V Auto Palace šunkám neholdují

Společnost Auto Palace, majitel autobazarů AutoPoint, startuje v těchto dnech ojedinělou kampaň na ojeté vozy ve svém portfoliu. Sloganem “U nás šunku nekoupíte“ cílí na potenciální zákazníky, kteří, byť poptávají vůz v autobazaru, chtějí kvalitu a garanci kvality a dobré ceny.

Přední dealer automobilů v ČR, Auto Palace, v rámci své marketingové strategie sází na začátku čtvrtého kvartálu na ojetiny ve svém portfoliu. U tisícovky výhradně tuzemských vozů skladem garantuje prokazatelný původ, nízký počet najetých kilometrů i dobrý technický stav zdokladovaný pravidelnými prohlídkami v autorizovaném servisu. Kampaní “U nás šunku nekoupíte“ chce poukázat na svou absolutní serióznost, kterou garantuje pečlivým výběrem vozů v nabídce.  

Jen za loňský rok prodal AutoPoint 2 070 vozů, což ho řadí mezi jednoho z nejvýznamnějších prodejců ojetých automobilů v ČR. Společnost v tuto chvíli vyhledávají zejména zákazníci, kteří při koupi upřednostňují vozy spíše zánovní, s maximálním stářím do 5 let a 100 000 ujetých kilometrů. Zejména v těchto parametrech nabídka  AutoPointu převyšuje konkurenci, u které, dle statistiky SDA, činí průměrné stáří 7 let a počet najetých kilometrů dosahuje 140 000. Tento fakt potvrzuje také další dostupný údaj, kdy u konkurence průměrná pořizovací cena ojetého vozu činí cca 205 000 Kč, kdežto v autobazarech společnosti Auto Palace dosahuje částky zhruba o 40 000 Kč vyšší.

 

„Prodej ojetých vozů jsme začlenili do portfolia našich služeb v roce 2001. V současnosti nabízíme na tisíc ojetin denně na zhruba 6 000 m2 v pražských Butovicích, na Spořilově, v Průhonicích, dále pak v Brně a také ve slovenské Bratislavě“, říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Kampaní chceme poukázat zejména na to, že v naší společnosti zákazníci nenaleznou ojetinu, která by nebyla důsledně prověřena. U nás šunku zkrátka nekoupíte, protože prodáváme vozy zpravidla po jednom předchozím majiteli a s jasně prokazatelným původem a servisní historií,“ dodává Stanislav Perkner.

AutoPoint v rámci kampaně nabídne návštěvníkům webových stránek na uvodní straně každý týden 4 vozy za mimořádnou akční cenu. Nejnovější vozy naskladněné v průběhu dne budou vždy k vidění rovněž na kampaňové stránce www.autopoint.cz/akce.

Kampaň na ojeté vozy v portfoliu AutoPoint poběží v průběhu října a listopadu v on-line médiích, na billboardech,  v předních českých rádiích, ve vlastních kanálech Auto Palace a v místech prodeje. Upoutávky zákazníci naleznou také přímo v dealerstvích Auto Palace. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků