Usedli byste do auta, kde není volant nebo pedály? Google takový vůz má

Společnost Google se dlouhou dobu věnuje vývoji automobilu schopného zcela samostatné jízdy. Aktuálně přišla zpráva, že tento vývoj postoupil o další krok kupředu. Google totiž představil prototyp zcela nového (říkejme raději) vozítka, které by vás v budoucnu mohlo přepravovat, aniž byste se jakkoliv věnovali řízení.

Bezpečnost | SUV | Video | Technika | Lexus

Google: auto bez řidiče zmoudřelo, poradí si i s cyklisty (video)

Automobil to je dvoumístný a jednoduchý. Google zdůrazňuje, že jde především o další část vývoje, takže nebylo potřeba dělat kabinu (respektive vůz samotný) kdo ví jak luxusní. Důležité je, že se dovnitř posadí dvě osoby a hlavně že v interiéru nenajdete ani volant, ani pedály. K dispozici máte pouze tlačítko start/stop a obrazovku, kde lze sledovat cestu.

Zajímavosti | Video | Život řidiče | Technika

Google auta mají nový cíl: jeden milion mil bez řidiče

Maximální rychlost je prozatím 40 km/h, do budoucna by se měla postupně zvyšovat. Google chce postupně postavit stovku podobných vozítek, koncem léta pak vyrazí do provozu také provedení s manuálním řízením. Pokud všechny testy dopadnou podle předpokladů, v průběhu následujících několika let by mohl odstartovat v Kalifornii pilotní program.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků