Varování: zaměstnancům Porsche hrozí riziko poranění krční páteře

Musí to být nevděčná práce: pořád v horečnatém tempu, nechat se zmítat brutálním zrychlením, drtit si hrudník bezpečnostními pásy při prudkém brzdění a vystavovat krční páteř enormní zátěži při příčném zrychlení přes 1 g. Být testovacím řidičem Porsche je prostě řehole. 

Názorně to ukazuje toto video ze Severní smyčky Nürburgringu, na které upozornil americký blog Jalopnik. Nebozí piloti musí trávit pracovní dobu využiváním celého dynamického potenciálu prototypů modernizované 911 Turbo.

Video | Technika | Sportovní auta | Fascinace | Porsche

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Ke své náročné práci se ovšem stavějí s německou svědomitostí a precizností – všimněte si, jak auta v zatáčkách pořád lehce kloužou všemi čtyřmi. Pokud jste někdy řídili jakékoliv Turbo od 996 dál tak, aby lehce klouzalo všemi čtyřmi, víte, že riziko namožení krčních svalů je při této činnosti opravdu akutní. Odbory by měly rázně zakročit!

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků