Věděli jste, že Ford Mustang má plastový, nikoli látkový airbag?

Kolenní airbag ve Fordu Mustang využívá novou technologii zpracování plastů, což šetří místo v interiéru i peníze.

Fordu bylo při návrhu nového kolenního airbagu pro model Mustang uděleno celkem 23 patentů. Automobilka totiž umístila kolenní airbag do víka přihrádky před spolujezdcem, takže se ušetřilo místo, hmotnost a také peníze.

Kupé | Kabriolety | Ford | První svezení

Ford Mustang v Evropě ostudu opravdu neudělá [první jízdní dojmy]

Místo klasické konstrukce je vzduchový vak vyroben ze speciálního plastu, do kterého je zavedena „patrona“ rychle se rozpínajícího plynu. V případě aktivace se za 20 milisekund nafoukne, čímž působí jako tlumič nárazu a snižuje výrazně riziko poranění nohou spolujezdce.

Bezpečnost | Život řidiče | Příslušenství

Kauza Takata: Jak zjistit, jestli máte v autě nebezpečný airbag

Masově se začaly airbagy rozšiřovat před zhruba před 30 až 35 lety. Americký úřad NHTSA, který zkoumá bezpečnost v dopravě, odhaduje, že airbagy na amerických silnicích zachránily skoro 43 000 lidských životů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků