty mnohem vic). Je to takovy roztekly, podobne jako Croma.
Podle tebe co je velký je rozteklý? Tak to je mi líto, no... Nemůžu za to, že je Bravo nejdelší vbe třídě, a o 10 širší než konkurence... (nechytat za slovíčka, ale tak nějak to bude) :-D
"Roztekly" znamena, ze to nema zadnou hmatatelnou hranu. Vypada to jako Hayabusa, tj. jako kdyz zapomenes plastovej sportak vedle topeni a on se roztece (neco podobnyho je v reklame na Diskito, jen s tlustym hlidacem). Me to proste nic nerika. Naopak mam rad dynamicke hrany - Accord, Civic, Lexus IS/GS/LS atd. atp.
No v hranách je altrnativa jedna Stilo 3D...tomu říkám dynamický tvar... Bohužel zbytek auta trochu pokulhává...
A jinak všechno dobrý? Já nejsem Honda antifanatik, jen nechápu prodeje Civicu a pokud vím nic jiného Honda neprodává. A pokud jde o Mareu? Srovnáváš ji s Accordem z 96? Nebo s Accordem 2007. Mimoto, dkyž porovnám MAreu Weekwnd a třeba Aerodeck, tak mi ta MArea přijde jako miss sympatie, u sedanů je to opravdu ale obráceně... Ne vše se podaří. S Accordem 2007 by si měl srovnávat spíš Cromu (která se mnoha lidem nelíbí, ale v tmavé metle je nádherná, hezčí než Accord a hlavně bezpečnější a líp udělaná a s lepším naftovým motorem - 200 koňovou anftu Honda asi ještě nemá, vím o 170 koňové). GP s Jazzem (to snad ani srovnávat nejde), Civic s Bravem (případně Stilem) atd, atd... To, že Honda má dobré motory nikdo nezpochybňuje, bohužel to ostatní poněkud stojí za starou Bellu... A s Hondisty se nepřu, ti mají vždycky pravdu...:-D. P.S. Jen si to užijte...
Wolfi wolfi, ty nám dáváš. Je úžasné sledovat zrovna tebe, nejortodoxnějšího alfafiatlanciamaseratiferrari fanatika, jak se opíráš do příznivců Hondy. To je fakt cool :-DOvšem co je moc, to je moc. Pokud se vyznáváš k obdivu hnusu jménem Croma, nemáš sebemenší právo kritizovat na CIVICU ani zástěrku. Croma bohužel ukazuje, že nechat udělat auto Giugiarem není samospasitelné. Že vypadá skvěle v tmavém laku? Jsi směšný. A je udělaná lépe než Accord? Vtip měsíce :-)) Bezpečnější? Chtěl jsi říct "dosáhla lepších výsledků v Euro NCAP", ne? To skutečně neznamená, že je bezpečnější. Když trochu odbočím - Civic 4D, konstrukčně navrhovaný stejně jako čtyřhvězdový 5D v Evropě, je v testech americké NHTSA i IIHS hodnocen v této třídě jako nejlepší. Takže prosím opatrně s těmi soudy... B-] Pro tvou informaci - Jazz je pětileté auto, Puntu není ani rok, nehledě na to, že Jazz patří i trochu mezi mini MPV. Máš pravdu, nedajíse srovnávat. Převodovku jako Jazz nebude mít punto asi nikdy žádné. A sedadla asi taky ne... Taky mu asi do kufru nenacpeš 380 l nákladu. Ovšem máš pravdu, že na jízdu je lepší punto. Aby nebylo, o 4 roky mladší auto...Accord a Croma, to beru jen jako provokaci, Croma nemá nic, co by bylo lepší než u Accordu. Ani jednu. :-PBravo a Civic? Uvidí se, ale už teď je zřejmé, že řazení fiat fakt neumí a sedadla taky ne. Že se ti Civic nelíbí je jen a pouze tvůj názor a jako argument to není moc pádné. Tmavý plast kolem karoserie? Zajdi do lakovny. Menší problém, než shánět do Fiatů sedadla. Špatné plasty v interiéru? Nevím, pro mě je důležité, aby se nezrcadlila ve skle, plast ani neolizuju, ani neobjímám, ani do něj nepíchám žabikuch. Vypadá dobře na pohled, to stačí. Pro rypáky - je místy i měkký. Že má Civic nevalné dílenské zpracování projevující se rezonancí dílů, to je bohužel pravda. Ovšem Fiaty mají podobné problémy... A jeho další nevýhodou je špatné sladění tlumičů s pružinami, ovšem jde to na vrub komfortu, nikoli jízdních vlastností. Myslím, že bys potřeboval, abych tě svezl. :-D Buď tak hodný a vychladni. Punto mám rád a Bravo se mi líbí, Alfa GT taky a 159 přežiju (147 už je zufale stará). tak nechtěj, abych si je zošklivil kvůli tobě. To bys pak viděl, co to je výčet nedostatků... :-P
Nečtu to a nereaguju, zjevně je to jen snůška fanatických blábolů, viď kingu...
Jasně :-D
Brzdi, Croma se ti nemusi libit to ti neberu, me se libi moc, v tmavy barve vypada fakt moc dobre, narozdil od pohrebakoidniho accordu v kombiku, se kterym asi cromu chces srovnavat, i kdyz to je kazdy jiny auto hlavne pojetim, sedel jsi v crome vubec, a vnimal ten prostor? Pak bys nemohl psat takovy bludy. Croma je stavena jako pohodlnej kocar na dlouhy cesty, accord si hraje na sporotvni notu, vice ci mene uspesne. Az bude mi accord takovou nabidku dieslu a vykonovou skalu tak pak muzes srovnavat treba i s tou 200 k naftou. To ze Fiat dela spatny sedacky je snad for tejdne. Jedny z nejlepsich co muzes sedlat, das v nich 250km vypijes kafe a jedes dal. Na rozdil od jinejch opravdu pohodlny a drzi i telo pri razantni jizde. S tim zajizdenim do lakovny to ma bejt jako pokus o DoDo Dodelej doma? Tos me fakt pobavil. Jo a k ty 147, vem si jak je dlouho na trhu, vypada porad sveze protoze se fakt povedla, myslim ze o Civiku za 5 let tohle platit nebude a je to poplatny predevsim tomu ufoznimu desingu, o kterym nebudu tvrdit ze je hnus jako ty, Volba je na kazdym co je jeho srdci blizsi.
:-D ty jsi taky dobrej komik. B-] Sedadla ve Fiatu opravdu pohodlný a drží dělo při razantní jízdě? A ty myslíš ty u Punta, Cromy,nebo dokonce Stila? :-D :-D :-D To je mazec. :-P Vnímat prosto v Cromě? Myslíš půlmetr nad hlavou (který fakt nepotřebuju), nebo středový panel nalepený na řidičově pravé noze? :-D Croma je skutečně kočár. Teda spíš autobus, posazem... Stejně jako se tobě nelíbí pohřebákoidní accord, mě se nelíbí iteklé Croma, v čem je rozdíl? Accord si hraje více či méně úspěšně na sportovní notu? Zajímalo by mě, který kombík krom 159 a BMW 3 si hraje na sportovní úspěšněji... ;-) Nevím, co se čertíš nad 147, řazení měla vždy na houby a sedět pohodlně jsem se v ní nenaučil, o přeposilovaném řízení nemluvě, na tom se nic nezměnilo doteď, přesto se mi líbí. Jen bych s ní prostě z těchto důvodů nechtěl dlouhodobě jezdit. Civic se ti fakt líbit nemusí, ale tyhle problémy v něm mít nebudeš.
Tak ty chces tvrdit ze si v Crome mlatis kolenama do zubu? Ze mas malo mista, ze je nekvalitne udelanej interier? Tak si do ni nejprv sedni a pak pis tlachy. Ad k sedackam neni co dodat, asi mas prkenny zada a nebo jses na tom tak spatne ze si je neumis nastavit. Ano 159 v kombajnu nema chybu. Civik se mi fakt nelibi, ale ne kuli tomu ze jsem slysel jako asi ty si neco slysel o crome a zahlidnul ji z okna mhd, ze vrze ze se krouti a ze...jpp. B-]
Ty jsi i dislektik? Píšu, že nemám místo pro pravou nohu, protože je středový panel moc široký. Četls něco o nekvapitně udělaném interiéru? Rezonuje, ale to po pár desítkách tisíc každé auto. Najezdili jsme s ní v pěti lidech 25 000 km, tak vychladni. K sedačkám opravdu nemám co dodat, těm se o bočním vedení ani nesnilo. A tuhá karoserie v současnosti tak nějak patří k samozřejmostem... ;-)
Ne nejsem, jestli mi chces delat diagnozu pres net no prosim... Nahore jsi psal ze nekvalitni dilenske zpracovani s dusledkem povrzavani ma civik a fiat ma s tim taky problem, ptam se kde? Psal jsem ze croma je kocar a za tim si stojim nejen pro komfortni odladeni podvozku ale i kuli velikosti vnitrniho prostoru hlavne okolo tebe ne smerem vzhuru, jak si se pokousel vtipne naznacit, ze by prava noha mela zoufale malo mista, sis mozna tak vycet na netu, ale tezko bys to zkusil. Ad sedacky asi opravdu bude problem v tobe resp. tvoji abnormalne citlive postave :-D
Ptáš se kde? V autech, přece, hlupáčku. ;-) :-D Jasně, že je v kočárku Croma hodně místa všude okolo (hlavně nad hlavou), protože sedíš o 15 čísel výš, než je u kombi střední třídy žádoucí. Takže palubku máš pod sebou, nikoli okolo sebe. Pocit k nezaplacení. B-] Tak ono se o tom místu pro pravou nohu psalo i na netu? No vida, nejsem sám, už jsem se strachoval. :-P A sedačky, no jo, problém bude určitě ve mně, já jsem totiž na auta náročný. :-)
Nejses narocny, jenom ses jeste asi nenaucil nastavovat sedacky, asi. Ona vlastne Croma je podle tvyho mineni Vysoko postaveny MPV za kteryho mas vyhled jak z nakladaku :-P Za dalši co je žádoucí pro kombi ve stredni tride to soudis mozna podle sebe. Ale kazdej nechce v aute lezet anebo bejt shrbenej nad radickou, nejezdis tak nahodou? Hlupacky si nech pro kamarady z klubu kdyz honite tubu :-P..... Hawk
Patrně, na to jsem vůbec nepomyslel. A ukááážeš mi, jak se má správně v autě sedět? Jak se má nastavovat sedadlooo? A řekneš mi, jak se mám na Cromu jako správně stranicky nahlížet, abych ocenil její (velmi dobře skryté) přednostiii? Já bych moooc chtěl, prosíííím. :-P Taky bych chtěl ukázat, jak se dá rychle přeřadit a podřadit, aby mi odpor páky na naeutrálu nezlámal kůstky v zápěstí, jak se správně zakousnout do volantu, abych se udržel v zatáčce v sedadle? A jak přemluvit podvozek, aby jel tam, kam jsem otočil volant? A jak do ní narvat věci na prodloužený víkend pro čtyři tak, aby ti vzadu neměli tašky na klíně? Musím se ještě hodně učit, mami, hodně učit... :-P Sokol. Nebo jak se to vy fiaťáci zdravíte. B-]
Já si spíš myslím, že ten únorový nárůst způsobujou nový CR-V, pokud vím, tak Civic nestačí stále vyrábět, protože nemají výrobní kapacitu. Jinak bych Fiata a Hondu moc nesrovnával, jsou to hodně odlišný značky, nárůst Fiatu spíš bere zákazníky frantíkům.
Souhlas s CR-V, zda se to byt velky uspech nejen za morem, ale i tady. A srovnani Fiat vs. Honda trefils presne, proc jsem to do sveho prvniho prispevku napsal - nechapu totiz, proc fanatik do Fiatu resi automobilku, ktera urcite neni jejim hlavnim kokurentem. Ze se toho chytil wolff uz je jina pohadka:-)
Jo tak to je pravda, Honda vyrábí auta pouze pro okrajové segmenty s výjimkou Civicu...a ten mě zajímá, no... Podle mě průměrné auto, nevalné kvality (nevalné materiály, nevalné spracování zejména to dílenské) s průměrnou bezpečností (no na předek spíše podprůměrnou, zachraňoval to boční náraz) atd atd, tak nechápu, proč to lidi kupují. Cena taky není bůh ví jak zázračná a jeden vynikající motor v nabídce si myslím, že by to neměl vytrhnout... Prostě tomu nerozumím, to je vše... Samozřejmě třeba Legend to je jiná kategorie, tam nemám moc co vytknout, ale bohužel se jich prodá 5 a to i v USA, takže ten to nevytrhne...
Ale Wolfe Legendů se prodalo jen v ČR od nového roku 17 pcs!!!Tak co tady píšeš za bludy.Názor ti neberu, to je věc subjektivní, holt ti CIVIK nesedl.Rozhodující je prodej.To že Honda umí zahrát na emoce a dává kupujícím pocit, že kupují vyjiméčné auto bych jim spíše přičetl k dobru, protože o tom je marketing.To né každy umí.Operovat tady mládím , co jsou do Hondy "blázni" je o ničem.Tyto lidé většinou na novou Hondu rozhodně nemaj.Civika kupuje široké spektrum lidí a věk tam není rozhodující.Honda prostě udělala CIVIKA tak , že je o něj zájem.Ročne se má prodat cca 130 000 Civiků, což je zhruba stejně co plánuje FIAT s Bravem.Pokud nepovažujež ICTDIčko od HONDY za vynikající motor, promiň, nemáš pravdu.Výkon není vše!!Ve všem ostatním je excelentní.Které nevalné materiály máš na mysli.Cena je standartní akorát výbava je nadprůměrná, to je gró, které CIVIK posunuje v před..tj poměr cena výkon.Myslím že by se mělo spíše ocenit to , že HOnda se nemusí cenově podbízet, jak ostatní automobilky.Uvidíš jak třeba na Bravo(viz-GP) bude po roce inzerovaná sleva ...(nezaměňovat se slevami u dealerů).Mě osobně se Bravo libí, sám jsem zvědav, jak půjde na odbyt a jaké spektrum kupců osloví.Myslím že není potřeba CIVIKA schazovat..ano úspěch asi "odborníkům" vadí, jenže kupci se rozhodují jinak.Podotýkám, že netvrdím že CIVIK je nějaké nadauto a že na něm je vše špičkové ..není, ale prodává se a vo tom to je.
Nic proti. Celkem souhlas. Neříkám, že je něco špatné, jen říkám, že jsou lepší. Co mi na Civicu asi nejvíc vadí a vadí mi to hopdně, jsou ty otřesné plasty v extriéru a i ty v interiéru by asi u evropskýho auta zrovna moc neobstály.... To je vše... Takhle si prostě nepředstavuji udělané auto nižší střední třídy... A pak mi vadí ten přední náraz. Když takhle podobně dopadla AR 147, tak z toho hodně lidí dělalo halooo... A ani mě se to nelíbilo... Bohužel Civic nedopadl na předek zase až tak o moc lépe vzhledem k době vzniku... To je vše... No 17 ks Legendu? Kolik je v ČR dealerů Hondy? ;-) 26...no tak to na něj nedosáhly ani některá dealerství... a nebo ty si ho pořídily už před tím? ;-)
Jasně že si to pořídili majitelé autosalónů (v některých případech- těch 17 je na značkách - ne předváděčka) .Vždyť poměr cena výkon je tam taky fajnová....Myslím že vnitřek(materiálově) CIVIKU je ok, krom nepraktičnosti palubní desky.Zapatlává se to hodně.Ano venkovní plasty měli být v barvě, na druhou stranu je to praktické při bouračce atd.Konkrétně tam vidím slabinu (tyto plasty) ve zpracovaní.
Jsem rád, že se mnou souhlasíš aspoň v tom... já nejsem neralista. Každýho pohled se může trochu lišit... Ale ty venovní plasty bych neustál... Opravdu ne. Za 5 let to bude skutečně působit ještě hůř než teď. Vlastně jediná snesitelná barva an Civicu je černá... A to musíš používat černý patlací sajrajt, aby to nezašlo...
No CIVIKA mám černýho...jaký sajrajt bys doporučil aby mi to nezašlo??
Mám doma KOREK (tak se jmenuje ta firma)... Je to vlastně černý vosk a je to výborný. Dás e to použít na všechno... Ale mylsím, že podobné věci vyrábí i Coyote...
TECHu, zapomínáš na dvě základní pravidla internetové diskuze. S afektovanými diskutéry nemá smysl se hádat. A pravidlo č. 2 - pokud si dotyčný říká Wolf, platí totéž umocněno na druhou. ;-) :-P
Pokud se někde sejde Skyline, King a Wolff a začnou řešit co je lepší, nezaujatý se opravdu dobře baví :-D
Nezaujatý Ondrášík? :-O :-O :-O :-O :-)) :-D :-D Ty taky perlíš. ;-)
To verim, ale kde ten nezaujaty je?:-D
Já jsem nezaujatý. Mám rád jak Hondu (i když toto mi Hondiské nebudou věřit) a i Fiat (což mi budou věřit). Každopádně u obou značek bych si vybral nějaké modely (např. Honda sekačku na trávu, nebo Fiat traktor) a některé bych domu nechtěl ani v nejmenším :)
Mno podívej se, ačkoliv jsem fanda Fiatu a navíc mi Skylinova "přehnaná horlivost" občas leze krkem, tak ti musím odporovat a zastat se Civica minimálně v pár bodech:1) cena JE zázračná2) ten motor jednoduše musí vyhovovat všem, má totiž spotřebu 1.4 a výkon dvoulitru -- nevím o nikom, komu by se tohle nelíbilo :)3) ufo design je věc vkusu, mně se zatím líbí, hlavně v interiéruResumé: Kdybych teď kupoval auto této třídy, určitě by v užším výběru nechyběl jak Civic, tak Bravo T-Jet.
Ehm, ses nejak chytil, ne? To chce klid a nohy v teple, nereagoval jsem na tebe, ale na maxe.ad Marea - sorry za error, Marea byla nuda o nicem, zruda neni Marea, ale Croma. Mozna se ti libi, me prijde fyzicky odporna. Jakou ma kdo naftu neresim a i kdyby mela Croma 500 koni, porad bude (pro me) zoufale hnusna. GP s Jazzem by me srovnavat nenapadlo, Jazz bude mit brzo novy model a ani ten soucasny neni primou konkurenci GP, ale spis malych MPV jako Meriva. Takze to jsou jabka s hruskama. Civic a Stilo je jako srovnavat Enterprise s Migem 15, to me fakt pobavilo. Bravo sice bude lepsi, ale me tenhle design proste nic nerika. A je-li motor, prevodovka, podvozek a kvalita proti Fiatu malo, tak mi fakt pripadas jak skodifkar, akorat magorici z Fiatu a ne z koncernu. Mel by ses v nejake Honde aspon svezt, at vis, co kritizujes - garantuju ti, ze az poprve v Accordu, Civiku, Jazzu nebo S2000 zaradis, zmenis nazor minimalne na prevodovku.Jinak jen abych vedel, proc tak uchcavas z te 200 k nafty - ty to mas jen jako modlu do diskusi na AR, nebo tim jezdis a proto sis Accord nekoupil, protoze stejne silnou naftu nemel?
Ne je mi to fuk. hondy znám celkem dobře. Vždycky mě odrazoval interéer co vypadal jako by byl ze Samary... Ale to je fuk... Motory má Honda dobrý,a le není jediná. V AR, nebo BMW jsou parametrově ty motory na tom podbně.. Takže já si prostě z Hondy na rozdíl od jiných neučůrávám a nepovažuji je jako někdo za něco lepšího, spíše je považuji za průměr... How. Prostě takový lepší casual
Mozna je ti to vazne fuk a ses jen extremne vztahovacnej, mel bys s tim neco delat:-)Jezdim s VTi, zatim jsem nic podobneho u BMW ani AR nevidel. Ve vyssich kategoriich samozrejme maji co nabidnout, ale auto neni jen motor a ani jedna z techto znacek me nicim neoslovuje. Jinak jsem si vsiml, ze neucuravas z Hondy, ale z Fiatu, takze tahle poznamka byla docela usmevna. Ja beru Fiat jako podprumer a Alfu/BMW jako prumer, takze holt zalezi na vkusu a prioritach kazdeho jednotlivce.
Škoda toho Renaultu, loni ještě dýchal VW na záda a letos klesl až za Opel a je třetí. :-/
ceka se na Lagunu a spousta pozornosti je venovana sportovnim modelum a zapomelo se na zadanou tridu nafouklich aut pro vic osob ( pro rodiny ), navic as ted se jim vraci ta poruchovost z let 2000-2003, kdy Rencky byli opravdu na dne tabulek poruchovosti a ikdys us ted patri mezi ty nejmin poruchove, tak do normalu prodeju se to bude vracet pomalu
:-D
Toyota 65.956 aut = tržní podíl 0,2%Lexus 2.084 aut = tržní podíl 4,9%Čím míň prodám, tím mám větší tržní podíl ? ;-)
Prodeje celkově klesly a VW group prodalo víc aut než minulý rok - jak je tedy možné, že se snížil tržní podíl z 9,9 na 9,6? Chápu to dobře, že tržní podíl je podíl prodaných aut v daném roce ku prodejům celkovým?
teda aspon jsem si toho nevsimnul
Ale vždyť to je seřazené.1. tabulka je dle abecedy (názvu státu)2. tabulka je dle největších prodejů koncernů. A pod koncerny jsou seřazeny automobilky "které nikam nepatří" dle množství prodejů.
Pane Ondrašíku, mě by spíš zajímalo, z jakého zdroje tato tabulka pochází, to by se slušelo uvést,ne? Teda pokud ste vy a Vaši kolegové nastáli v únoru na všech showrooomech a nepčítali všechny jednotlivé prodeje v EU :-)
Omlouvám se, už je tam.
Jojo, psal sem to loni. Fiat jede. Renault už sestřelil, teď je na řadě PSA, GM a Ford. Letos se to ještě asi nepodaří (i když Bravo může hodně dokázat), ale příští rok už je druhé místo (nejhůř třetí místo v Evropě) jisté.;-)A další skvělá věc, v Itálii se prodalo víc aut než v Německu... Taky dobré... SIlný trh, to je to co je potřeba.Jiank poslední poznámka. Bravo škoda, málo platné, stává se z tebe tahoun VW. A Honda? Nechápu, jak se lidi mohou po Civicu takhle utlouct.
asi ji neznas a nikdy jsi ji nemel, mam ji ,uz od vyroby 10 let 197tis. jeste zadna oprava!!!!!.... kde jakemu blbcovi se sere a rocne da za opravu 100tis nejaky krapy jako vw .......:-P
No, Wolfi, asi proto, že vypadá líp než všechny současné Fiaty dohromady... ;-)
jeden by řek´, že máš alespoň 10 % akcií, že ti to dělá takovou radost
Nechápeš, ja ti to vysvetlím. Pretože ten Civic a jeho motor je omnoho prepracovanejší ako to Bravo a vydrží 100x viac ako ten taliansky šmejd a niektorý ľudia narozdiel od teba si to uvedomujú.
..sakra ty si ale veštec...Bravo ešte ani neni na trhu a už jhe horšie ako ten dizajnový nepodarok s jazdnými vlastnosťami traktora Civik ... okrem vynikajúcich Commonrailov pridu s Bravom nové T-Jet motory...a hlavne 1klasický europsky dizajn, ktorý nestratí glanc anii po rokoch...na rozdiel od tohto nevkusného výstrelku Hondy, ktorý je už teraz okukaný a po troch či štyroch rokoch sa s ním budeš hanbiť ukázať na ulici..ale s tým, že už teraz je bravo horšie a poruchovejšie ako Civik si nás všetkých pobavil...už teraz sa vo velkom objednáva a vyzerá to tak, že Fiat bude nadalej rásť.....nech sa to tu niekomu páči či nie.....
Maxik, techniku by mohol Fiat Honde zavidieť, takže klídek. Aj Honda má prefektné a hlavne bezporuchové!! turbodiesle napr 1.7 a 2.2 CDTi a o benziňákoch nehovorím. Mne sa dizajn páči je to aspoň niečo nové. A Fiat, však to bravo je totálny kopia grande punto!! Raz som čítal test novej cromy a to auto sa im už počas testu rozpadalo, nie to po 200 000km. Na Honde taký počet km nespoznáš ale na Fiate už vidno keď má za sebou 100 000km. Ano taliani niekedy prídu s niečím novým, lenže je to tak nespoľahlivé až to boli. Inač možno sa budeš diviť, ja medzi odporcov fiatu nepatrím, napr taká Marea je dnes solídne auto za dobre prachy, ale napísať že Honda vyrába horšie autá ako Fiat....tak to je už sila.
Tak ten diesel 1.7 vyrábí pro Hondu firma Isuzu a vyrábí ho v Polsku a mimo Hondy ten motor používá i Opel. Rozdíl mezi Opelem a Hondou je v řídící jednotce.
Šak jo, tak to bude asi ten důvod, proč bere a má společné motory Opel s Fiatem...a proč je bere a bude vyrábět třeba i Suzuki a další..Saab, Cadillac...
No důležité je tomu věřit a věřit, převědčit se a zase věřit... A bude ti dobře...:-D
Stačí se podívat na autorecenze.cz, tam majitelé píšou své zkušenosti a když se podívam na jakýkoli rok výroby modelu Civic, nenajdu tam jediného nespokojeného. U italů se to ovšem říct nedá. Nový Civic je velmi úspěšný, rozhodně není nudný a kvalita odpovídá Hondě, tudíž špička.
Tohle byla reakce na recenzi Accorda co se Hondistovi nelíbila... Hold ne všichni Hondisti jsou zapřísáhlí... Jinak věk 26 let kšiltovka... No řekl bych tipický Hondista... Tak si počti..Cos to koupil za kraksnu!!!Ja mam accorda uplně stejného jako ty a je to dělo!!!Mam 26let,něco a v něčem už jsem se najezdil a já nemám problém!!!!Při předjíždění zařadím 2 a auto i plně naložené včetně lyží,nosiče atd., vystřelí vpřed jako raketa!!!A to jsem jezdil v Chevroletu 2,4 benzín,octavia 2.0 atd,na moji hondičku nedám dopustit!!!!Ještě jsem neinvestoval mám naj 162.000km!!!Jen mě trošku trápí lehká koroze zadního blatníku,jinak nic.Brácha má octavii 1.8T,s neustálými problémy,které jsou Hondě cizí!!
Však jo, to ví všichni, že majitelé Hond jsou ti z nejzapřísahlejších...:-D
No kdyby to byla pravda tak to chápu, ale bohžel to tak není...no...:-/
me by spis zajimalo, kde se v cloveku vezme takovahle nenormalni fiatofilie, co je pricinou
Ford se bude drzet diky cene, ktera je nizka orptoi konkurenci.
Myslim si, ze Ford-auta maju ~rovnaku cenu ako konkurencia, nie su dako vyrazne lacnejsie aspon pokial ide o nizsiu strednu triedu (napr. Focus =~ Mazda3). V strednej triede sa caka na nove Mondeo, preto sucasne sa predava s velkymi zlavami. Ale fakt je, ze v Europe sa Ford celkom drzi (focus, s-max, c-max su oblubene auta), na rozdiel od usa, kde stale pada do hlbsich a hlbsich problemov...
To ano, ale pokud vím, tak není očekávaný žádný zásadní model, snad jedině Mondeo. Uvidíme
GM group: Sabb 5111 aut, tržní podíl 0,0%, GM US 398 aut, tržní podíl 9,8% ????:-/Jedná li se o tržní podíl v daném segmentu, tak by se hodilo to dát nějak vědět.Jinak opravdu tržní podíl by mě docela zajímal.....
omlouvám se majitelúm vozů SAAB;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.