Upravený Hyundai i40 dorazil do prodeje. Nový automat stojí 724 990 Kč

Hyundai zahájil prodej další ze svých letošních novinek. Čeští zájemci si mohou nově pořídit modernizovanou i40. Jednou z hlavních změn je příchod kombinace dieselu a sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Taková verze stojí minimálně (s výbavou Experience) 724 990 Kč, pokud sáhnete po sedanu. U kombi počítejte s částkou vyšší o třicet tisíc.

Design | Kombi | Hatchbacky | Premiéry | Hyundai | Hyundai i30

Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Sedmistupňový dvouspojkový automat se pojí výhradně s naftovým motorem 1.7 CRDi naladěným na 104 kW (141 k) a tvoří tak absolutní vrchol nabídky. S vyšší výbavou Premium se cena korejského sedanu i kombi přehoupne přes 800 tisíc korun. Zájemci o benzinový motor mohou sáhnout po dvoulitru GDI, který nabízí 121 kW (165 k). I ten je k dispozici s automatem, ale jde o šestistupňovou převodovku.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Facelift přinesl také nová přední i zadní světla, přepracované nárazníky a jinou masku chladiče. Hyundai i40 dostal taktéž LED mlhovky nebo automatické přepínání dálkových světel. To je dostupné spolu se čtením dopravních značek a hlídáním jízdních pruhů pouze ve vyšší výbavě Premium. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků