Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Před rokem přišel britský Vauxhall s diskutabilní „doživotní zárukou“. I po četných stížnostech si ji ale ponechá i nadále.

Britská odnož koncernu General Motors, resp. Opelu, sklidila za zavedení tzv. doživotní záruky na své vozy vlnu kritiky, z níž tím nejzásadnějším byl hlas německého Úřadu pro hospodářskou soutěž. Název tohoto druhu záruky je totiž poněkud zavádějící, neboť je ve skutečnosti omezen hranicí 100 000 mil, tj. 160 000 km. Reiner Muenker, šéf zmíněného úřadu, poněkud rozumně konstatoval: „Objektivně nesprávný reklamní slogan na celoživotní záruku, který naznačuje nepřekonatelnou přednost v konfrontaci s konkurencí, nemá v reklamě místo.“  

Kontinentální Opel se již nechal slyšet, že tuto záruku od 1. listopadu nahradí pojistným produktem nabízeným za příplatek. Nicméně Vauxhall na svém pojetí zatím trvá, nicméně připustil úpravu sloganu na poněkud bizarní formulaci „záruka, která může trvat navždy“...
 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků