nuž ale teraz čo??VW seat toledo sa montuje v tzv skodofke dokonca tam umelé prikrytiena motor seatu- ked si otvoríte je emblém skodofky?! i ked je to jedno 80% je spoloč dielov s tzv VW rapidom...:-)
Jak si někdo může koupit Rapida?To auto celkem jde, ale ta výbava je katastrofa jako u všech škodovek. Když u Rapida chcete pořádnou výbavu výjde váš dráž než ten Golf nebo Toyota.
Vy lopaty,před patnácti lety,jste za tyhle peníze kupovali Felície,a chrochtali jste si blahem.A to v nich byl maximálně jeden pytel a posilovač řízení :-) A to,nemluvím o průměrných platech v této době! Takže než zase budete omílat ty hov..,tak se laskavě mrkněte do ceníků ;-)I když i to,bude zbytečné,nebot' hanit se Škodovka bude,i kdyby byla za sto tisíc :-)Takže stručný výpis pro dementy,a ti inteligentnější ví,že se dá dealer ještě trochu pumpnout. ŠKODA Rapid Spaceback Fresh Ambition 299 900 Kč 1,2 TSI/63 kW + přední mlhové světlomety+ rádio SWING - 2 DIN s CD a MP3+ vyšší stupeň zatmavení skel vzadu SUNSET+ 3ramenný kožený volant s ovládáním rádia+ 15" kola z lehké slitiny CARME+ MAXI DOT+6 airbagu+kožený paket ovládáním rádia na volantu+ loketní opěra+vyhřívané zrcátka v elektrice+ el.okna vpředu+ centrál na dálku+ ESC včetně ABS, MSR, ASR, EDS a HBA+ klimatizace+ 4letá záruka+ kompletní zimní kola v ceně
Konečně někdo, kdo má rozum B-]
Nastalo to co jsem psal pred par mesicema. Rapid nahradi Octavii ve sluzebnich autech.
spíše nahradí Fobie. Když vidím ty pomalované krabice a nasupené obchoďáky, tak se musím smát. Část Oktávek samozřejmě taky.
Kdyby to nebyl Rapid, třeba by to byla i30 nebo Focus? ;-)
Co to je zase zase za bláboly. Základní model Mégane je po slevě 60 000,- Kč za 270 000,- Kč. To opravdu máte lidi za negramoty?
odkdy je Fabia s kufrem nižší střední? :-O
no porovnať a dávať na jednu uroven VW rapid s fokusom s I30 rapid je pod nižšou stred triedou jednak svojou zárukou,menej kvalitnými dielmi,celkovým spracovaním etc scestné! rapid skôr porovnať s daciou tam patrí ...B-]:-D
jojo, ja bych taky bral jednoznacne fokuse ale i30 do srovnani s fordem nebo vw netahej prosim, zvlast co se zpracovani tyce.
Tohle srovnání je zcela mimo. Měly by se porovnávat skutečné ceny a ne ty z ceníku. Třeba na Rapida se dává sleva 100 000,- Kč.
Tak to se mi zdá moc. Ale vím, že i u nás se místo Fabií počítá s nákupem Rapidů. když jsem řekl, že za ty prachy- má to být 1,6 TDi je mnoho lepších aut, tak mi carmanager řekl, že to nechce řešit. Tedy, jede se v zajetých kolejích. Naštěstí mám Octavii a doufám, že mi chvíli vydrží!;-)
Mám to štěstí, že si můžu koupit služební auto dle svého výběru. Jsem "jen" omezen cenou. Taky jsem se díval na Rapida. Ale děkuji nechci. Za 266 000,- jsou to jen čtyři kola a kára a volant. Když to trošku doplníte, tak se vejdete do 400.000,-. A to jsem dostal 50.000,- slevu za fleet. Tohle auto se nedá koupit rozumem, to musí být člověk skalním příznivcem Škody.
A navíc rapid není nižší střední třída. Nechápu proč ho tam novináři tak vehementně tlačí.
muzes nakonec prozradit konecnou volbu ? Ja to vidim podobne, kdybych byl v tehle pozici ... jsem sice patriot, ale "vodsad podsad"...
Proto si koupi Škody nechávám na dobu, až to bude automobilka potřebovat. Zatím mě nepotřebuje a jsem za to rád.
Za jedno vám ve srovnání chybí Octavia, která je rovněž nižší střední třídou.Za druhé - někdo snad čekal něco jiného? Samozřejmě, že domácí značka bude mít nejlepší prodeje, zejména u auta, které je masám prezentováno jako skoroOctavia za méně peněz.
Oktávka určitě je nižší střední (ostatně je na platformě jako Golf, Jetta, Toledo, Leon, atd.), ale chápu i nemožnost srovnávat třeba Golfa s Oktávkou. Již stavbou karoserie jsou zcela jiné a křížově se nenabízí (octavia hatchback nebo třeba Golf liftback). Kombi je pak scela autonomní podkategorie, protože někdo k tomu přiostupuje jako ke sportovnějšímu a většímu hatchbacku (např. Škoda Rapid, Alfa Romeo, některé Audi, atd., jiní zace jako k superstěhováku a rvou to do obrovských převisu karoserie a o třídu výš).Toto je obecně problém automobilek s absencí vyšší střední či luxusní třídy. Nutně pak škodovka tlačí Superb výše než do střední, stejně jak Fordu chybí nástupce Scorpio a snaží se nafouknout Mondeo (ostatně jeden z největších kombíků a rozhodně praktičtější a širší než Superb, byť pro cestující vzadu není tak pohodlný).Ale je to celé složité, protože různé dnešní crossovery, SUV a pseudo-SUV ty třídy tak rozhodily, že tomu nikdo nerozumí. No a pak se přidal VW, který označí Passata CC a přitom to není ani Coupé ani Cabriolet. Historicky zažité jistoty jdou prostě k čertu... Jen rozvor náprav už na určení třídy nestačí.
Jenže na té je i SuperB
taky jsem koukal, že tam chybí Oktáfka...
Samozrejme za tam chybi Oktavka, pac dle AUTO.CZ patri do stredni tridy, ac sama Skodovka ji ve statistikach vede jako nizsi stredni tridu, kam patri.
Auto.cz nerozhoduje o ničem, ale Octavii do střední třídy chybně řadí často i oficiální data svazů dovozců apod., a není to jen v ČR, v Německu se Octavia tlačí nahoru možná ještě více.
A Auto.cz o něčem rozhoduje. Vždyť je to jen odnož Blesku, kde pár kluků za pár korun opisuje články o autech.:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.