Velký návrat Rosse Brawna do kolotoče F1! Bude z něj šéf týmu?

V roce 2014 oznámil svůj odchod z Formule 1. Teď se ale Ross Brawn připravuje na velký návrat do závodů formulí.

Jen nedávno se Brawn vyjádřil, že by se do kolotoče Formule 1 rád vrátil. A podle posledních informací se měl domluvit na spolupráci s novým vlastníkem, americkou mediální společností Liberty Media, přičemž rozhodně nepůjde o žádnou vedlejší pozici.

Formule 1

Ecclestone ve vedení F1 nekončí. Co říká na adresu Liberty Media?  

Známý Brit se má stát novým sportovním ředitelem. Královně motorismu má pomoci s plány do budoucnosti, nebude se ale podílet na komerční stránce sportu. Spíše má pracovat na možnostech vylepšení do budoucna. Zároveň by měl mít na starost i komunikaci mezi týmy a řídícím orgánem FIA.

Zajímavosti | Život řidiče | Formule 1

Zákulisí Formule 1: Co všechno obnáší práce řidiče safety caru?

 „Nikdy bych se nevrátil do týmu. Udělal jsem vše, co jsem v týmu mohl, tak bych se jen opakoval. Snažit se pomoci F1 stát se lepší je lákavé. Byla by to jedna věc, která by byla zajímavá. F1 potřebuje plán, tříletý a pětiletý. Můj názor je, že nemáme ideální strukturu pro vytvoření tohoto plánu a jeho implementování v praxi,“ řekl Ross Brawn pro Daily Telegraph.

Vědci spočítali, kdo je nejlepším jezdcem formule 1 v historii  

Brawn působil v kolotoči F1 dlouhá léta, šéfoval například stájím Ferrari či Mercedes. Dokonce v sezóně 2009 vlastnil v F1 i svou vlastní stáj Brawn GP, kterou po úspěšné sezóně nakonec koupil Mercedes-Benz. Pořád ale zůstával na pozici týmového šéfa. Na začátku roku 2014 se ale rozhodl definitivně opustit kolotoč F1. Teď se mu naskytla nová lákavá pracovní pozice, které by byla škoda nevyužít.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků