Sračkometˇák vítězně táhne světem :-D
...moj vodca, samozrejme ze tato vojna je vyhrana, o 3 tyzdne sme v Moskve!Inymi slovami, trochu predcasny zaver.
Folksu se povedl opravdu mistrovský kousek, prodal víc aut než vyrobil.
Prodane kusy jsou jedna vec a marze/zisk na kazdem jednom druha - a tam tusim byvala jeste nedavno Toyta o parnik pred VW (BMW, Audi, Porsche jsou zase uplne jinde).
Toyota zrazila kojota. Chapem, ze to niektorych sere, ze Toyota nie je jednicka, ale holt co se da delat???B-]B-]B-
Jen jestli taky tolik vydělali, jako Toyota... Ale tím se nám radši nepochlubí.
Tak nevím, včera jsem někde četl, že zatím je to nejasné, že se pravděpodobně jedná o vyrobená auta, ale ne o prodaná. A vzhledem k tomu, jak jsou někteří novináři pospěšní se zaručenými informacemi, tak já si v klidu počkám na definitívní výsledky. Stejně ty výsledky nebudou mít žádný vliv na rozhodování, jaké si případně koupim auto.
Fantasticke! Marketingova akce "Deieselgate" funguje.Zakaznici, strachujice se o budoucnost dieselu, kupuji jako o zivot. To vite, za chvili to muzou zakazat a pak uz nebudou. B-]
Spatna reklama taky reklama
Proboha jak tahle sračka das auto šrot mohla předstihnout Toyotu. Vždyť Toyota patří za jednu z nejspolehlivějších značek. Narozdíl od týhle sračky.
Jak vidíš tak ne, a je to dobře. Je vidět že lidé nejsou až tak dementní a nenechají se ovlivnit nekalou konkurenční protiakci automobilek, které mají v Americe na vrh, a kterým začal vw šlapat na paty v prodejích
kdyby nebyly toyoty spolehlivé ,už by jistě al Kajda jezdila v Amaroku :-D
Der Schrott, lieber Herr Kolinek. B-]
To bylo keců že to nejde a že až v roce 2018. A ejhle, oblékli si hezké dieselgaťky a rázem je to tam. :-D
Pokud čteš statistiku Médei tak víš,že čtvrtina VW je prodána v podstatě dvakrát. Zajímá nás především výroba a tam to dobře známe, v Emdenu jsou na týdenní nucené dovolené.
Jo české prodeje jsou strašně důležité. A kdybys něco věděl o registraci vozidel, tak reexport do Německa už není v Německu prodán jako nové auto, ale jako ojeté, tak jako každé reexportované auto které bylo jednou přihlášené v ČR.
Navíc TDI Euro6 s močovinou je v pohodě. VW by měl ty auta v Americe osadit močovinou a vše by bylo ok.
Jak OK? Uvědom si,že velká města vyhání diesely ze svých ulic,nikdo neví co bude a diesely možná za pár let ani v bazaru neprodáš.
Za pár let se třeba zjistí, že auta , která jsou reálně na úrovni euro 6 už vzduch ve městech vlastně ani nezhoršují
I kdyby omezili NOx na minimum, co čehož má drtivá většina EURO 6 dieselů daleko (většina z nich ani ty limity v provozu nesplní), pořád jsou tady saze různých velikostí.
Prodané auto je takové,které spolehlivě, každodenně slouží svému majiteli. Takže když někdo zaplní evropské firemní dvorky a americké opuštěné stadiony tak u mě není vítěz.
Nechapete o com je ta statistika predaja? Za rok 2016. Na dvorkoch v amerike stoja vozy ktore boli predane aj v inych rokoch. B-]
Gratuluji, doufejme ze WV zase nelže. :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.