Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Před rokem přišel britský Vauxhall s diskutabilní „doživotní zárukou“. I po četných stížnostech si ji ale ponechá i nadále.

Britská odnož koncernu General Motors, resp. Opelu, sklidila za zavedení tzv. doživotní záruky na své vozy vlnu kritiky, z níž tím nejzásadnějším byl hlas německého Úřadu pro hospodářskou soutěž. Název tohoto druhu záruky je totiž poněkud zavádějící, neboť je ve skutečnosti omezen hranicí 100 000 mil, tj. 160 000 km. Reiner Muenker, šéf zmíněného úřadu, poněkud rozumně konstatoval: „Objektivně nesprávný reklamní slogan na celoživotní záruku, který naznačuje nepřekonatelnou přednost v konfrontaci s konkurencí, nemá v reklamě místo.“  

Kontinentální Opel se již nechal slyšet, že tuto záruku od 1. listopadu nahradí pojistným produktem nabízeným za příplatek. Nicméně Vauxhall na svém pojetí zatím trvá, nicméně připustil úpravu sloganu na poněkud bizarní formulaci „záruka, která může trvat navždy“...
 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků