Já si spíš myslím, že je to o upadajícím EU trhu. US automobilky představují v Detroidu, japonci v Tokiu, ostatní v Číně... němci si premiéty šetří na Frankfurt, kterým prijde 750.ooo lidí! Takže na Ženevu zbývají italové a drobky z Francie...
Mily pan Červenka,Tie auta tam su. A je ich dokonca vacsina.Ale co urobi priemerny motoristicky novinar? Ide slintat k stanku Bugatti. A ak je to priemerny novinar z Ceska (a Slovenska), tak sa bude cele dni tmolit pri stanku Skoda v sekcii VAG, a jeho najvacsim dobrodruzstvom bude 5 minut v stanku Toyoty.Inak, pozorovat ceskeho novinara na autosalone je vzdy zazitok - najma pri odchode v lubovolny den, ked by potreboval lodny kufor aby si odniesol vsetky tie darceky, pera a prezentacne tasky, kazdu v 3 exemplaroch.A sorry, tyka sa to takmer vylucne ceskych novinarov. To este aj ti slovenski su v tomto civilizovanejsi.Vas komentar je genialnym v tom, ze dokazuje neschopnost vasho fachu venovat pozornost produktom, ktore tam podla vas nie su.
„Vas komentar je genialnym v tom, ze dokazuje neschopnost vasho fachu venovat pozornost produktom, ktore tam podla vas nie su.“Tak schválně, které třeba?
Odporucam citat po sebe clanky."V Ženevě nechybí vůbec nic. Kromě normálních aut pro normální lidi"Vy sa rozhodnete ignorovat isty typ aut a potom sa stazujete, ze tam tie auta nie su. No nie je to genialne?To je ako ked komunisticka tlac neinformovala o kriminalite - ziadna teda neexistovala. HURA.
Ja to vidím tak, že za túto situáciu si môžu novinári sami. Obdivujú len super športy a rýchle športové verzie áut. A keď majú testovať normálne auto len ho tak odbijú... Položme si reálnu otázku : Koľký z Vás riešia u auta spätnú väzbu na volante , super manuálnu prevodovku a ako drží auto na okreske pri prejazde zákrutou ? Dnes keď všade sú policajné radary, v mestách kolony áut. Mňa zaujíma dizajn a interiér, automat + aby to moc nežralo. A v meste by som najradšej stlačil tlačítko autopilot a hotovo. A okreska ? To radšej bicyklom na hory....
Čím jsem starší, tím méně mě zajímají Chirony, Ferrari a podobné hračky. Pokud už se zajímám o nějaké auto, musí pro mě být dostupné. Sny jsou krásná věc, můžeme si je snít, ale realita nás z nich dříve či později vyléčí. Takže souhlasím s autorem, nejsem malý kluk, abych slintal nad Bugatti. Když už mám slintat nad autem, pak třeba nad malým, ale výkonným hatchbackem, který je nenápadný, ale poskytne mi zajímavou dynamiku a přiměřené užitné hodnoty za cenu do půl milionu. Proto mě už nepřitahují autosalony, relativně běžné a dostupné zboží je k vidění na každém kroku a ze sci-fi jsem vyrostl.
Asi tak.Problem je, ze niektori ludia, hlavne motoristicki pseudonovinari, z puberty nikdy nevyrastu.
Normalni auta pro normalni lidi jsou to posledni, co normalni lidi zajima. Proc by je melo zajimat neco, co maji a denne pouzivaji, pricemz vetsina z nich touzi po necem uplne jinem.
Je to logický vývoj, když už dnes někdo váží kroky a čas a navštíví takový autosalón, tak hlavně proto aby naživo viděl Chiron, Regeru, 911R, DB11 a další sportovní pecky a ne aby si prohlédl nějaký HB nižší střední kterého stejně za pár měsíců budou plné ulice jehož přitažlivost je asi tak na úrovni nového modelů napařovací žehličky. Vloni jsem v Ženevě byl a u mainstreamových modelů bylo poloprázdno a naopak u supersportů bylo narváno k prasknutí. Proto i automobilky vyrábějíc tuctové plechovky raději prezentují nové modely na webu a na autosalónech omezují prezentace.
Predvadecka pro lidi v baliku a konkurenci... bezne lidi zajimaji vetsinou predevsim realne dostupne slevy/akce nikoli studie nebo nalestena vetsi ci mensi bida v plnem lesku a palbe ;-)
Neboj se, s příchodem islámu se všechno změní :-P
Ale jsou i další novinky určené pro masy, jenže se jim cestu novináři z nějakého důvodu nevenuji. Třeba takový Peugeot Traveller a jeho Citroenní a Toyotí sourozenci, kteri vstupují do segmentu velmi úspěšného a prodavaneho VW Transporter nebo Mercedesu V, o tech se vebec nepise, ac se nemaji vůbec za co stydět a mají šanci si na trhu najit své místo.
Je to tak! Treba faceliftovanemu Peugeotu 2008 se nikde nevenuje pozornost. Co me ale jeste vice zarazi - pred autosalonem se hlavne na zapadnych webech objevili informace a spousta fotek faceliftovaneho Suzuki SX4 S-Cross. Dokonce pry bylo i foceni v Parizi, odkud unikla fotografie hotoveho modelu. VSUDE (komplet) se psalo, ze bude mit premieru v Zeneve. Tak ted nevim, jesli ji nikdo nezachytil, nebo redaktori v cele Evrope lhali, nebo se neco v Suzuki posralo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.