Útok krumpáčem radar v Moravských Budějovicích zničil

Předminulý týden jsme vás informovali o útoku na nechvalně proslulý stacionární radar v Moravských Budějovicích, který měří rychlost těsně před koncem obce při výjezdu na Znojmo. K útoku se přihlásila skupina nazvaná Crum Patch Team, která vyjádřila nesouhlas s podobným způsobem měření rychlosti a po, dle jejího tiskového prohlášení dlouhodobě neúspěšné snaze proti takovému měření bojovat standardními cestami, se rozhodla radar zničit a celou akci natočit na video. To si můžete prohlédnout ve výše zmiňovaném článku.

Podle tiskové zprávy společnosti Czech Radar, která tento radar vlastní a provozuje, je zařízení dle předběžných odhadů neopravitelné. Škoda tak pravděpodobně přesáhne dva miliony Kč a na neznámého pachatele bylo podáno trestní oznámení pro poškozování a ohrožování provozu obecně prospěšného zařízení, útoku na státní orgán a poškozování cizí věci.

Tisková zpráva bohužel neuvádí, zda byl na dané místo instalován radar jiný, nebo si řidiči od měření na tomto místě mohou alespoň na chvíli odpočinout. Budeme rádi, pokud tuto informaci někdo ze čtenářů zmíní v diskusi pod článkem.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků