V Polsku byl vyroben půlmiliontý kus Fiatu 500

O víkendu se nejstylovějšímu modelu z nabídky Fiatu podařilo překonat významní milník, když byl v polské fabrice u města Tychy vyroben přesně půlmiliontý kus. Fiatu 500 na to stačilo 21 měsíců od uvedení na trhy, v současnosti se tento model prodává v 83 zemích, nevyjímaje Brazílii, Jižní Afriku a Japonsko. Největším odbytištěm se samozřejmě stala rodná Itálie s počtem 244 755 prodaných kusů, zatímco na druhém místě trůní Francie a třetí místo obsadila Velká Británie.

Jubilejní kousek je vybaven 1,2 litrovým benzinovým agregátem s výkonem 69 koní a technologii Start&Stop. Zda tento na oko nenápadný prcek v bílém laku už zná svého majitele, zatím nevíme, je však pravděpodobné, že automobilka si tento kousek nechá pro sebe a zajistí mu pevné místo ve svém muzeu. Závěrem dodejme, že Fiat 500 možná letos rozšíří svou působnost i do severní Ameriky, kde jeho prodej bude mít na starosti Chrysler.

Klepněte pro větší obrázek
Jubilant a jeho tvůrci
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 35 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků