Varování: zaměstnancům Porsche hrozí riziko poranění krční páteře

Musí to být nevděčná práce: pořád v horečnatém tempu, nechat se zmítat brutálním zrychlením, drtit si hrudník bezpečnostními pásy při prudkém brzdění a vystavovat krční páteř enormní zátěži při příčném zrychlení přes 1 g. Být testovacím řidičem Porsche je prostě řehole. 

Názorně to ukazuje toto video ze Severní smyčky Nürburgringu, na které upozornil americký blog Jalopnik. Nebozí piloti musí trávit pracovní dobu využiváním celého dynamického potenciálu prototypů modernizované 911 Turbo.

Technika | Video | Sportovní auta | Fascinace | Porsche

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Ke své náročné práci se ovšem stavějí s německou svědomitostí a precizností – všimněte si, jak auta v zatáčkách pořád lehce kloužou všemi čtyřmi. Pokud jste někdy řídili jakékoliv Turbo od 996 dál tak, aby lehce klouzalo všemi čtyřmi, víte, že riziko namožení krčních svalů je při této činnosti opravdu akutní. Odbory by měly rázně zakročit!

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků