Upravený Opel Insignia, tentokrát od Steinmetze

Nová Insignia se v showroomech ještě pomalu ani neukázala a už se hlásí ke slovu její úpravci. Steinmetz musel být jedním z prvních.

Na tomto místě jsme vás nedávno informovali o první ladičské vlaštovce u nového Opelu Insignia z pera společnosti Irmscher a už tu máme další. Tentokrát se série úprav standardního sedanu evropské filiálky General Motors ujal Steinmetz, který patří jako Irmscher k tradičním modifikátorům automobilů Opel, jejichž úpravám se věnuje již několik desetiletí. U Steinmetze čekali na nový projekt plných pět let, během kterých byla Insgnia vyvíjena k sériové podobě. Není proto divu, že právě Steinmetz patří mezi vůbec první firmy na světě, které pro zákazníky připravily sérii vyspělých úprav určených klíčovému modelu automobilky Opel. Modifikace Steinmetz směřují k vylepšení vzhledu a jízdních vlastností Insignie a jsou dostupné již ve chvíli jejího nástupu na trhy.

Série úprav zahrnuje sadu nových plastových doplňků exteriéru, tužší pérování, vylepšené brzdy a dvacetipalcové lité ráfky o průměru dvaceti palců, jež se dodávají v bílé a černé barvě. Nejvýraznější z modifikací je pochopitelně právě kompletní bodykit, jenž ale nemá za úkol pouze vozu přidat na jeho agresivitě, ale také zlepšit jeho aerodynamiku. Zahrnuje především spodní část předního spoileru, novou masku chladiče a spoiler na zádi. 
 
V podstatě jedinou úpravou, která by směřovala přímo ke zvýšení výkonu, je nový, vysokoprůtokový výfukový systém, zakončeným dvěma nerezovými koncovkami, vystupujícími pod zadním nárazníkem. Není však žádným tajemstvím, že Opel dokončuje práce na svém vlastním projektu, který se bude prodávat pod jeho tradičním označením OPC. A to i přesto, že Steinmetz patří ke skutečně skalním spolupracovníkům Opelu, pokud jde o vývoj modifikací pro jeho jinak tuctové modely.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Steinmetz
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků