V Auto Palace šunkám neholdují

Společnost Auto Palace, majitel autobazarů AutoPoint, startuje v těchto dnech ojedinělou kampaň na ojeté vozy ve svém portfoliu. Sloganem “U nás šunku nekoupíte“ cílí na potenciální zákazníky, kteří, byť poptávají vůz v autobazaru, chtějí kvalitu a garanci kvality a dobré ceny.

Přední dealer automobilů v ČR, Auto Palace, v rámci své marketingové strategie sází na začátku čtvrtého kvartálu na ojetiny ve svém portfoliu. U tisícovky výhradně tuzemských vozů skladem garantuje prokazatelný původ, nízký počet najetých kilometrů i dobrý technický stav zdokladovaný pravidelnými prohlídkami v autorizovaném servisu. Kampaní “U nás šunku nekoupíte“ chce poukázat na svou absolutní serióznost, kterou garantuje pečlivým výběrem vozů v nabídce.  

Jen za loňský rok prodal AutoPoint 2 070 vozů, což ho řadí mezi jednoho z nejvýznamnějších prodejců ojetých automobilů v ČR. Společnost v tuto chvíli vyhledávají zejména zákazníci, kteří při koupi upřednostňují vozy spíše zánovní, s maximálním stářím do 5 let a 100 000 ujetých kilometrů. Zejména v těchto parametrech nabídka  AutoPointu převyšuje konkurenci, u které, dle statistiky SDA, činí průměrné stáří 7 let a počet najetých kilometrů dosahuje 140 000. Tento fakt potvrzuje také další dostupný údaj, kdy u konkurence průměrná pořizovací cena ojetého vozu činí cca 205 000 Kč, kdežto v autobazarech společnosti Auto Palace dosahuje částky zhruba o 40 000 Kč vyšší.

 

„Prodej ojetých vozů jsme začlenili do portfolia našich služeb v roce 2001. V současnosti nabízíme na tisíc ojetin denně na zhruba 6 000 m2 v pražských Butovicích, na Spořilově, v Průhonicích, dále pak v Brně a také ve slovenské Bratislavě“, říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Kampaní chceme poukázat zejména na to, že v naší společnosti zákazníci nenaleznou ojetinu, která by nebyla důsledně prověřena. U nás šunku zkrátka nekoupíte, protože prodáváme vozy zpravidla po jednom předchozím majiteli a s jasně prokazatelným původem a servisní historií,“ dodává Stanislav Perkner.

AutoPoint v rámci kampaně nabídne návštěvníkům webových stránek na uvodní straně každý týden 4 vozy za mimořádnou akční cenu. Nejnovější vozy naskladněné v průběhu dne budou vždy k vidění rovněž na kampaňové stránce www.autopoint.cz/akce.

Kampaň na ojeté vozy v portfoliu AutoPoint poběží v průběhu října a listopadu v on-line médiích, na billboardech,  v předních českých rádiích, ve vlastních kanálech Auto Palace a v místech prodeje. Upoutávky zákazníci naleznou také přímo v dealerstvích Auto Palace. 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků