Konečne 6-stupňová prevodovka, bez nej to nebolo ono. Subaru sú výborné autá, uvidíme, či sa teraz začnú viac predávať.
S ohledem na ty bombastické titulky to vypadalo, že nebudou stačit vyrábět a u dealerů se budou zapisovat pořadníky a ono zatím ticho po pěšině. Zákazníci nikde.
Hmmm.. mit penizky tak bych sel do Suba mozna i v trakturku... Zni to lakave. Nicmene - uvidime za par let, jestli boxerky v dehtu nebudou zlobit. Zatim drzim pesti!!!B-]
Ale v ulicích Prahy je začínám vídat. Taky by se mi jedno hodilo :-)
Já jsem zatím neměl štěstí. Jinak moje výzvy k ověření uváděného super odhlučnění v kabině legacy s boxer dieslem, kde má být hlučnost výrazně nižší než v 2,5 benzínu, vyšumněly a žádný z testérů hozenou rukavici nezvedl, aby to ověřil. Přitom to je jediný argument, který by mě směroval ke koupi. A možná nejenom mě.
Popravdě asi kacířská myšlenka, ale já bych se na nějaký boxer vys... Měl jsem starý Legacy a kuli každý kravině musel motor ven, protože se na něm nedalo v zamontovaném stavu skoro nic opravit. A že bych byl nějak odvázaný z toho, že 50Kg část motoru je posazená o 20cm níž v tunovým autě se taky říct nedá.
Skvělý postřeh s obtížným přístupem k sevisu, díky boxer konstrukci. Toto je jedne z důvodů, proč se boxer moc nepoužívá. Jinak těžiště motoru např. u aut s motorem vpředu napříč je o cca 20cm níž než u motoru boxer v subaru. Ale to jen tak na okraj.Ten nízký vnitřní hluk je pro mě zajímavý, protože v autě trávím mraky času a nemusím mít z toho v hlavě jako v úle. Každý decibel dolů je dobrý.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.