Velký návrat Rosse Brawna do kolotoče F1! Bude z něj šéf týmu?

V roce 2014 oznámil svůj odchod z Formule 1. Teď se ale Ross Brawn připravuje na velký návrat do závodů formulí.

Jen nedávno se Brawn vyjádřil, že by se do kolotoče Formule 1 rád vrátil. A podle posledních informací se měl domluvit na spolupráci s novým vlastníkem, americkou mediální společností Liberty Media, přičemž rozhodně nepůjde o žádnou vedlejší pozici.

Formule 1

Ecclestone ve vedení F1 nekončí. Co říká na adresu Liberty Media?  

Známý Brit se má stát novým sportovním ředitelem. Královně motorismu má pomoci s plány do budoucnosti, nebude se ale podílet na komerční stránce sportu. Spíše má pracovat na možnostech vylepšení do budoucna. Zároveň by měl mít na starost i komunikaci mezi týmy a řídícím orgánem FIA.

Zajímavosti | Život řidiče | Formule 1

Zákulisí Formule 1: Co všechno obnáší práce řidiče safety caru?

 „Nikdy bych se nevrátil do týmu. Udělal jsem vše, co jsem v týmu mohl, tak bych se jen opakoval. Snažit se pomoci F1 stát se lepší je lákavé. Byla by to jedna věc, která by byla zajímavá. F1 potřebuje plán, tříletý a pětiletý. Můj názor je, že nemáme ideální strukturu pro vytvoření tohoto plánu a jeho implementování v praxi,“ řekl Ross Brawn pro Daily Telegraph.

Vědci spočítali, kdo je nejlepším jezdcem formule 1 v historii  

Brawn působil v kolotoči F1 dlouhá léta, šéfoval například stájím Ferrari či Mercedes. Dokonce v sezóně 2009 vlastnil v F1 i svou vlastní stáj Brawn GP, kterou po úspěšné sezóně nakonec koupil Mercedes-Benz. Pořád ale zůstával na pozici týmového šéfa. Na začátku roku 2014 se ale rozhodl definitivně opustit kolotoč F1. Teď se mu naskytla nová lákavá pracovní pozice, které by byla škoda nevyužít.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 39 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků