jako vím, že je ťok debil, že ale takhle velkej jsem netušil..:-D
No nezávidím teď inženýrům od VW,jejich nelehký úkol. Vymyslet za 2 týdny opravu něčeho na co VW se*e už 10 let, no to jsem zvědavý na řešení. Motor, který vlastně plní normu Euro 3-4? dostat za co nejmenší peníz zpět na Euro 5.:-D Pochybuji o tom, že VW nechá zpětně namontovat SCR zařízení do všech dotčených vozů. No ale co jim vlastně zbývá za možnosti?Asi nejlelevnější je uprava SW. Vypnout ten přílepek v ŘJ bude vlastně znamenat to, že auto bude už po zbytek svého silničního života 40xpřekračovat limity CO,HCL,NOx, =ztráta současné homologace a možné žaloby od zákazníkůZapnout trvale ten přílepek V ŘJ, ale to zase znamená celkem logicky omezení výkonu,zvýšení spotřeby?, omezení kroutícího momentu = zase špatně, koukají z toho další žaloby od zákazníkůOsobně si myslím,že pokud VW nevyřeší tento neřešitelný problém, mělo by Ministerstvo požádat o kompletní seznam dotčených řad a modelů. Poslat zpět na zkušebnu a provést novou homologační zkoušku, s požadavkem smazaného SW v ŘJ, ale pouze se s tímto smazáním toho přílepku a jakékoliv dodatečné úpravy ŘJ zakázat!! Naměřit a určit novou třidu euronormy. Dotčené modely nekompromisně prevést v databázi na Euro 3/4+ udělit tučnou pokutu. A majitelé ať si sami případně zváží žalobu na VW.
samozdřejmě tou pokutou myslím pro koncern VW,né pro majitele
Jenom blázen si pojede dobrovolně na svolávačku nechat seškrtit auto. V Čechách si troufnu tvrdit že množství emisí, jaký jeho auto vypouští, je 99% lidí do určitý míry úplně fuk.
Už kvůli tomu by měl zasáhnout stát a svolat povinně. Lidi si za to do jisté míry můžou sami, určitě alespoň technicky znalá část zákazníků koncernu a jejich naivita, nesoudnost a zaslepenost. Přeci jim muselo být podezřelé, že takových ojedinělých vlastností motoru (výkon při spotřebě a emisích) není možné bez podvodu dosáhnout - zas tak vyjímečný VW není. (možná v podvodech) :-D:-D:-D
Ne každý je ekologický primitiv a je mu jedno, v čem budou žít jeho děti.. ale je fakt, že jste nepochopil pointu, a sice že auta s těmito motory získaly homohlogaci Euro 5 podvodem..
Ekologický primitiv jsi Ty. Němci už mají roky k dispozici studie, že i když provozují ekologické zóny, kam ani euro3 nesmí vjet, jen euro4 a jen do 3,5tuny, stejně je vzduch v městech stále znečištěn na stejné úrovni, jako před zavedením toho opatření. Zkus se v zimě v městě nadechnout v tom smogu. Aha? Takže jsi primitiv. Řešíš to, co je nepodstatné a řeky bez ryb a otravené ovzduší a továrny a teplárny neřešíme, stačí v zimě nedýchat. Víš jakou normu splňují kotle v domech co spalují plasty? Proti tomu jsou ty falešné euro5 tdi čističky vzduchu! Protože ten smog přefiltrují :-D Dobře konec legrace. Zeptej se zastupitelů proč nikdo netopí plynem a proc to 15let nikdo NEŘEŠÍ.
A nenapadlo tě, PROČ je vzduch v těch ekologických městských zónách znečištěn stále na stejné úrovni ? Tak si přešlápni a zkus znova zapojit ten zbytek hmoty v tvé lebeční dutině. Myslím, že právě teď se ta " záhada" začíná vysvětlovat.
Vyjděte na vánoce večer ven. Auta nejezdí. Smog je stále brutální. Že by ta auta produkovala emise i bez běžících motorů? :-D
Auta jezdí pořád.
No jasne, že německé studie jsou na prd, když vozidla v nich nejsou euro 4 ani 5, ale jen cinkuté euro 3, to ti nedošlo, kde je problém, že? Proto je z toho taky zakový průšvih, protože žádné nízkoemisní zóny nepočítaly s tak rozsáhlým podvodem. A o dalším, domácích kotlích na vesnici , víš, u nás, na Severu se to právě řeší, ale kfyž si lidé řeknou- velcí na to kašlou, tak proč já? Je to o výchově, ale já nechci aby vítězilo v této zemi ekobursnství a primitivizmis, kvůli dětem. To asi nevíš, co to je..
Asi to nevíš, ale i domovní kotle se průběžně řeší, platí pro ně určité emisní předpisy a připravuje se další zpřísnění, jen to není tak "spotřební" věc jako auto, takže ani řešení není tak snadné, tak se o tom tolik nemluví.
Kecáš a odvádíš pozornost jinam. Kotle v barácích problémem jsou, ale teď se řeší auta a ty taky smrdí. Ty tvoje studie jsou neprokazatelné a amatérské. Kdyby úplně zmizely diesely z osobáků, tak je ve městech-na ulicích mnohem menší smrad. Zdroj? Moje studie během pobytu v Japonsku.
Přesně tak, zakázat diesely! Ale vlastně proč? Vždyť oni se časem přestanou prodávat, protože to po téhle aféře je nikdo nebude :-)) Až lidi zjistí, že jim to víc žere, míň jede(stejně nebo míň jak benzín (přísnější EURO X u dieselů)), musí kupovat močovinu, každou chvíli měnit drahý ucpaný filtr sazí, při koupi nového auta dražší motor, dražší náhradní díly a servis, do budoucna větší kontrola státu na emisích a nejistota dalších podvodů automobilek (protože u dieselů nejde dál zlepšovat emise), tak si raději řeknou, že ten benzín není tak špatnej.;-);-)
Tak, konečně dnes zaznělo to, co je hlavní problém, a sice že auta s těmito motory získaly homologaci pro provoz podvodem :-/ , to už snad pochopí i ten největší koncernový fans... krok FÚ by měl být, že po dobu platnosti tohto podvodu- a konkrétního auta nárokovat silniční daň dle skutečně vypouštěných emisí, Euro 5 to jistě nebude... firmy by ji pak měly dát k proplacení VW, protože se jedná o neodůvodňené zvýhodnění.. pak to bude vůči ostatním výrobcům spravedlivé.
Jednoduche riesenie:Nariadit VAG zvolat auta, nastavit softver, zverejnit databazu, spolupracovat s STK/EK.Ked pride na STK auto bez zaznamu o zvolacke, automaticky "neprejde".Tak sa docielia 2 veci.1. Majitelia nelegalnych aut budu nuteni ist na zvolavacku.2. Bude to tlak na VAG aby zakaznikov pri zvolavacke kompenzoval za podvod, a VAG to urobi, pretoze mat v Europe niekolko milionov nasr***atych zakaznikov si nemoze dovolit.Pokial viem, tak podobnou cestou pojdu v Britanii.
ANO, prostě to zařídíme!! :-/
Cože to chceš diagnostickému programu VAG nařizovat? Huba plný keců a pleteš si dojmy s pojmy.
A zase žádné řešení od Volkswagenu. Co takhle všem majitelům těhle smradů nabídnout alternativu na CNG jako kompenzaci-omluvu? Ocenili by to i všichni ostatní účastníci provozu. Jak už jsem někde četl : Das Filcka Auto zůstane filckou.
Zacinam byt VW za tu kauzu vdecny. Toka to stoji spoustu casu, nic z toho nebude a on nema cas vymejslet ty jeho obvykle debility.
jenže co když to je naopak. Zatímco se na venek okázale řeší vw kauza, na dálnicích pomalu rostou kamery...
Souhlasím, je to jen vypouštění mlhy od agenta na výplatnici kapše. Co takhle kdyby se zabýval tím čím má. Doufám, že bureše už člověk s řidičským oprávněním volit nebude.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.