Upravený Opel Insignia, tentokrát od Steinmetze

Nová Insignia se v showroomech ještě pomalu ani neukázala a už se hlásí ke slovu její úpravci. Steinmetz musel být jedním z prvních.

Na tomto místě jsme vás nedávno informovali o první ladičské vlaštovce u nového Opelu Insignia z pera společnosti Irmscher a už tu máme další. Tentokrát se série úprav standardního sedanu evropské filiálky General Motors ujal Steinmetz, který patří jako Irmscher k tradičním modifikátorům automobilů Opel, jejichž úpravám se věnuje již několik desetiletí. U Steinmetze čekali na nový projekt plných pět let, během kterých byla Insgnia vyvíjena k sériové podobě. Není proto divu, že právě Steinmetz patří mezi vůbec první firmy na světě, které pro zákazníky připravily sérii vyspělých úprav určených klíčovému modelu automobilky Opel. Modifikace Steinmetz směřují k vylepšení vzhledu a jízdních vlastností Insignie a jsou dostupné již ve chvíli jejího nástupu na trhy.

Série úprav zahrnuje sadu nových plastových doplňků exteriéru, tužší pérování, vylepšené brzdy a dvacetipalcové lité ráfky o průměru dvaceti palců, jež se dodávají v bílé a černé barvě. Nejvýraznější z modifikací je pochopitelně právě kompletní bodykit, jenž ale nemá za úkol pouze vozu přidat na jeho agresivitě, ale také zlepšit jeho aerodynamiku. Zahrnuje především spodní část předního spoileru, novou masku chladiče a spoiler na zádi. 
 
V podstatě jedinou úpravou, která by směřovala přímo ke zvýšení výkonu, je nový, vysokoprůtokový výfukový systém, zakončeným dvěma nerezovými koncovkami, vystupujícími pod zadním nárazníkem. Není však žádným tajemstvím, že Opel dokončuje práce na svém vlastním projektu, který se bude prodávat pod jeho tradičním označením OPC. A to i přesto, že Steinmetz patří ke skutečně skalním spolupracovníkům Opelu, pokud jde o vývoj modifikací pro jeho jinak tuctové modely.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Steinmetz
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků