Upravený Hyundai i40 dorazil do prodeje. Nový automat stojí 724 990 Kč

Hyundai zahájil prodej další ze svých letošních novinek. Čeští zájemci si mohou nově pořídit modernizovanou i40. Jednou z hlavních změn je příchod kombinace dieselu a sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Taková verze stojí minimálně (s výbavou Experience) 724 990 Kč, pokud sáhnete po sedanu. U kombi počítejte s částkou vyšší o třicet tisíc.

Kombi | Hatchbacky | Premiéry | Hyundai | Design | Hyundai i30

Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Sedmistupňový dvouspojkový automat se pojí výhradně s naftovým motorem 1.7 CRDi naladěným na 104 kW (141 k) a tvoří tak absolutní vrchol nabídky. S vyšší výbavou Premium se cena korejského sedanu i kombi přehoupne přes 800 tisíc korun. Zájemci o benzinový motor mohou sáhnout po dvoulitru GDI, který nabízí 121 kW (165 k). I ten je k dispozici s automatem, ale jde o šestistupňovou převodovku.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Facelift přinesl také nová přední i zadní světla, přepracované nárazníky a jinou masku chladiče. Hyundai i40 dostal taktéž LED mlhovky nebo automatické přepínání dálkových světel. To je dostupné spolu se čtením dopravních značek a hlídáním jízdních pruhů pouze ve vyšší výbavě Premium. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků