V Indii je i Aston Martin. Co sem výrobce luxusních aut táhne?

Indie má pro výrobce luxusních vozů magickou přitažlivost. Očividně nehledí na to, že zde žije 800 milionů lidí za dva dolary denně, oni cílí na někoho jiného, na zdejších 55 multimilionářů a stovky milionářů. A tak už v Mumbaji své vozy prodávají Porsche, Mercedes-Benz, Maserati, chystá se Ferrari. K nim se nyní přidal i Aston Martin.

„Vstupujeme na indický trh, protože si myslíme, že nastal ten správný čas,“ řekl při otevření první prodejny Aston Martin v Mumbaji obchodní ředitel britské značky Bill Donnelly. „Trh se sportovními vozy v Indii je nyní velmi malý, ale rychle roste. V květnu se chystáme otevřít další showroom v Dillí.“

Aston Martin zde zamýšlí prodávat svůj nejlevnější model Vantage za 13.5 milionu rupií (303 657 dolarů) a Rapide za 21.5 milionu rupií. V Indii chce také ročně prodat pět vozů One-77 za 200 milionů rupií (4.5 milionu dolarů). Celkově počítá s tím, že tento rok zde prodá 30 vozů.

Podle optimisticky znějících předpovědí vzroste indický trh s luxusními vozy do roku 2020 devětkrát, z loňských 15 tisíc prodaných vozů až na 135 tisíc. Na vzrůstající zájem o luxusní vozy zareagoval už dříve Jaguar Land Rover. Ten otevřel první prodejnu v roce 2009, nyní jich má v Indii sedm.

V Indii se také prodává nejlevnější auto světa – jmenuje se Nano a stojí zde 137 555 rupií.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Modely Aston Martin pro Indii: Vantage, Rapide a One-77. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků