Valentino Balboni založil tuningovou firmu upravující Lamborghini

Osobnost Valentina Balboniho je pevně spjatá s automobilkou Lamborghini. Když ze své funkce testovacího jezdce po čtyřech desítkách let odcházel, automobilka na jeho počest vyrobila speciální model, který nesl jeho jméno. A k tomu měl pohon jen zadních kol a výkon 550 koní.

Lamborghini

Lamborghini Gallardo LP550-2: bez skrupulí

Jenže Valentino Balboni nenazul bačkory a neusedl k televizi, ale vrátil se zpět ke sportovním autům s býkem ve znaku. Nešel však přímo do automobilky, ale založil si svoji vlastní společnost, která se Lamborghini věnuje. Upravuje je, vylepšuje. Dostala prostý název VB, jehož význam vám asi nemusíme vysvětlovat. Prvním plodem je titanový výfukový systém určený pro Aventador SuperVeloce.

Tuning | Lamborghini

Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Premiéru si výfuk odbude v Kalifornii na Concorso Italiano v rámci Pebble Beach Concours d'Elegance. A můžete si být jisti, že ho tam i uslyšíte. Kromě úchvatného zvuku se pyšní i nízkou hmotností 6,3 kilogramů. Na světlo světa se dostane jen 30 kousků, výroba jednoho prý zabere více než 350 hodin práce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek