V Británii zakázali reklamu na Audi R8. Spojuje rychlost se vzrušením

5 komentářů

John
17. srpna • 1:18

Ide to do perdele. Aj britske imperium. Teraz budu mat ine starosti chlapci britski. Vystupenie z unie a nebyvaly rozmach islamu im narobi viac skody ako vsetky reklamy na rychle auta. Inak je to na povazenie co su toto za ludia. To sme tu my za komousov mali, ze niekto urcoval aka sa bude hrat hudba, premietat filmy, citat knihy. No Briti uz nie su od toho daleko.
God bless the Queen

Ernie
16. srpna • 22:07

Podla mna by mali v reklame na supersport ukazat vysku emisii CO2, funkciu Stop-start, volnobezku automatickej prevodovky a ine vyzivne veci....

:)
16. srpna • 20:46

Tak to aby zakazali aj stastne deti v reklamach na sladkosti. Obezita zabija viac ako rychlost. ;) ked uz sa reguluju taketo vtakoviny, tak skutocne vyvstava otazka, kam to smerujeme :-/

Sir CHerokee
16. srpna • 11:13

Smutné, kam se dnešní svět obrací.

Jakub
16. srpna • 8:31

Měli se inspirovat doporučením odborníka na bezpečné reklamy na rychlá auta - Jeremy Clarksonem :-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud