V ČR se prodávají zánovní Škodovky s tachometrem stočeným o 100 000 km

116 komentářů

Jouda
13. ledna • 19:31
Jouda
13. ledna • 19:17

Je vkusem každého jednoho soudruha co chce kupovat a jak moc chce být klamán. Kupoval jsem toyotu dvacet let starou s velkoobjemovým benzínem a 400000 na tachometru, když se bude bojovat řádně s korozí tak bude sloužit déle než ty nové šunky s rozežranýma a poruchovýma mikromotorama. Jestli si myslí, že auta si lidé nebo dokonce firmy kupují k tomu aby jim stály doma a najezdili s nima 10 tkm ročně tak ať věří tachometrům a loví po bazarech stočeniny pod 100 tkm. Já mám radši auta co jsou pár set tisíc km zaběhlá a jejich kvalita je ověřena desetiletími.

MrWebsky
11. ledna • 15:20

Obniżanie licznika to daleko nie wszystko z tego co się robi z autami z zagranicy. Lista jest długa:
-kręcenie licznika
-naprawa po ciężkim wypadku
-przekładka z "anglika" na "europejca"
-wyjęcie DPF
-wymontowanie wszstkich drogich (oryginalnych) części i wstawienie chińskiej tandety. Wyjęte części sprzedaje się osobno za pełne pieniądze.
-chiptuning
-szlifowanie lakieru
-odmładzanie kierownicy i pedałów (ukrywa przebieg)

JuDr. Dolfi
13. ledna • 12:06

:-D Dobrže dobrže

k.ik
9. ledna • 9:26

např. renault má el. servisku, tak není problém si ověřit stav km a co se na autě dělalo

Hloupej Honza
8. ledna • 17:19

Pánové klid, soudruzi z Brusele stejně zařídí , že nové auta nevydrží víc než 100000km Takže nebude stáčet co .To strašení s kilometry je jen pohádka sdružení SOVA aby se lidi báli kupovat a prodávat auta mimo ně.

Revan_21
8. ledna • 18:14

:DDDDDD Strašení se stačení km? Jaký stačení?
Doma se nam to stalo tak jaký pak strašení? Auto bylo stočené o 100 000km. a zjistilo se to až po třech letech.

dave_007
8. ledna • 10:28

1) Neni mi jasne v cem tkvi pointa. Je to reklama na Svet motoru? Nebo snad (anti)reklama na toho prodejce? Nebo chtel autor ukazat, ze nekdo dokazal reklamovat auto s pretocenym tachometrem?2) Podobnych 'pivnich' historek jsem uz slysel kvanta. Tento pribeh mi vlastne nic noveho neprinesl.3) Ze by mel ten clanek jen rozproudit diskusi?

Johny HD
7. ledna • 22:12

Držím se zásady, že nikdy nic nekupuju z druhé ruky, počítače a auta už vůbec ne ani omylem, protože NIKDY nemáte šanci zjistit, kdo s tím co prováděl, ať si prodejce pindá cokoliv a ať zboží vypadá jakkoliv sebelépe. Buď mám na nové nebo nic. A když už si pořídím nové, dojedu ho, dokud slouží nebo je to rentabilní. Pak opět nové. Obecně tomu, kdo si přeci jen chce pořídit vůz z bazaru i značkového zaštítěného všemi automobilními božstvy radím, aby bez ohledu na stav tacháče, vzhled vozidla či skalnímu tvrzení prodejce počítal s tím, že co rok, to najeto minimálně 40 tis. km a s tím k takovému vozu přistupoval včetně příslušné ceny.

jan
13. ledna • 15:19

Pokud přistoupím k autu z roku 1993 s tím, že ročně najelo 40.000 km, tak to je auto geroj :-)

hmm
7. ledna • 21:22

hm se šmejdama z kupskodu.cz jsem měl osobní zkušenost před 3mi roky. Hodně dlouho jsem koukal na jejich web plný hezkých škodovek s nízkým nájezdem km až se tam objevil vysněný octavia scout, najeto 45t km, vyrazil jsem tam hned s kamarádem (oba jsme byli bohužel nezkušení), auto vypadalo hezky a tak jsem bohužel podepsal a zaplatil rezervační smlouvu za 20tis. Až pak mi poslali "servisní knížku" a začal jsem tepve pak pátrat po historii auta (avizovaný r.v. 12/2007 se proměnil na 08/2006, najeté km se nepodařilo zjistit, protože auto nemělo v žádné databázi záznam) a i po zkušenostech ostatních zákazníků těhle vykuků. Postupně mi začaly vstávat vlasy na hlavě... :-) Koupi auta jsem nakonec odřekl, ale těch 20tis už jsem z nich samozřejmě nedostal... možná jsem z toho nakonec vyvázl ještě levně. Takže velký pozor na www.kupskodu.cz, je to banda extrapodvodníčků!!!

Antiautomat
8. ledna • 8:59

Takto... skor ako vypoviete zmluvu, k tym horeuvedenym veciam si dajte este spravit sudnoznalecky posudok a trestne oznamenie, nazyva sa to podvod, konkretne ''kto na škodu cudzieho majetku seba alebo iného obohatí tým, že uvedie niekoho do omylu alebo využije niečí omyl...'' A az to budete mat, potom tam komplet nabehnite, maximalne budu mat cas zbalit si veci (su za to dva roky pokial viem). A spravit to ma kazdy jeden, koho ta prizivnicka priekupnicka banda chce oj.bat.

Pepik z Čechystánu
7. ledna • 20:02

Kdyby si byl každý bazarový kauboj z Čechystánu ochoten přiznat svůj sociální status (např. oslavovatel olítaných jebek s okřídleným šípem a zdejší bazarmistr REVAN :-D:-D:-D) , nemusel by potom na diskusích plakat, že ho zlodějíček z bazáru podfoukl.Než olítanou jebku z pochybného (i certifikovaného B-]) bazaru, radši by měl každý "standardní" ovčan sáhnout po lowendu... bude mít klid a jistotu alespoň na pár let B-]

yoggi
7. ledna • 18:49

Sa cudujem, ako niekto moze kupit auto u kupskodu.cz. Ved to je verejne znami smejd. Som Slovak a uz pred viac ako 5 rokov spat som to vedel ;-)

Poškozený
7. ledna • 18:14

Jo nás taky napálili. Asi 6 let zpátky, překvapivě toho byl plný internet, řešila se hromadná žaloba a podobně. Strašně moc poškozených. Pak nějakým zázrakem dokázali promazat všechny fóra včetně autorevue a začla i jejich reklamní masáž (třebas http://www.autorevue.cz/zvazujete-koupi-ojeteho-v... ... a vzniklo hodně blogů a vláken na fórech, jak jsou skvělí. Od tý doby už nevěřim nikomu.. Kraď a nejdál to dotáhneš.. Klidně mě tu smažte moderátoři..Btw. s náma zametli, ačkoliv jsme jako firma měli právníka, vykašlali jsme se na to. V tomto státě se práva nedomůžete a majitel se nám mohl smát do obličeje..

Pepik z Čechystánu
7. ledna • 20:05

V Čechystánu mají práva hlavně gauneři... doporučuji zapomenout na slušné chování, ojebávat okolí, krást, tyranizovat a konečně budeme všichni svobodní... vivat demokra(d)cie po česku (pssst, je to anarchie...:-P)

Poškozený
7. ledna • 18:15
Petr
7. ledna • 22:25

zajímavý postřeh, ale reklamu na bazar si může dát každý na tento web, také je to tam napsané, že je to reklama, redakce nemůže nikoho kádrovat

milan
7. ledna • 16:37

Ahoj u formy kupskodu mě to obzvlášť mrzí ,hledal jsem si tam auto ... naivně jsem věřil ,že prodává referentské vozy ze škodovky ,s opravdovým stavem tachometru . I kdyby o tom nevěděli, tak by pak jako férová firma nenabízela znovu to auto ze stočeným stavem km.

lC
7. ledna • 14:48

Na kilometrovník se nekoukám, a když už, je stejně pozdě :D.Tím chci říct, že pokud kupuji auto, je mi jedno co je na budíku. A nemám problém koupit auto co má třeba 250K, sám sem tak koupil, za chvíli budu mít 400K a pohoda. Stav vozidla se nerovná stavu na budíku!

pacho
7. ledna • 23:58

ja zase na km pozerám. Keď niekto núka škodu so 147500km, a po dôchodcovy, tak viem automaticky že je to podvod, a kšlem na také auto, a hľadám ďalej.

kk
7. ledna • 16:14

ok, lenze ty si to auto s 250tkm kupil za cenu x-y% z dovodu vacsieho poctu km.
Pokial by si to auto kupil za x, lebo km su nizke - tak by si asi taky spokojny nebol..

lC
7. ledna • 17:23

To je ale "náš" problém, že chceme takové produkty. Když auto s více km nechceme koupit (jsou lidi, které nic jiného nezajmá) tak se nemůžeme divit.

LOL
8. ledna • 22:22

najeté kilometry a rok výroby statisticky určují stáří vozidla. Můžeš narazit na extrémně povedený kus, který natočí v porovnání s ostatními kusy série bez problémů dvoj- i trojnásobek, ale statistika je neúprosná, 150 tisíc = první větší problémy, 200 tisíc = velké problémy a po 250 tisících už se to statisticky sere všechno. Doba aut co jezdily a jezdily a natočily půl mega jen s výměnou kapalin, základní údržbou a občasným řešením rzi, je dávno minulost.Ale to si natěšený kupec, který se třepe na olítaný wágen svých snů, minimálně třídu nad jeho běžné finanční možnosti, neuvědomuje. A při prvních potížích to začne omlouvat.

Petr
11. ledna • 19:23

Statistika věda je, má i cenné údaje, nicméně neklesejte na mysli, všechno je trochu jinak:) Obyčejná, standardní údržba vozu a rozumný přístup dělá divy!
Mohu se s vámi podělit o osobní zkušenosti s posledními dvěma vozy, které jsem zakoupil v ČR jako nové. První, téměř všemi zatracovaný, Opel Vectra B 2.0 DTi 74 kW, který měl najeto při prodeji 265 tisíc km, se vyznačoval pouze lehce zvýšenou spotřebou oleje. Kromě pravidelné výměny náplní a filtrů, se měnily se pouze přední brzdové kotouče a destičky, čepy řízení, jinak vše původní - spojka, výfuk, tlumiče, nehlučný rozvodový řetěz, dokonce i baterie, atd. Navíc stále výborné zimní starty bez kouře a relativně nízká dlouhodobá spotřeba kolem 6 litrů/km včetně Prahy! Současná Škoda Octavia II 1.9 TDi 77 kW má najeto 256 tisíc km, olej měním po 15 tisících km a vydrží od výměny do výměny, dlouhodobá průměrná spotřeba je lepší, kolem 5 litrů/100 km včetně Prahy (nicméně lze jet relativně svižně kolem 4 l/100 km mimo Prahu). Opět, kromě páčky přepínání blikačů, výměny topného tělesa výhřevu sedačky řidiče, se provádí pouze normální údržba, viz. Vectra, i když baterie odešla dříve, zřejmě její vyšší výdej energie z důvodu nadstandardní výbavy, resp. její zátěže. Jinak opět původní a bez problémů dvouhmotový setrvačník, spojka, tlumiče, výfuk atd. Zde se tedy měnil vždy ještě po 120 tisících km rozvodový řemen, vodní pumpa atd. Auta nebyla nikdy bourána.
Možná stojí za připomenutí, že auto jako celek, je složitý mechanizmus a vše se vším souvisí. Pokud se lidé při koupi skutečně důkladně zamyslí, udělají si svůj vlastní úsudek, tak většinou nekoupí špatně nebo prostě nekoupí. Bohužel, možná je jednodušší podlehnout iluzi...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
11. ledna • 20:44

hm.. tak proč jsi tu vectru ve 250 tisících prodal? ;-)

Petr
12. ledna • 11:27

Důvody byly zcela prozaické: preference vyššího stupně bezpečnosti, komfortu, užitných vlastností (Vectra liftback - Octavia combi), nižšího poklesu hodnoty při následném prodeji, předpokladu, že nový vůz ujede opět spolehlivě alespoň dalších 265 tisíc km bez jakýchkoliv starostí, kromě základní údržby.

Petr
11. ledna • 19:22

Statistika věda je, má i cenné údaje, nicméně neklesejte na mysli, všechno je trochu jinak:) Obyčejná, standardní údržba vozu a rozumný přístup dělá divy!
Mohu se s vámi podělit o osobní zkušenosti s posledními dvěma vozy, které jsem zakoupil v ČR jako nové. První, téměř všemi zatracovaný, Opel Vectra B 2.0 DTi 74 kW, který měl najeto při prodeji 265 tisíc km, se vyznačoval pouze lehce zvýšenou spotřebou oleje. Kromě pravidelné výměny náplní a filtrů, se měnily se pouze přední brzdové kotouče a destičky, čepy řízení, jinak vše původní - spojka, výfuk, tlumiče, nehlučný rozvodový řetěz, dokonce i baterie, atd. Navíc stále výborné zimní starty bez kouře a relativně nízká dlouhodobá spotřeba kolem 6 litrů/km včetně Prahy! Současná Škoda Octavia II 1.9 TDi 77 kW má najeto 256 tisíc km, olej měním po 15 tisících km a vydrží od výměny do výměny, dlouhodobá průměrná spotřeba je lepší, kolem 5 litrů/100 km včetně Prahy (nicméně lze jet relativně svižně kolem 4 l/100 km mimo Prahu). Opět, kromě páčky přepínání blikačů, výměny topného tělesa výhřevu sedačky řidiče, se provádí pouze normální údržba, viz. Vectra, i když baterie odešla dříve, zřejmě její vyšší výdej energie z důvodu nadstandardní výbavy, resp. její zátěže. Jinak opět původní a bez problémů dvouhmotový setrvačník, spojka, tlumiče, výfuk atd. Zde se tedy měnil vždy ještě po 120 tisících km rozvodový řemen, vodní pumpa atd. Auta nebyla nikdy bourána.
Možná stojí za připomenutí, že auto jako celek, je složitý mechanizmus a vše se vším souvisí. Pokud se lidé při koupi skutečně důkladně zamyslí, udělají si svůj vlastní úsudek, tak většinou nekoupí špatně nebo prostě nekoupí. Bohužel, možná je jednodušší podlehnout iluzi...

Petr
7. ledna • 14:41

lidé co koupí takto auto nejsou normální, bohužel je takových velmi mnoho

Revan_21
7. ledna • 14:36

:D :D Kdyby jenom u škodovek :D

Fabia1.2TSI
7. ledna • 13:47

Proto jsem si koupil auto přes www.skodaplus.cz. Tam je jistota, že to má ty kilometry, co to má, je to nebourané a ještě 4 roky/60-120k km v záruce. Takže naprosto bez problémů při jakékoliv závadě.:-)

Mr. Gramotný
8. ledna • 12:32

Tak jedna moje osobní zkušenost se Škodaplus:Vyhlédl jsem si auto... paráda, najeto 25 tisíc, 5/2012, cena jak víno. Zašel jsem tedy k prodejci (ČSAO Pha), projel jsem to, ale auto bylo proti mým zkušenostem lenivé, zeptal jsem se tedy, zda má auto servisku a ejhle NEMÁ a je ve ŠkodaPlus, asi chyba. Ptám se tedy, jak mi dokážete, že má najeto těch 25tis? Prodejce mlčí a pak začne žbleptat cosi o surově zabaveném leasingu a blablabla. Nakonec se náhodou dostávám k předávacímu protokolu od Porsche Prosek, kde se dočítám, že byla porucha na turbu a chyba vymazána. Tak jsem začal dle VIN zkoumat minulost. Jaké překvapení bylo, když jsem se dobral výsledku, že první a poslední záznam byl v době prodeje vozu. Prodejce ŠkodaPlus neví, kde bylo auto provozováno, neví kolik má najeto a neví, zda platí tovární záruka... a ta by platit díky ročníku auta asi měla.Tak jsem zase jednou sundal růžové brýle a objednal "nové" auto v autosalonu... sice s horší výbavou, ale s jistotou, že mě nikdo neobral :-|

Pepik z Čechystánu
7. ledna • 20:12

Naivo... :-))

haha
7. ledna • 15:06

Tak to je dobrý vtip...všechny tyhle škoda plus autoplus programy jsou jen k smíchu a k tahání dalších peněz. Vím o čem mluvím...serviska vše v pořádku, a nakonec +30 tisíc kiláků za tři měsíce:)) Jojo, když se chce všechno jde a tyto programy mají stejnou váhu asi jako příslib v áčkách:)

Fabia1.2TSI
7. ledna • 17:00

nemyslím si, že by Škoda hazardovala se svým jménem, když se za to zaručí, to by bylo obrovské riziko

Birnes
7. ledna • 20:45

Problem muze nastat i s pravidelnymi zaznamy u autorizovanych servisu . Ne ze by tyto servisy s tim nejak manipulovaly ,ale ono se jezdi mimo ofiko servis pak se stoci jakoby pred servisem, zajede se na prohlidku do autorizovaneho servisu tam potvrdi zaznam a kdyz to udela vickekrat tak pak ma perfektni servisni historii v servisce i v databazi a v podstate to nikdo jen tak nezjisti.

Toper
7. ledna • 14:18

Auta jdou koupit i od mnoha firem, kde doběhne lízink nebo pronájem. Většinou jsou to auta s průkaznou servisní historií a pokud má člověk možnost zjistit, kdo s autem konkrétně jezdil, jde o velmi dobrou volbu koupě ojetého, třeba právě koncernového, vozu.

Lukáš
7. ledna • 14:56

No jenže ne každý se chová k cizí věci jako k vlastní.... Firemní auto bych si já osobně nekoupil, stejně jako bych si nekoupil auto po taxikáři.

Fabia1.2TSI
7. ledna • 16:58

když na to je ještě v době koupě přes 3 roky záruka, tak to vidím bez problémů

jozo
13. ledna • 16:57

Ty si pracujuci clovek v nejakej spolocnosti ? V zivote by som nekupil firemne auto, o ktorom neviem nic v zmysle kto ho pouzival. Vidim to u nas v praci. Mame 4 auta na pobocke a so vsetkymi jazdia vsetci. Dobri aj zli vodici. A presne tak tie auta po 3 rokoch vyzeraju....od firemneho auta ruky prec, jedine pokial by ho vyuzival jediny clovek co ma rozum.

Toper
7. ledna • 15:22

Ne každé firemní auto musí být obouchaná ojetina se stočeným tachometrem. ;-)

Štefan
7. ledna • 12:53

Škodovka sama o sobě je jeden velký podvod,ale za chvíli tu máme Revana s jeho blábolem,že Hyundai podvádí.

Revan_21
7. ledna • 14:37

Ani neviš jaká je pro mě pocta že tu o mě mluví trouba jako ty:D Známka toho že tě štvu, a to mě těší :D

Pepik z Čechystánu
7. ledna • 20:12

Ty se, blbe, vrať na základku... ;-)

Revan_21
7. ledna • 21:07

Ted jsi mě těžce setřel:D Fakt tek kvuli tobě nebudu moct spát :)

mex
7. ledna • 13:07

Jerevan už neodpoví. Minuly víkend si ho při pravidelně prohlídce v Bohnicích už nechali. :-(

Kazimír
7. ledna • 14:01

Postižení jste oba tábory... jak fanatický obhájce Revan tak vy (mex a spol) co máte z koncernu pupínky při sebemenší zmínce..
Už tady chybí jen poměřování pindíků "rusomila" Karla Antonína a komunistobijce Petra
:-D

LOL
7. ledna • 22:21

Ale prosím tě! Nikdo tady z koncernu pupeny nemá, jsou to normální sociální vozidla jako kdejaký jiný frantík nebo rýžojed. Nám se jen líbí ta zaťatost adorantů Schadewagen+Hitlerwagen, ta odvaha, s jakou nesou svou kůži na trh, aby vlastními těly bránili svou Modlu!

Revan_21
8. ledna • 12:36

Ale má:D A ty jsi leader tý druhý party :)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
8. ledna • 22:12

Jistě! My s garáží plnou Bentley a RangeRover se na vás kluky škodafilský díváme z piedestalu a nestačíme utírat slzy smíchu. ;-)

Revan_21
13. ledna • 18:59

To víš. My co mame v garazich auta jako Veyron se smejeme těm vašem Bentlyum a roverum :))) Ve škodovce vypadá člověk nenápadně, nikoho pak nenapadne že sem prachatej

VW
17. ledna • 16:13

Tak to nemáš v žádném případě pravdu, jakmile uvidím Škodovku ve zpětném zrcátku, tak okamžitě zbystřím a jen čekám co se bude dít a čím mě ten nenápadný majitel tohoto zázraku překvapí!? :-D

A7Gkiller
7. ledna • 12:48

Problém je, jak tady někdo píše úplně jinde. Lidi si prostě musí zvyknout, že 300 000km je realita spousty aut a hlavně to nemusí znamenat, že auto je na odpis. Právě naopak v tu chvíli je to auto už často kompletně zrepasovaný (turbo, spojka, tlumiče,...) a jezdí jak má. To právě nahrává stočení, protože auto znovu funguje dobře.
Pokud je auto s 300 000km neprodejný, a každej fotr chce koupit TDi do 150 000km, tak jak to asi může dopadnout?

Revan_21
7. ledna • 14:39

Je to jak říkáš. Teměř nikdo nekoupí auto které ma 300k km na tachometru...
Raději si vezmou za "neuvěřitelně" výhodnou cenu takovou která ma na tacháči 120k km... s vědomím že je tu obrovská šance na stočený tacháč.

LOL
7. ledna • 22:18

Revane, tvá logika má něco do sebe! Raději se nechám ojebat, ale budu si připadat jako king, než se producírovat se starým verglem co má nahoněno přes 300 tisíc (tj. právě protíná dráhu Měsíce) a být za socku. Je potřeba stáčečům poděkovat za péči o naše ego! :D

Revan_21
8. ledna • 12:39

Přesně tak. Přitom najeté km často nehrajou moc velkou roli...
Ale tak to bohužel je no:D Spoutu lidi se raději nechá vědomě ojebávat

LOL
8. ledna • 22:11

ona hraje ale velkou roli ta prodejní cena. ;-) Za tu "náměsíční" oktávku zaplatíš ani ne 40 tisíc, za "funglovku" se 140 tisíci na hrbu dle tacháče (co je tedy jen kousek za orbitou), reálně ale třeba s natočeným půlmegem (tedy už na zpáteční cestě z Měsíce na Zemi) a novým volantem a pedály, dáš i dvakrát tolik.
Přitom jsou to prakticky stejná auta. A tomu se říká ojebávka. Necháš se rád ojebávat? :-P

furgon
7. ledna • 12:05

To se mi líbí jak se tu opět odvolává na svět metrů tj. s auto.cz:-D

Mirda
7. ledna • 10:13

Kdo chce kam pomozme mu tam.....Až si kupující vybere jinou značku než tajnústkářskou škodovku tak toto absolvovat nemusí. U Toyoty si zkontroluji VIN veřejně na jejich stránkách a vidím jakoukoliv návštěvu servisu včetně přesného stavu kilometru a data. Pravda Toyotě leží na srdci zákaznická spokojenost což se o vw group filozofii říct nedá. Raději svolávačky tutlají a pokud možno je nedělají vůbec, však to někdo po záruce rád zaplatí. Jen česká lama nepozná na autě 30tkm, stačí jít po stavu kotoučů, DOT na pneumatikách (určitě nebyly v těch km původní), lamely chladiče ap.
Moje pravidlo č.1 při výběru auta už je více jak 10 let - nikdy koncern - ne že by ta auta byla špatná, ale nová jsou drahá a ojetá jsou z 80% nějaký podraz -čórka, stočený, sestavený ze 2 kusů a prakticky se nedají koupit přímo od 1.majitele neboť tím je obvykle firma nebo leasingovka.

connect
9. ledna • 15:04

Jen česká lama nepozná na autě 30tkm, stačí jít po stavu kotoučů, DOT na pneumatikách (určitě nebyly v těch km původní), lamely chladiče ap.mam nyni najeto 130.000 km a vsadim se, ze kdybys auto videl, snadno te presvedcim, ze mam najeto o 50-100tkm mene (svetla udrzovana kuze, vse puvodni, stari necele tri roky). Problem je spise (i kdyz pominu tenhle PR clanek) v tom, ze snad jen naprosty zoufalec opravdu koupi auto v proflaklem KupSkodu.cz a jeste veri najezdu 35.000, to uz o necem svedci. Staci se trochu pred nakupem informovat o tomto bazaru a neuveritelnych historkach s prodejem "nemeckych zanovnich vozu".

Jiří Červenka
9. ledna • 16:22 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Můžu se zeptat, proč tohle označujete za PR článek? Kdo má podle vás být jeho zadavatelem?

MMM
9. ledna • 21:15

Sice nejsem ten, kdo to označíl za PR článek, ale odpovím vám jinak - u AAA jsem si auto vybíral a to co prodávají, určitě nepatří na silnici bez následné návštěvy servisu. Pokud vám poskytly vůz, s kterým jste byl schopen udělat test, tak to určitě nebyl ve stavu, ve kterém mají vozy, se kterými jsem jel já. Jeden táhl doprava a volant měl značnou vůli (auto prý po prvním majiteli a 90t km), druhý vůz při brzdění skákal jak splašená koza, převodovka skuhrala z posledních sil a motor smrděl. Servisní knížka nebyla k nalezení, nálepky od výměn olejů také ne - podle popisu to bylo auto v perfektním stavu, 5 let staré, s pravidelným servisem a servisní knížkou, najeto cca 100t km.
Ani jedno z těch aut by nemohlo projít STK. U obou musely být stočeny kilometry. U obou AAA lhalo.
Abych jim nekřividil, navštívil jsem i jiný bazar, prodej vozů co zákaznici nechali protihodnoutou u normálního prodejce nových vozů - tam kupodivu vůz odpovídal tomu, co o něm bylo psáno (8 let starý, najeto 150t km) a i se tak na silnici choval.Můj závěr je, že AAA jsou podvodníci a buď lžou o vozech a nebo je po vykoupení nějak upraví a vymění některé díly.

MMM
9. ledna • 21:23

Omlouvám se, příspěvek patřil pod článek "Test ojetiny Nissan Qashqai"Nicméně koupit v ČR ojetinu je vážně zážitek - nijak zvlášť nejezdím (žádné denní dojíždění do práce) a přeci najedu minimálně 15t km ročně. Pokud si někdo kupuje tři roky starý diesel s 35t km, tak tomu snad sám nevěří - takové auto se kupuje pro nájezd několika tisíc kilometrů měsíčně - vždyť jen obchodník pendlující dvakrát do týdne mezi Prahou a Brnem udělá ročně 40t km.....

PR pracovník
9. ledna • 19:19

Samozřejmě, že jde o PR článek.Klasická masáž - je to podobné, jako když Škoda auto vydávala (maskovaná nějakým občanským sdružením) příručky, jak dobře koupit ojetinu. Ten proces byl popsán jako tak hrůzostrašný, nebezpečný a nerealizovatelný bez profesionálů, až si "nahlodaný" čtenář koupi ojetiny rychle rozmyslel. Zde je to zcela stejná PR strategie:. 1. Problém, prezentace představitelného problému: Strašení, akcentace rizika,... (mj. i odkaz na "nikoliv nezávislý" Svět motorů by měl varovat)2. Nabídka řešení: Nekupujte ojetinu, ta rizika za to nestojí. Když už mermomocí musíte mít ojetinu, pak ať je od nás = profesionálů ze sítě Škoda Plus.Nebyl jsem osloven, ale ten článek je tak průhledný, až to pěkné není. Nic ve zlém.

luda
9. ledna • 21:19

a já měl za to, že SM a autorevue jsou v zásadě konkurencí, když patří každý pod jiného vydavatele. Rozšířil jste mi obzory ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PR pracovník
9. ledna • 22:03

Ano? Ale pokud je považujete za konkurenty, o to víc by Vám mělo být podezřelé, že Autorevue dělá reklamu SM, nemyslíte? ;-)

Jiří Červenka
10. ledna • 8:17 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Vy do toho opravdu skvěle vidíte. Ve skutečnosti mám všechny osobní důvody Světu motorů škodit nebo ho alespoň ignorovat. Jestliže ale přinesl zajímavý původní materiál, který by mohl zaujmout i naše čtenáře, přišlo mi vhodné o tom informovat. Forma „článku o tom, že někdo napsal článek“, je nejkorektnější forma přebírání cizích témat a uplatňují ji média napříč zeměmi a obory. Jediná mně známá výjimka jsou motoristická média v ČR. A pokud jde o tu zmínku o Škodě Plus: Volal jsem V. Pelcovi z tiskového oddělení Škody kvůli citaci o databázi Saga. Pokud jste z oboru, určitě víte, že to se také dělá běžně: když přebírám téma od někoho jiného, opatřím si k němu vlastní citace. Pan Pelc mě požádal, jestli bych v této souvislosti nemohl program Škoda Plus zmínit, a já jsem mu vyhověl. Jeho obava, že někteří čtenáři by mohli zavádějící název služby KupŠkodu považovat za značkový program škody, se mi totiž nezdála bezpředmětná. Pelcovo vyjádření je v článku uvedeno jako jasná citace zaměstnance Škody a každý čtenář se může rozhodnout, jakou důvěryhodnost mu hodlá přikládat. To je vše.

marcelo
7. ledna • 16:58

Jenže aby tam záznam byl, tak to auto musí jezdit do autorizovaného servisu v ČR. Pokud bude dotaženo z Německa jako ty Škodovky, tak nic nezjistíš.

Karel
7. ledna • 11:59

Mám Toyotu (před 5 lety novou), ale žádný akutální záznam (kromě první garančky) v databázi nemám. Nejezdím do značkového servisu, tak není co kontrolovat. To bude stejné u všech značek.

A7Gkiller
7. ledna • 12:40

přesně tak Karle. Je sice hezký, že Toyota má databázi otevřenou i pro obyčejné lidi. Ale pokud majitel nejezdí 5 let do autorizáku, tak v té databázy najdeš kulový. A jak pak zjistíš stav km? Na 100% už to nikdy nelze.

LOL
7. ledna • 22:15

jenže pak je to celkem prosté - ojetina nejezdící do autorizáku je téměř jistě auto před smrtí, s nímž si kdokoli mohl dělat cokoli chtěl. Šidit servisní intervaly, maskovat havárky, stáčet tacháč. Jistě si rád takové naleštěné autí "po prvním majiteli, byl to nějaký důchodce!" půjdeš nadšeně koupit.V takovém případě bych blbost kupce takové oje(ba)tiny hodnotil jako výstavní. :-)

A7Gkiller
8. ledna • 12:58

LOL: ojetina nejezdící do autorizáku je téměř jistě auto před smrtí... tak ty máš dost. Dle tvojí logiky auto z neautorizáku je před smrtí? Na hlupáka se těžko reaguje. Což potvrzuje i další komentář na tvoje názory ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
8. ledna • 22:06

na to ti řeknu jediné: ojetiny nekupuju (zcela ve smyslu tvého názoru že jsem hlupák). Ale kdybych je kupoval, tak bych hledal auto, které krom toho že vypadá dobře, má servisku plnou záznamů z autorizovaného servisu. Kromě toho, já když prodává svá ojetá auta, tak mám celkem jednoduchou práci - kromě toho, že jsou garážovaná a v pořádku, tak kupec, když vidí servisní knížku, tak okamžitě zabere a většinou ani moc nesmlouvá. Zásadně neprodávám přes bazarníky, ale inzerát podávám osobně.Navíc celé vlákno se točí kolem toho, že daná značka má veřejnou databázi servisních úkonů na daném VIN. To se ti nejspíše v pravém a nefalšovaném nadšení z toho, že si konečně můžeš kopnout, asi vykouřilo z hlavy.

A7Gkiller
9. ledna • 17:02

Cože? :-D Tak mi ukaž, kde má daná značka veřejně dostupnou databázi? Ten článek je o značce Škoda, možná jsi o ní slyšel. A autorizáky ti neřeknou vůbec nic! Pokud nenatrefíš na prodejce, kterej neřeší nařízení, že to nesmí říkat. Odkážou tě na Cebii. Tak se prober.A za druhé, nerozumím tomu, že mi musíš v každém příspěvku nějak nadávat nebo mě urážet. Co máš za mindrák?

LOL
9. ledna • 21:10

Asi jsi (mo)mentálně lehce indisponován, reaguješ ve vláknu, kde se řeší Toyota, která ten registr má... vyjeď si na stránce kousek výše, abys byl v obraze.

Shimi
8. ledna • 10:02

LOL: "jenže pak je to celkem prosté - ojetina nejezdící do autorizáku je téměř jistě auto před smrtí, bla bla bla" :-D Už dlouho jsem nečetl větší kravinu. Měl jsem již několik aut od novoty a ani s jedním jsem do autorizáku nejezdil, včetně toho co mám teď, není důvod. Já mám totiž auta rád a rád jim dopřeju 100% péči, kterou v autorizáku nejenže nedostanou, ale ještě mě tam adekvátně natáhnou. Jelikož existuje něco jako Bloková výjimka, což je asi jediná smysluplná věc vzešlá z Brusele (podle vzoru prdele), která mi zajistí nejenom to, že si můžu zvolit mnou vybraný autoservis bez vlivu ztráty záruky, ale i vedení servisní knihy včetně kontroly laku. Takže případný zájemce o můj vůz má k dispozici veškerou servisní dokumentaci a ověřit si to může kdykoliv chce. To, že někdo jezdí do autorizáku není zárukou vůbec ničeho. Ba naopak. Pokud je někdo šmejd od přírody, tak si nechá stočit km před servisní prohlídkou a za těch x let provozu to bude podle "oficiální zprávy" naprostá voňavka po důchodci, ale v reálu to bude vražda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirda
8. ledna • 12:03

Stejně jako existují dobré a špatné autorizovaní servisy tak existují dobré a špatné neautorizované. Jeden zásadní rozdíl kromě již uvedeného faktoru při prodeji tady vidím. U Pepka v garáži se dost blbě řeší reklamace a obzvlášť když 90% populace řeší vše bez dokladu. Já jsem si našel autorizák, který dělá práci dobře, rychle a světe div se za cenu neautorizovaného servisu. Možná to vypadá jako nesmysl, ale. Pepek mi účtoval 6 levných Nh za něco na co má autorizák 3,5Nh, origo náhradní díly i práci mám na auto starší 4 let levnější než Pepek z Kelly protože zrovna moje značka má na starší auta nějaký slevový program. Auto dostanu za 1/2 dne, ne až se Pepek k tomu dostane a dovezou mu díly a to že je umyté a vysáté už je jen bonus navíc. Navíc až budu 6-ti leté auto prodávat se 100tkm na tachometru tak do dokážu doložit fakturama, protokoly z STK a elektronickou servisní knížkou na webu značky. Někdy mám pocit, že autorizovaný servis je sprosté smlouvo, ale spíše je to lidský faktor těch co (si myslí, že) na to nemají.

LOL
8. ledna • 10:52

ale jistě že nemusíš jezdit do autorizáku. Jen pak při prodeji nebudeš schopen doložit nezávisle zaznamenaný nájezd kilometrů a kupující to může a nemusí akceptovat. Další věc je, že jsi první majitel a máš servisní knížku. To přece není nic proti ničemu, jde o několik navzájem se doplňujících informací, které dávají obraz.Je přece rozdíl auto po prvním majiteli, prodávané s knížkou, atd. a nějakým helmutem bez knížky, dokumentace, jakéhokoli záznamu kdekoli a novým techničákem.

Zelí
7. ledna • 10:58

A ještě nějakou jinou pohádku byste na skladě neměl. Toyota je králem zatloukačů, ignorantů a zametačů průserů. Je to snad rok nebo dva, kdy museli zaplatit v usa rekordní pokutu za dlouholeté ignorování fatálních průserů, o kterých věděli a které nechávali vyhnít. Zaplatili a ani necekli, protože jim hrozil zákaz prodeje. Je to největší podvodník mezi výrobci aut.

Mirek
8. ledna • 19:56

Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem Zelí Ivane. Nejprve si pořádně ověř tu záležitost s Toyotou a potom něco piš. Popisované události nebyly nikdy prokázány. Bylo rozhodnuto jen na základě lidí, kteří evidentně nevědí, který pedál v autě má co na "práci". Kdyby se tam nevyplácely peníze u soudu za polití se horkou kávou, protože zákazník nebyl upozorněn, že voda je horká a nebylo to celá v době krize automobilového průmyslu v Americe, tak o žádné aféře ani nevíš. Zajímavé, že se to dělo jen v USA.
A když už jsme na stránkách Autorevue, tak:
http://www.autorevue.cz/zvrat-nechtene-zrychlovan... ...
Pokud nejsi tele, tak ostatní si snad dohledáš sám (doufám, že jsem tě nepřecenil).
Ještě doporučuji tohle:
http://auto.sme.sk/c/5298344/skusali-sme-zab... ...

Pepik z Čechystánu
7. ledna • 20:09

Jsi zaslepený fauve "thebilek" honimíre B-]

marcelo
7. ledna • 17:01

Současným králem zatloukačů je VW, viz problém TSI pro ně neexistuje. U DSG v Číně je k tomu museli donutit až státní úřady, v Japonsku se pak u DSG vymlouvali na vlhkost vzduch atd.

pibpo
7. ledna • 12:36

hej?
podla mna len kecas, si VW fanda a takto sa chces trapne pomstit
inak hod linky na ten clanok o ten zatlkacskej toyote a nezabudni aj na link o tom ako VW v USA nezatlkaju a robia 120% pre zakaznika

Toper
7. ledna • 14:14

Podstata příspěvku je ovšem prostá pravda.Toyota zatloukala, byla rekordně pokutována a pokutu bez řečí a průtahů zaplatila. Tohle nijak nezpochybníš, je to obecně známé a dost se o tom napsalo.

marcelo
7. ledna • 16:56

Toyota "zatloukala" protože žádný problém neexistoval. Pak si vymysleli pohádku o nějakém plíšku, aby si zákazníci mysleli, že je vše OK. A to že zaplatili je dáno tím, že je to levnější než dlouhý soudní proces s neustálou negativní reklamou. Levnější je zaplatit a tvrdit, že problém byl nalezen a vyřešen.
Poučili se z chyb Audi, která v USA řešila úplně stejný problém se "zasekávajícím" se pedálem plynu. Audi tvrdila, že žádný problém neexistuje, že závada je mezi volantem a sedadlem a to se velmi negativně projevilo ne jejich pověsti i prodejích.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
7. ledna • 17:11

Takže to co proběhlo v médiích, je lež a prvdu máš ty dle své pouhopouhé teorie. Těch problému tam Toyota měla několik od pochybných, přes prokázené.

LOL
7. ledna • 22:11

Ty věříš nezávislým a neúplatným médiím, pro která je mediální hon to pravé požehnání? Tak to budeš jistě věřit i na jezinky a hejkala B-]

Toper
9. ledna • 14:52

Naopak věřit tomu, že Toyota je svatá a nikdy žádný problém neměla, je infantilní. ;-)

Mirek
9. ledna • 17:50

Dej tady linky na to, že nějaký nezávislý zkušební úřad potvrdil, že zmíněnou závadu objevili a potvrdil. Už se těším. Jinak, pokud v Americe nějaký soud rozhodne, tak je velice těžké toto rozhodnuti zvrátit. O tom se toho napsalo také dost.
Psalo se jen, že dostali pokutu, ale nikdo nepsal, že zmíněné problémy kdokoliv našel. Také se psalo, že několika lidem dokázali, že si to vymysleli. Asi se také chtěli napakovat na Toyotě. "Zlatí" amíci.
Trochu níže jsem pro takové jako ty něco dal. Zbytek si dohledej tak, jak jsem doporučil Zelímu.

Toper
13. ledna • 14:08

Takže ty tu nadále tvrdíš, jak je Toyota svatá a nemá žádné problémy. Tady máš seznam svolávacích akcí, které vyhlásila právě Toyota. Problému je tam až až.
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searche... ...
B-]

pibpo
13. ledna • 15:16

aha, takze ked ina automobilka nema zvolavacky, tak nemaju problemy?
zaujimava logika
inak toyota v USA predava podstatne sirsiu ponuku aut
inak nepamatam si kedy nejake audi, vw ci skodovka priznala zavaznu chybu a riesili to oficialne
bud to v tichosti vymienaju, alebo spoliehaju, ze prides po 2r zaruke

Toper
13. ledna • 17:01

Tady se ale řeší Toyota.
Její problémy, kte kterým se přiznala, jsou v mém odkazu a je jich požehnaně. Jaký jiný důkaz ještě chcete? To tady pořád chcete všechno zpochybňovat? Ani oficiální linky vám nejsou dost dobré? 3-[

Mirek
20. ledna • 17:06

Předpokládám, že tahle odpověď již asi nemá smysl, ale.. Můžeš mi vysvětlit, co mají společného svolávací akce, o těch jsme se pokud vím vůbec nebavili, se soudní přenici o vadách se samovolným zrychlováním, které se nepotvrdily a proto se dodatečně vymyslely koberečky?
Ty musíš být tedy vážně silně zamindrákovaný, že nedokážeš od sebe oddělit tyto věci.
A to, že jsou Američané jelita a použijí nějaký svůj koberec a ten se jim tam sekne, Toyota je neupozornila, že nelze požít ořešák z předsíně. Měl jsem Toyotu 10 let a koberce u řidiče byly pojištěny proti posunu háčky. Týkalo se to jen originálních koberců. Napodobeniny neměly očka pro háčky. To jen pro ty pomalejší.

MJ
4. září • 9:15

Mám Lexus GS 2001 a problém s koberečkem, který se posune a zasekne plynový pedál se mě stal taky, koberec i guma jsou originál. Koberec byl jištěn plastovými kolíčky z podlahy, ty jsou ale ulomené...
Nebylo to úplně příjemný, stalo se to ve městě v 50-60km/h, vyřadil jsem a koukl pod volant a bylo jasno... od té doby to kontroluju před jízdou a koberec posunu, možná ho časem nějak připevním...
Podle mě stejný systém a problém byl v těch toyotách v USA, chápu že průměrnýho amíka to vyleká k smrti a napálí to do nejbližší překážky. :)

VW
7. ledna • 8:51

A ve finále pak ještě nějaká specializovaná firma z Vyškova odstraní DPF filtr! A to už se pak týká nás všech a nejen těch nažhavených Pepíků co po tom krámu skočí!!!:-:-(

Antiautomat
7. ledna • 8:31

''kterou prodejce ochotně uznal''
...a co tak tu celu bandu pozatvarat na par rokov do chladku, pripadne nadhernu mastnu pokutu a naslednu exekuciu? Alebo mam tomu tak rozumiet, ze v pravnom state, ked Vas niekto slusne povedane vedome oj.be (a vedome oj.baval dalsich) a Vy na to nahodou pridete, staci, ked predajca ''reklamaciu ochotne uzna?''. Za to, ze predava ci uz ukradnute alebo nepoctive veci moze on sam, naparit exekuciu, zhabat, vysetrovat dalej az ku zdroju odkial to bolo kupene! Kde je napisane ze sa to nestane znovu? Tomuto treba urobit razny a drsny koniec a je to.

GH
7. ledna • 9:14

V právním státě mu budeš muset tu vědomost nejprve prokázat. Pusť se do toho.

VW
7. ledna • 10:46

To by snad nebylo tak těžké pokud by stanice STK pracovali jak mají a v těchto případech okamžitě odebíraly TP! Na každého jednou dojde a nemusí to zase trvat tak dlouho a inzerátů nabízejících demontáž DPF pak ubude!:-D

Revan_21
7. ledna • 14:42

Jenže jak muže člověk na 100% vědět že tachometr je opravdu stočený... On nenese zotpovědnost za to, že předchozí majitel byl šmejd a nechal to stočit o 100k...
Když by to byl člověk kteremu auto vydělává, tak by to byl pro něj docela vážný problem.

LOL
8. ledna • 10:48

a k tomu právě slouží tyto online veřejné databáze. Auto tam je, to znamená lze dohledat nájezd. Auto tam není, to znamená, že to bude kdovíjaký sralbotka.Samozřejmě obejít lze všechno, stačí stáčet tachometr vždy před každým servisním úkonem.

martin
7. ledna • 17:12

Jednoducho, staci ist k autu s tym, ze urcite stocene je. V 90% pripadov mate istotu, ze sa nemylite.

VW
7. ledna • 16:27

Už tam máš plyn a co spotřeba?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
7. ledna • 17:29

to víš ze mam :D Mam spotřebu na dálku mezi 6-7L/100km

VW
13. ledna • 14:19

Tak to litr přidej! Ani za 6-7l nejezdíš na benzin! Na plyn min + 10%!!!

Vana666
7. ledna • 10:49

A nesprávný údaj počitadla km je důvod k odebrání TP na technické kontrole ? Proč ?

LOL
7. ledna • 22:08

já bych to stáčení kvalifikoval jako pokus o podvod a zadržení TP jako zmaření tohoto pokusu. Když chci psa bít, tak si napřed najdu pořádný klacek.. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
8. ledna • 7:04

LOL: no jako právník by ses asi neuživil

LOL
8. ledna • 10:45

Nejsem právník. Ale nevidím v tom problém, protože odebrání TP nebrání výkonu vlastnických práv s výjimkou nakládání s vozidlem jako se zbožím (oč jde především, když je takové auto už stojí v bazaru). Vydání TP podmínit zaplacením povinného ručení a oSPZtkováním (tedy běžný provoz) aktuálním majitelem (je fuk, jestli to je bazarník, nebo původní majitel). Že to je likvidační? Ano, to bývá většinou podstatou trestu. Normální je nelhat, nekrást a nepodvádět. To je třeba každému vykukovi náležitě předvést. Nakonec když jdou km stočit, tak půjdou i vrátit zpět, ne? ;-)Mimochodem, právo už dávno není o tom, že se napravují křivdy. Je zapleveleno různými výjimkami a nelogičnostmi, kterých využívají právě takoví filutové. Zdravý rozum velí, že za podvody mohou prodejci (bazary a někteří vyčuraní soukromníci), tedy jaký problém je postihnout je?Že jde o podvod, je vcelku logické, a to ve výši rozdílu běžné ceny za neojeté a ojeté auto. Běžně jde o desítky tisíc, leckdy o statisíce. Technicky vzato je pak škoda větší než 5000Kč, ale spíše větší než 25 tisíc

Vana666
8. ledna • 14:29

LOL: možná jsi zvyklý jezdit i s odebraným TP, pak chápu že v tom žádné omezení vlastnických práv nevidíš. Kromě tebe ale existuje spousta dalších, kteří se bojí kontrol a bez platného TP by nevyjeli. A ti by to neomezení vlastnických práv asi viděli jinak.

LOL
8. ledna • 21:58

navíc jsem explicitně napsal "když už stojí v bazaru"..

Vana666
10. ledna • 16:38

LOL: s logikou opravdu máte trochu problémy. Podle Vašich příspěvků by se měl TP odebírat na STK, což ovšem nemá s nabízením nebo prodejem přes bazar zhola nic společného a postihlo by to v prvé řadě majitele, kteří se svým autem běžně jezdí a nikoho podvést nehodlají.Mimoto odebraný TP nebrání v prodeji ale naopak brání v užívání, takže jste se svým výkladem o nezasahování do vlastnických práv zcela mimo

LOL
10. ledna • 22:10

anebo ať se zabavuje VTP a eviduje se VIN, aby si podvodník nemohl nechat vystavit nový.

LOL
10. ledna • 22:08

Mám k tomu jen pár poznámek:1. osobně bych STK dal jako povinné před převodem, když už se tyhle věci řeší. Ano, bude to stát pár drobných, ale nový majitel bude mít možnost si nechat auto prověřit nezávislým technikem a zároveň bude mít 2 roky pokoj. Navíc se na silnice nedostanou střepy, co tam už dávno nemají co dělat a někteří prodejci šlupek pak třeba ani prodej zkoušet nebudou (a bazarníci nebudou vědomě prodávat sračky) - samozřejmě korupce může být i v takovém případě, ale s ohledem na nedávná opatření na STK (kamery apod.) si myslím, že to není úplně marné.2. Opět se tu bavíme o základní inteligenci kupce - pokud auto má zabavený TP, opravdu bude o takový vehikl stát a koupí si jej?3. Je-li zjištěn pokus podvod, tak se většinou podvodník může rozloučit s předmětem podvodu. Proč mají mít hajzlíci neustále výhodu? A oni to zkoušejí, protože se jim prakticky nemůže nic stát.

:-))
13. ledna • 10:33

Stačí se podívat na stránky typu http://www.recenze-autobazaru.cz/... a v životě by mě nenapadlo v ČR jít do bazaru. Kromě toho si mě v takovém bazaru stejně nikdo nevšímá a nebere vážně, tak na co se ponižovat. Německy umím a ikdyž jsem z Moravy a k hranicím to mám 400km, tak pořád nemám problém si tam pro auto zajet.

LOL
8. ledna • 21:57

A ono lze prodávat auto a zároveň s ním jezdit? :-) Když to auto chci prodat, tak bych tiše předpokládal, že s ním jezdit nepotřebuju. Logika, to je svinstvo..Navíc v bazaru auto nemusí mít ani SPZ...

Driver
7. ledna • 8:26

Tchja ! Ty kaufe Schade po dědkofi, on jesdit nur do market und f nedeli do kostela ! :-D To je sranda, v podstatě prodejci vychází českému Pepíkovi ( kterému poradili kamarádi u piva ve čtvrté cenové ) vstříc, nabulíkují mu příběh který chce slyšet a všechny strany jsou spokojené. Pepík básní v hospodě, co ( za plečku po německým dědkovi ) si koupil a prodejec má v kapse pěkných pár euro, které si případně rozdělí i s přes hranice spolupracujícím Helmutem / Turkem / Jugoslávcem podobně :-DB-]

Doporučujeme

Články odjinud