Jak to dělaj ? Co jde ojebat, to ojebou a co nejde, to ojebou tak, aby se to projevilo co nejpozději. Inu, jako všichni.
Bezne auta jsou spotrebak...navic lide chteji co nejvice muziky za co nejmene penez, urednici co nejnizsi emise, automobilky co nejvetsi marze/zisky... tudiz nevyhnutne musi utrpet kvalita. Presto jsou auta bezpecnejsi nicmene vice hakliva na zachazeni.
nezapomeň, že kvalita je pojem jiný v Evropě a jiný v Japonsku. Toto je japopnská kvalita, neboť ta auta jsou Toyota (pouze překabátěná na Peugeot a Citroen). Matka všech je Toyota s jejím managmentem, s její filozofií, s jejím pojetím kvality a choreografií výroby. Vlastním již čtyři tyto vozy, jedenáct let. Najeto 230 000 km. A v této továrně jsem se také pohyboval. Ojebaný tu není nic, to mi věř. Šetřit s musí umět - na správném místě. A Japonec by spáchal harakiri, kdyby měl vypustit vědomě zmetek (jen proto, aby někde něco ojebal a ušetřil). S tím pozdravuj u VW - Škoda B-]
Máš s tím osobní zkušenost? Máš některý z nich doma, nebo tam pracuješ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.