V Bratislave sa zvýši produkcia Octávií

Modely Škoda Octavia, ktoré sa v Bratislavskom závode Volkswagen vyrábajú od marca tohto roku boli v stredu oficiálne „prijaté“ prezidentom Ivanom Gašparovičom pri príležitosti výroby jubilejného 5 000. kusu. Za tri mesiace sa tak v Devínskej Novej Vsi podarilo vyrobiť rovných 5 000 kusov tohto veľmi rozšíreného vozidla.

Táto udalosť bola oslávená skutočne veľkolepo, vo fabrike v Devínskej Novej Vsi sa objavili nielen vrchní predstavitelia automobilky Volkswagen a Škoda, ale aj prezident, ktorý si jubilejnú 5 tisícu Octáviu aj vyskúšal. Jubilejný model je vybavený 2,0 litrovým dieselovým agregátom s výkonom 103 kW, ktorý je na kolesá prednej nápravy prenášaný prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej prevodovky. Vozidlo bude venované na účely projektu Modrý Anjel, ktorého cieľom je záchrana života novorodencov a kojencov s vrodenou srdcovou chybou.
 

Predstavitelia koncernu Volkswagen zároveň oznámili, že v Bratislavskom závode sa v budúcom roku zvýši ročná produkcia Octávií o 5 000 kusov. Škoda Auto tak bude môcť lepšie pokryť stúpajúci dopyt po týchto vozidlách.

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků