Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Před rokem přišel britský Vauxhall s diskutabilní „doživotní zárukou“. I po četných stížnostech si ji ale ponechá i nadále.

Britská odnož koncernu General Motors, resp. Opelu, sklidila za zavedení tzv. doživotní záruky na své vozy vlnu kritiky, z níž tím nejzásadnějším byl hlas německého Úřadu pro hospodářskou soutěž. Název tohoto druhu záruky je totiž poněkud zavádějící, neboť je ve skutečnosti omezen hranicí 100 000 mil, tj. 160 000 km. Reiner Muenker, šéf zmíněného úřadu, poněkud rozumně konstatoval: „Objektivně nesprávný reklamní slogan na celoživotní záruku, který naznačuje nepřekonatelnou přednost v konfrontaci s konkurencí, nemá v reklamě místo.“  

Kontinentální Opel se již nechal slyšet, že tuto záruku od 1. listopadu nahradí pojistným produktem nabízeným za příplatek. Nicméně Vauxhall na svém pojetí zatím trvá, nicméně připustil úpravu sloganu na poněkud bizarní formulaci „záruka, která může trvat navždy“...
 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek