Upravený Hyundai i40 dorazil do prodeje. Nový automat stojí 724 990 Kč

40 komentářů

Rudy
22. května • 8:22

Hoši,všichni vy,co se tu hádáte.Jasná je věc,že kdo koupí,napálí se,tak chybu nepřizná.Tady u nás v tom Kocourkově,každý čumí po ceně.Jenže si neumí propočíst,co bude dál.Rozdíl mezi námi(chudáky z Čech,možná i EU)a Korejci,je v tom,že v J.Koreji,je koupě auta,na stejné úrovni,jako u nás pračky.Tam je to jen spotřební zboží.Nenajdete tam autobazar.Auta se kupují,provozují, maximálně pět let.Potom šrot'ák,recyklace.Vemte v potaz to,že obyčejný dělník na montážní lince v H.,si vydělá 150 tis. měsíčně.A i30 v plné náloži,tam stojí 340tis.Nemluvím o limuzínách Samsung apod.Tenhle jejich systém,nemá zapotřebí,dělat auta ,,držáky".Oni to berou tak,jako my bicykl.Žádné zbytečné čalounění víka kufru,odhlučnění,antikorozní ochrana, atd Pro ně je to jen,přepravní prostředek,který za tři až pět let zrecyklují.Na skutečné auta,jsou dovozní cla,běžně 400%.Přál bych vám poznat,jejich mentalitu,společenský řád a hlavně pohled na nás,hlupáky,z EU.

icu
22. května • 17:20

Upřímně, odkud čerpáte informace o trhu, platech a cenách v Jižní Koreji?Pravda, dva roky už tam nežiji, ale mé zkušenosti jsou velmi odlišné. Průměrný hrubý měsíční plat "modrých límečků" se pohyboval kolem 1,6mil. KRW (dnešním kurzem asi 36 000 Kč), "bílé límečky" byly na dvojnásobku. Hyundai se Samsung Electronics patří k těm, co platí nejlépe, ale těch 6 až 7 mil KRW, co naznačujete, nemá ani omylem (to bude plat profesora na univerzitě, a možná jen na té z TOP světových univerzit typu SNU, KAIST nebo POSTECH). A hlavně - rozdíl mezi platy je tam násobný.Bazarů tam bylo celkem dost (vlastně každá druhá pumpa), nebyl problém koupit 15leté auto - ve slušném stavu (ono se z Koreje nikam moc vyjíždět nedá, takže mají celkem málo najeto a také se tam nesolí, neboť sníh na silnicích rychle taje/sublimuje), ceny ojetých aut jsou proti ČR směšné. Nezapomeňte ale na roční daň z auta a povinné ručení, to je obojí vyšší než u nás (daň nemáme). Standardní rodinné půjčovny např. na Jeju mají obvykle auta stará tak 5 až 10 let. Ceny jsou obecně pravda jen asi o 10% vyšší než v ČR, na druhou stranu ceny bytů (zejména v Seoulu) v naprosto nepochopitelných výšinách. Jinými slovy, nelze až tak srovnávat.Hyundai i30 stojí v benzínu podle výbavy zhruba od 21 do 25 mil KRW, tedy zhruba 500 000 Kč, Samsung Motors jako de facto dcera Renaultu hraje druhé až třetí house (konečně, SM3 známe jako R. Fluence, QM3 jako R. Kaleos a SM5 se zde prodával jako R. Latitude). Nevím jak dnes, ale ono "SEDM", co má Kia tady, to Korejci fakt neznali. Aktuální cla na dovoz aut neznám, VW Golf v benzínu se pohybuje zhruba o 10 mil KRW (asi 225 000 Kč) nad Hyundai i30. fakt ale je ten, že si Korejci umí svůj trh ohlídat i jinak, než pouze přes cla a zrovna u aut jim to celkem jde (viz zpráva zastoupení EU v Koreji).Mentalita Korejců (ale i Japonců či Číňanů) je zcela jiná, stejně tak i jejich společnost. Jestli se v Koreji považujete za hlupáka z EU, to je váš boj. Já si tam tak opravdu nepřipadal.

LOL
22. května • 16:15

podle tvojí logiky je nejvíce napálených škodifkářů :-P

richper
22. května • 8:43

mohl by jsi rozepsat posledni vetu? jinak absolutni souhlas

Tomas
20. května • 23:02

Ty jo, tak ta cena je ulet. Nejsilnejsi nafta 104kW a nejsilnejsi benzin 120kW...? To bude muset H vypotit spoustu samoregistraci, aby to pak mohli aspon nekomu prodat s 200tisic slevou. Kazdopadne Vosicky mel pravdu, kdyz rikal, ze Skodovka neni pro Hjundaj konkurence, porovnam li Superb a i40, tak to je uplne jina galaxie...

Driver
21. května • 11:47

Není to úlet, je to patřičně vymyšleno. Nikdo nebude masový kupovat Kia "letadlo" za 70% ceny Mercedesu E nebo S i kdyby to bylo papírově ve všech parametrech lepší. Prodá se pár kusů ale vývoj a výrobu to nezaplatí. Viz např Phaeton Safrane atd... On i ten Mercedes má ten rozpočet napjatý a není velký prostor na velké slevy. A to v tom má 60 ti leté zkušenosti. Neumí tudíž přijít někdo jiný bez Image a konkurovat velmi levnými cenami, to by jedině musel ty ceny dotovat... Proto Hyundai má auta jaké jsou. Aby tvoří, zisk, má určitou kvalitu , životnosturčitou cenovou politiku a servisní. Uměli by vyrábět lépe ale jejich Image a prodejnost v současnou dobu znamená takové a takové max ceny. A těm cenám mohou tedy pokud nechtějí dotovat, poskytnout jen taková auta, jaké v současnosti mají, aby vydělali. Za 10let budou mít lepší auta, neboj, to už všichni zapomenou na Loga s 10ti letos historií a budou kupovat Čínu včera vzniklou dle cenovky, protože u elektromobilů se motory a převodovky nepoužívají a i ty 10ti leté značky budou mít kvalitu nic moc. (To už pozorujeme nyní)

Dusan
20. května • 22:48

Tohle auto bohužel mám.Hyundai nikdy vice,ani kdyby byla slibovali modré z nebe.Mám najeto 100000 km a serviska je plna oprav.Predni cidla měněny 5x, oba svetlomety atd. A největší sranda je doba dodaní náhradních dílu.Brzdy vydrzi 30000 km,pak vyměna. A to neresim daľśi věci. Nejsem typ co meni auta casto.Ale tohle pude po třech letech z baŕaku.Nemám na to umu nervy. Nejvetsi srandista je Vošivky,kdyz mluví o kvalitě jejich vozu.Manzelce jsem koupil VW Touran 2,0 tdi a ta uz Hyundaiem jezdit vubec nechce.Ma to vzdycky za trest😀.Radim nenechat se zblbnout jejich priblblejma reklama.Ja uz jsem vylecenej

Standa
21. května • 9:11

Jo, mám podobnou zkušenost. H je z mých zkušeností naleštěná bída na tři čtyři roky. I Daewoo mi kdysi v devadesátkách vydrželo dýl.

Dusan
20. května • 22:50

Omlouvám se za chyby.Psal jsem z mobilu

jirka
21. května • 8:48

No, tak zrovna touran, toho měl bracha a v servisu byl pořád a to nebyly žadne malichernosti.jinak nevím jaky je interiér nového tourana, ale ten předchozí skutecne hnus a vzadu se sedělo tragicky. Nicméně s i40 zkušenost nemám. Ono taky jestli se v tom manželce nejezdí lépe kvůli tomu, že sedi vys a je celkem kompaktní.

jirka
21. května • 8:47

No, tak zrovna touran, toho měl bracha a v servisu byl pořád a to nebyly žadne malichernosti.jinak nevím jaky je interiér nového tourana, ale ten předchozí skutecne hnus a vzadu se sedělo tragicky. Nicméně s i40 zkušenost nemám. Ono taky jestli se v tom manželce nejezdí lépe kvůli tomu, že sedi vys a je celkem kompaktní.

Kenny
20. května • 22:35

Zas nějaká čuňačina na zákazníky, kteří tomu příliš nerozumí. Raději i hodně ojetý Renault než toto naleštěné neštěstí.

Hlinda
20. května • 20:32

Jejda. Jen 2.0l v benzínu a 121 kW??? Na prémiovou třídu je to málo. Chybí nám pořádný V6 či nějaký turbo benzín.

Mirek
20. května • 20:41

Kde tu vidíš prémiovou třídu? A kolik si myslíš, že se z 2.0 l atmosféry dává běžně výkon?

robert
20. května • 16:54

vim, ze prodejci umi udelat peknou cenu na i40. Ale kdo si to koupi proti Mondeu, Mazde 6 nebo Superbu....

Nornik
20. května • 17:42

No ... prodejce umi nabidnout novou i40 s automatem za 500-550k CZK. Co za to nabidne Mondeo, Mazda 6 ci Superb?Podobne stoji Octavia s 1.6TDI a DSG.

Alvarez
20. května • 17:54

No, jak pro koho, já bych radši Superb třeba s nižší výbavou a 1.8 s manualem než toto. Kvůli designu zvenku i uvnitř. Toto je pro silné nátury.

LOL
21. května • 10:10

H moc nemusím, ale proti odpornému a nevzhlednému Supovi bych jej akceptoval. Každému se prostě líbí něco jiného, mně se třeba vůbec nelíbí Superb a určitě bych si jej nekoupil, už kvůli těm jeho tragickým sedačkám. Stačí mi, když s tím verglem musím jezdit služebně.

Alvarez
21. května • 16:47

Kazdy podle gusta. Poznamka- novy Superb ma jine a lepsi sedacky nez ten stary. Jinak, ten stary je fakt hnus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
21. května • 20:20

nový jsem ještě nezkoušel, prostě jsem ztratil důvěru ;-)

Bimbo
20. května • 16:49

Nechapu, jak nekdo muze dat takovo castku za konkretne toto vozidlo, nicim nevynika, interier jak poutova atrakce - kazdy ukon jiny zvuk, nezajimave motory, podvozek, misto, chemicky smrad v interieru. Po servisni strance tragedie, mizerna vydrz komponent - brzdy, tlumice vydrzi daleko mene nez na konkurenci, velice drahe dily, ale hlave ze SEDUM!:-/

Mirek
20. května • 18:44

Nepleteš si automobilky (jinak SEDM)? To vše co vyjmenováváš znáš evidentně z doslechu jedna paní povídala. S i40 jsem jezdil, žádný smrad v něm nebyl. Jaké úkony a zvuky máš na mysli a se kterými díly v tomto voze máš tuhle zkušenost, které tak málo vydrží? Ostatní nebudu probírat, je to mrhání časem.

Bimbo
20. května • 20:09

Omlouvam se, H a K hazim do jednoho pytle. Prast jak uhod.
Bohuzel s timhle autem mam sve zkusenosti, na stesti jen kratkodobe. Zkusenost konkretne Zadni brzdy 25 - 30tkm, predni 40 - 50tkm, tlumice 70 - 80tkm. Bavim se o 4 vozidlech s motorem 1,7CRDi, spotreba kolem 7,5 - 8,5l u vsech modelu. Smrad z interieru at kazdej posoudi sam.

Matu
21. května • 9:44

i40 mám 2,5 roku, aktuálně najeto 86 000km. Přední brzdy měněny včetně kotoučů po 53 000km. Zadní také včetně kotoučů po 83 000km. Poměr nájezdu mám cca 50% okresky, 40% město a 10% dálnice. Spotřeba dlouhodobá 6,2l/100km. Jezdím okresky cca 100-110km/h, město na 50 do 60km/h, dálnice 130 - 180, v Něměcku průměr 150. A relativně svižné rozjezdy, ale snažím se řadit dle ukazatele na přístrojovce. Tlumiče zatím bez problémů. Smrad z přístrojovky se rozhodně nekonal.

Petr
20. května • 21:51

No já zrovna i40 mám a koupil jsem si ji zcela dobrovolně jako soukromé vozidlo, již druhý Hyundai :-) Samozřejmě, že někomu se líbit nemusí, proto je trh tak rozmanitý, aby si vybral každý dle svého :-) Výdrž komponent nemohu zatím posoudit, mám najeto 22000km a zatím naprostá spokojenost. Ale ta spotřeba, to by mě zajímal Váš styl jízdy, já mám po 22000km průměr 5,3l nafty, za 7,5 jsem nejel ani po Německu :-P A nejsem žádnej starej páprda, je mi 22 a jezdím jak je mému věku odpovídající :-D

Mirek
20. května • 20:45

V tom případě musím politovat škodovkáře. Od nového roku budou mít tyto plasty ve svých autech. Už se na to těším, jak začnou všichni nadávat. Nebo ne? :-D

Hlinda
20. května • 20:36

i40? Soukromá auta či služební? Více řidičů a nebo jeden? Sjet přední brzdy za 50tkm se dá u každého auta. Atd... .

Bimbo
20. května • 20:39

vím kam míříš, auta se používají v běžných podmínkách, nehoní se.Ano, dá se sjet brzdy za 50tkm, ale není problém s brzdama vydržet 180tkm

noname
20. května • 17:34

H 5

Aladin
20. května • 16:28

A mně se docela líbí. Seděl jsem v něm. V interiéru příjemé materiály, nadprůměrné slícování, fajnová kůže a obšití sedadel. Přehlednost, zkrátka dobré. ALE! Měřím 187cm. Automobil je velmi nízký. Tudíž jsem si musel dát sedačku co nejvíce k zemi. Pak jsem tam seděl pomalu jak v Nissanu 370. Děs a hrůza. A přesto jsem neviděl rovně před sebe na silnici. Ve výhledu mi bránila sluneční clona. Horní hrana čelního skla je tragicky nízko. Tak nízko, že bych s vozem nebyl schopen vyjet na silnici. Ta ergonomie je možná tak pro Korejce. Což ale nechápu, když Hyundai I je speciálně pro Evropany. Nechápu, jak to může být majitelům jedno. Toto jsem v životě ani vzdáleně u žádného jiného auta nezažil. Přitom stará Sonáta má proporce akorát.

Dr.Iver
21. května • 12:33

Stejná zkušenost. Měřím 185 a posaz podivně nepřirozený. Horní hrana okna je extrémně nízko. Daň designu ohnuteho bananu na kolech...

Mirek
20. května • 19:07

Prodejce měří jen o dva centimetry méně a žádné tyto problémy neměl. Já měřím o asi 7 cm méně a rozsah nastavení sedadla měl ještě velké rezervy. Pokud máš problém se svou výškou, musíš kupovat auta, která jsou pro takové lidi stavěná. Nemůžeš jít a chtít si koupit malé auto, např. Citigo, a psát, že to auto stojí za prd, protože ses tam se svou výškou nevešel. Jinak například Mondeo výška nad sedadlem vpředu 980 mm, Mazda 6 1000 mm, i40 1000 mm.

Aladin
20. května • 20:52

Díky za názor. Čekal jsem, jestli to bude někdo vidět stejným způsobem. A ono ne. :-) Tak třeba v I30 a Elantře jsem se uvelebil k plné spokojenosti. Ale v I40 to zkrátka nešlo, ať jsem dělal co jsem dělal.

Mirek
20. května • 21:07

Máš tam kladné body, tak se určitě nějací našli, jen se nevyjádřili. :-)

Mirek
20. května • 19:51

Pro ty co nevěří, je celkem snadné se podívat na testy s pány s výškou asi dvou metrů, tedy podstatně vyššími. Například Mondeo a Mazda 6. tak co, vešli se?
http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/wide... ...
http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/wide... ...
https://www.stream.cz/meziplyn/829023-mazda6-kombi...
https://www.stream.cz/meziplyn/10004001-novy-fo... ...

Falco
20. května • 16:07

Asijský odpad... prostě hnus.

joe
22. května • 6:55

Se prober, napřed by to chtělo nějakou praxi s těmito vozy, zjevně ji nemáš...

Gogo
20. května • 17:33

Panáčku, ty jsi trochu mimo - odpad už dávno ne:-D:-D:-D

George
21. května • 7:41

Ano,pokud budu chtít auto na tři roky,budíž ;-)

jednabedna
24. května • 15:13

Seděl, ohmatal, svezl. Nechci. Zoufalý motor, nepříjemný pocit pz jízdy, slabé brzdy, nízká výška zavazadlového prostoru, nesmyslná cena, bídná konfigurovatelnost. Vydávat to za konkurenta passatu, superbu, mondea není jen drzá troufalost, je to hlupáctví.

Doporučujeme

Články odjinud