Ustál VW dieselgate? Podle prodejů ano, překonal i Toyotu

23 komentářů

Kuk Vykuk
1. února • 22:02

Sračkometˇák vítězně táhne světem :-D

Antiautomat
1. února • 15:46

...moj vodca, samozrejme ze tato vojna je vyhrana, o 3 tyzdne sme v Moskve!Inymi slovami, trochu predcasny zaver.

ACE
1. února • 11:04

Folksu se povedl opravdu mistrovský kousek, prodal víc aut než vyrobil.

bzzz
1. února • 9:26

Prodane kusy jsou jedna vec a marze/zisk na kazdem jednom druha - a tam tusim byvala jeste nedavno Toyta o parnik pred VW (BMW, Audi, Porsche jsou zase uplne jinde).

JohnST
31. ledna • 16:19

Toyota zrazila kojota. Chapem, ze to niektorych sere, ze Toyota nie je jednicka, ale holt co se da delat???B-]B-]B-

mpolan
31. ledna • 15:04

Jen jestli taky tolik vydělali, jako Toyota... Ale tím se nám radši nepochlubí.

Mirek
31. ledna • 14:51

Tak nevím, včera jsem někde četl, že zatím je to nejasné, že se pravděpodobně jedná o vyrobená auta, ale ne o prodaná. A vzhledem k tomu, jak jsou někteří novináři pospěšní se zaručenými informacemi, tak já si v klidu počkám na definitívní výsledky. Stejně ty výsledky nebudou mít žádný vliv na rozhodování, jaké si případně koupim auto.

hkc *76dh78qsc30 6127
31. ledna • 13:43

Fantasticke! Marketingova akce "Deieselgate" funguje.Zakaznici, strachujice se o budoucnost dieselu, kupuji jako o zivot. To vite, za chvili to muzou zakazat a pak uz nebudou. B-]

Wosousi
31. ledna • 13:39

Spatna reklama taky reklama

Tomáš Kolínek
31. ledna • 13:33

Proboha jak tahle sračka das auto šrot mohla předstihnout Toyotu. Vždyť Toyota patří za jednu z nejspolehlivějších značek. Narozdíl od týhle sračky.

Marek
31. ledna • 20:20

Jak vidíš tak ne, a je to dobře.
Je vidět že lidé nejsou až tak dementní a nenechají se ovlivnit nekalou konkurenční protiakci automobilek, které mají v Americe na vrh, a kterým začal vw šlapat na paty v prodejích

šéfér
1. února • 16:22

kdyby nebyly toyoty spolehlivé ,už by jistě al Kajda jezdila v Amaroku :-D

d lv \97823
31. ledna • 13:40

Der Schrott, lieber Herr Kolinek. B-]

Provo
31. ledna • 11:51

To bylo keců že to nejde a že až v roce 2018. A ejhle, oblékli si hezké dieselgaťky a rázem je to tam. :-D

Ondra
31. ledna • 12:10

Pokud čteš statistiku Médei tak víš,že čtvrtina VW je prodána v podstatě dvakrát. Zajímá nás především výroba a tam to dobře známe, v Emdenu jsou na týdenní nucené dovolené.

Provo
31. ledna • 18:21

Jo české prodeje jsou strašně důležité. A kdybys něco věděl o registraci vozidel, tak reexport do Německa už není v Německu prodán jako nové auto, ale jako ojeté, tak jako každé reexportované auto které bylo jednou přihlášené v ČR.

Kankunen
31. ledna • 11:34

Navíc TDI Euro6 s močovinou je v pohodě. VW by měl ty auta v Americe osadit močovinou a vše by bylo ok.

Ondra
31. ledna • 11:56

Jak OK? Uvědom si,že velká města vyhání diesely ze svých ulic,nikdo neví co bude a diesely možná za pár let ani v bazaru neprodáš.

Kankunen
31. ledna • 14:19

Za pár let se třeba zjistí, že auta , která jsou reálně na úrovni euro 6 už vzduch ve městech vlastně ani nezhoršují

qwertz
31. ledna • 16:41

I kdyby omezili NOx na minimum, co čehož má drtivá většina EURO 6 dieselů daleko (většina z nich ani ty limity v provozu nesplní), pořád jsou tady saze různých velikostí.

Ondra
31. ledna • 11:25

Prodané auto je takové,které spolehlivě, každodenně slouží svému majiteli. Takže když někdo zaplní evropské firemní dvorky a americké opuštěné stadiony tak u mě není vítěz.

JohnST
31. ledna • 16:15

Nechapete o com je ta statistika predaja? Za rok 2016. Na dvorkoch v amerike stoja vozy ktore boli predane aj v inych rokoch. B-]

Tom
31. ledna • 20:31

Gratuluji, doufejme ze WV zase nelže. :-)

Doporučujeme

Články odjinud