V USA se BMW 7 (E65/E66) samovolně odbrzďují

Americké úřady pro bezpečnost silničního provozu zahájily pod taktovkou úřadu NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) vyšetřování několika incidentů, při nichž údajně po zastavení vozu BMW došlo k jeho samovolnému rozjetí. Nepříjemnost se týká zhruba 120 000 velkých sedanů BMW sérií E65 a E66 (prodloužená) vyrobených v letech 2002 až 2008. Tyto incidenty byly zaznamenány u vozů vybavených systémem Comfort Access se startováním tlačítkem a pochopitelně i automatickou převodovkou.

Stiskem tlačítka má po zastavení zhasnout motor a převody se zablokovat, události ale naznačují, že k tomu z nějakých důvodů ve všech případech možná nedošlo. Na výsledky vyšetřování jsme zvědavi. Půjde skutečně o nějaký druh závady, nebo jen o další americkou bublinu vycházející z nesprávného užívání…?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 7 (E65/E66), 2002

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 7 (E66), 2006
 


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků