„Úsporný” Cadillac Escalade Hybrid konečně i ve verzi Platinum

Cadillac Escalade hybrid, jenž není na americkém trhu rozhodně žádným nováčkem, se, jak již z názvu vyplývá, vyznačuje nízkou spotřebou a dokonce i přívlastkem „ekologický“. Našinec by samozřejmě mohl oponovat, vždyť v kombinovaném provozu si „vezme“ průměrně 11,7 l benzínu na 100 km, ovšem oproti běžné osmiválcové verzi je to až padesátiprocentní pokles. I tak zní různé „ekologické“ přívlastky v souvislosti s tímto modelem nanejvýš úsměvně, automobilka se tedy jeho prodeje rozhodla podpořit jinak.

Escalade Hybrid bude zhruba rok a půl po svém uvedení nabízen i ve verzi Platinum, což znamená, že už od výroby bude mít chromová 22-ti palcová kola, LED světlomety, multimediální systém a především mohutnou chromovou masku. Uvnitř čeká n zákazníka další dávka exkluzivity, která ve standardní verzi není zahrnuta, jako třeba speciální kůže s ozdobným prošitím, vyhřívaná sedadla a speciální koberečky.
Cena za tento luxusní hybrid začíná od 84 935 dolarů (zhruba 1 730 000 Kč) a nabízen bude jak ve variantě s pohonem jedné nápravy, tak i s pohonem 4x4.
Klepněte pro větší obrázek 
Cadillac Escalade Hybrid Platinum
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků