V omlazeném Audi A3 bude multifunkční displej místo budíků

Na příští rok se chystá větší facelift hatchbacku Audi A3, který se má dotknout především techniky pod kapotou a na palubě. Jednou ze zásadních novinek má být kompletní TFT displej před řidičem, převzatý z Audi TT. Některé verze ho budou mít standardně, jiné za příplatek asi 500 eur, píše australský Motoring.

Novinka bude ale podle Audi vyhledávaný doplněk, neboť příplatek nebude vzhledem k ceně vozu veliký a funkce budou samozřejmě mnohem širší než jen informování o rychlosti a otáčkách motoru. Multifunkční displej umí zobrazovat třeba navigaci, rádio, internet nebo různé režimy vozu.

Bezpečnost | Život řidiče | Byznys | Fiat

Fiat Chrysler: Rekordní pokuta a další problémy kvůli hackerům na cestě

Stejně jako u Audi A4 nebo Audi Q7, základní motorizace a stupně výbav budou mít nadále klasické analogové přístroje.

Virtuální kokpit se postupně rozšíří do všech modelů Audi, ať už v rámci mezigeneračních faceliftů nebo při příchodu nové generace. Klasické analogové budíky tak ze všech Audi postupně zmizí, i když je ještě nějakou dobu uvidíme aspoň ve verzích vybavených podle politiky „cena od...“.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků