Nevím no, já teda tyhle dvě auta problém rozlišit nemám, už jenom podle proporcí. Octavia (hlavně Combi) je podle mě docela povedená a Rapid je takové zmutované dvojče, které mohli nechat klidně radši utratit.
Na jakým facebooku Škoda jste to našli?
Nevidím důvod. Oba modely jsou od sebe dostatečně a jasně odlišné. Tímto krokem se jen tak nějak ztrapnili.
Toho naděláte, jakoby to tu už jednou nebylo ;-)http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Sk... ... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Sk... ...
Me staci, ze rozeznam Skodovku, modelove mi prijdou vsechny stejne.
Ja osobne zacinam mat z existencie O III velmi zmiesany pocit. Bol som na autosalone. Tesil som sa, ze O III uvidim trosku z blizka a pochopim jej "premiovost" oproti Rapidu. Problem je, ze pominula nastupenim dnu. Zvonka vyzera Octavka podla mna pomerne dobre. Uz nie je taka disproporcia medzi razvorom a dlzkou.. Vnutri je to ale bieda. Interier na mna posobil takmer tak fadne ako Rapid a to stal vystavovany kus 33 tis. EUR. Skoro ma vykotilo. ROvnako stala Mazda 6 v bielej kozi a v diesly z radu Sky active.. Ludia, Mazda 6 sa tvari ako premiovka! V realy je to neskutocne krasne auto prekonavajuce Audi A4. (pokial neberiem do uvahy siroku paletu motorizacii a moznosti individualizacie A4). Mazda 6 je predsa len konfekcia za dobru cenu..Octavia je len prerasteny Rapid. Rapid ponukne tiez torzku, tiez strohy interier a aspon nie je taky prerasteny. A hlavne!!! je lacnejsi :) Podla mna mala Skoda radsej urobit nejake vyssie verzie Rapidu s makkymi plastami a viacprvkom nech je nad cim onanovat a OIII uplne vypustit. Ci bude kufor 500 litrov alebo 550 je uplne putna, aj tak je velky..
Musím souhlasit. Pro mě je největší zklamání z OIII interiér. I v Elegance vybavení jsou některé části dost očividně laciné, hlavně výplně dveří nebo páté dveře. To jsem nečekal. Auto jsem viděl naživo na cestách zatím jen dvakrát a pokaždé jsem si špatně tipoval, že to nejspíše bude Rapid. Ještěže zepředu odlišují OIII světelné LED proužky, ale jinak je podoba s Rapidem přehnaná. Uvidíme tedy, jak moc jiná bude podoba RS nebo Scouta. Jako současný majitel OII Scout se chystám na nákup nového vozu, ale OIII už jsem z výběru zřejmě definitivně vyřadil.
Starý Logan pozná každý :-D
Svého času prohlásilo vedení Volkswagenu, že Škodovce musí přistříhnout křidélka.Jak je vidět, podařilo se mu to. Jednotný vzhled zabijí. Porovnejte si třeba Yeti se starší maskou a s inonovanou - to auto už nemá punc vyjímečnosti. Přitom se původni líbilo i na jižní straně Německa. Zapadne do šedi stejně jako chystaný Snowman.
aké pristrihnutie?? sami sebe teda volkswagenu,lebo tzv skodovka je taký istý volkswagen ako v Nemecku, a sami sebe si urcuju čo chcú nemci je to ich majetok!:-D
První generace octavie mělá čumák téměř stejnej jako poslední felicie, a ejhle jak se octavka prodavala... I fabka byla zepředu docela podobná. Druhá generace fabie vypadá jako vyfouknutej roomster, a ejhle jak se prodává. Tudíš vaše tvrzení asi moc horké nebude.
Vaše tvrzení zase není přesné. Je to naopak , nejdřív byl čumák Octavie, potom Felicie v rámci modernizace ("fejsliftu", termínu pro časopisové odborníky), nebo snad všechny Felicie od roku 1994 ho mají stejný ? Ale na funkci a prodeje to vliv nemá, to je realita, pro některé jedince dost nepříjemná
Problém Gruppe je úplně jinde, to jen čecháčci paranoicky nevidí, že podobně blbě se Wolfsburg chová i ke své základní značce VW. Různé restrikce napříč modely u VAG jsou největší pitomostí, jakou současný autoprůmysl vůbec dělá. Příklad: kombinace 2,0TDI 125/130kW plus DSG + 4motion = pouze Q3, passat a CC. Ostatním adeptům včetně Sharanu, Tiguanu a Superbu zapovězeno. Podobných restriktivních hovadin je ve výrobním programu Audi/VW, Skody a Seatu nasekáno kvanta.
Ja len nechápem, aký má zmysel existencia Rapida...
Skodovka tim chtela oblbnout klienty a naservirovat jim skladacku ze starych komponent a tvrdych plastu za cenu konkurencnich "plnotucnych" kompaktu... a ejhle, zakaznik neni tak blbej, jak si PR oddeleni Skody myslelo :-DPritom by stacilo snizit zakladni a prodaval by se jako housky na krame. MPIcko zrusit a na TSI 63kW ve Active Freshi nasadit cenu 249 900Kc. Lidi by jim utrhali ruce. A idealne dodavat i sem atmosfery, ktere budou montovat davat do Rapidu v Cine. Potom bych i jako antiskodovak uvazoval o jeho koupi - z ciste praktickych duvodu... v bile barve a na min. 16" totiz nevypada vubec zle.Nevim na co Skodovka ceka, navic v tehle neutesene dobe...
A ehle kolik jich je. U nás po lípě jich jezdí několik. Všechno 1.6tdi
Neverim, ze jsou to soukroma auta... proste z principu nemuzou ani byt... za cenu 1.6TDI se da koupit jakakoliv "lepsi" konkurence. Nakupcimu fleetu je fuk, ze bere toho mezka za 400, ale soukromnik, co si na sve NOVE auto musel vydelat nekolikrat prehodnoti nazor, nez do neceho jde. Je prece prirozene chtit ten nejlepsi pomer cena/kvalita/vykon za sve penize.
Soukromá auta nebo auta firemní. To je naprosto irelevantní informace. NIKDY NIKDO nikde neuvádel, kolik auto se prodá do soukromého sektoru, a kolik do firemniho. Stim prisel až korejec aby si zvednul ego. Všechny ty auta stejně jednou skončí u soukromníku.Upřímě... Já bych si nekoupil NOVOU škodovku ani korejce. Já bych si zašel do bazaru (v případě škodovky bych si zajel do MB) a tam si koupil dobrou ojetinu, protože za ty prachy dostanu lepší výbavu a ještě mi něco zustane. Když to umeju tak stejne nikdo nepozna, ze je to ojetina.
Je videt, ze jsi nikdy nove auto nekupoval :-|Kdyz ojetinu, tak maximalne 2 roky starou a s max. 50 tis... o tom bych uvazoval, ale takove ojetiny vychazi lepe max. o 30-40 tis, nez nove auto - skladovka. A ten priplatek za novou karu se vyplati... Jo jasne, za svych 300, co jsem dal za korejce, bych mel z Acek pravdepodobne krasnou petiletou premii se 180 tis... jenze, ja nehodlam platit drahe a nakladne opravy. Porizuji auta, ktera jsem schopen zivit a narozdil od spousty "lidi", je mi uplne jedno, co si o mem aute kdo mysli. Specialne ti, o kterych vim, ze nakupovali v bazaru ;-) tam, kde bydlim je jich nekolik... bohuzel zapomneli, ze ja bych mel ty jejich skvosty z bazaru hned dva ;-) a to me hreje... :-PMimochodem, jakmile dorazi na trh Dokker Express od Dacie, hodlam ho koupit pro svoji zivnost... opet bez ohledu na to, co si budou majitele pouziteho spodniho pradla myslet ;-)
Zase šiřiš moudra.
Otec koupil O2 (2006) najeto 170k km:D A jaké nákladné opravy? Normálka... Olej, filtry, brzdy... Veškeré výměny které bylo třeba. O1 co byla předtim byla 6 let stará najeto taky cca 170k... a taky žádne nakladne opravy... Rozvody a pak normalní věci jako olej atd... Ani na jednom z techto auto se nikdy nic nepodelalo. A auto z Aček muže koupit jenom trouba.Je hřeje zase to, že nejezdej v korejci :-) a mě to hřeje rovněž:D
tak to máte docela teploučko, že?
Bazarove auto je stale jen bazarove auto. Takove vypovida hlavne o moznostech majitele.MUSIS CELIT REALITE - vy bazarova auta kupujete, protoze musite, ne proto ze chcete. A tahle PRAVDA presne urcuje vase SOCIALNI zarazeni B-]Paradox jako prase je, kdyz si majitel bazaroveho auta mysli, ze je na tom z nejakeho duvodu lepe, nez majitel noveho. To je omyl, pze majitel NOVEHO auta klidne mohl do toho bazaru jit take a jeste mohl poridit karu pro zenu, deti... to je tn fakt, ktery bazarnici nechteji pochopit V predchozim prispevku jsem t o tom uz psal.Tvuj otec pravdepodobne nenajezdi ani deset tisic rocne, takze se bat asi nemusi... hlavne ze ma naftu :-PJa nalitam 30-40, takze NOVE auto potrebuju, ale nepotrebuju auta drazsi, nez je nutne... nejsem na zacatku ochoten platit o 100 az 150 tisic vic jen proto, abych byl v ocich majitelu olitanych cestackych vozu na jakesi UROVNI. Uroven je dana moznostmi a ja sve moznosti znam.Tohle nejsou moudra. Tohle je ceska realita B-]
jenom d.ebil nerozezna tyto dvě auta už prvním pohledem
Ne asi. Je to zase jen zpusob jak si rejpnou do Škodovky.
skodofka rype sama do sebe... ty auta jsou neskutecne hnusny :DD meli by to zakazat v eu vyrabet a prodavat :D
Zakazat něco co je jednou z nejprodávanějších věcí v EU? Ty by sis měl nedřiv dávat pozor co ten tvuj pysk vypouští, páč to jsou hovadiny.
Ty kecálku... nejprodávanější v Evropě je Fiesta! Ve světe Focus druhá je Toyota!B-]
Asi by se to chtělo naučit čist, joudo. Řekl jsem jednou z nejpodávanější :-) Ale co bych od někoho kdo má nick "Fero" chtěl, že?
To je hnus velebnosti...
Fero, fero, fero. Rád bych viděl tech 11 individuí co ti dalo + na tenhle OPRAVDU duchapný komentář...
Tak to bych ti nepřál.....
asi bych se zděsil nad počtem hlupáků :D
Co mám zatím vyzkoušené je, že Octavia má mezi mřížkou chladiče a světly ještě kousek lakovené karoserie, Rapid má světlo přímo na té mřížce. No a zezadu si to můžu přečíst, ne? :)
krom toho ma koktafka na narazniku dole odrazky
Hlavně má dole ten falešnej difuzor.
Hnusné je to oboje, tak proč se tím zabývat?
a co sou vlastne ty "kočiči oči" ???
a prečo sa to tak volá, veď mačka nemá oči na zadku :-D
Miniatúrne svetlá, hmlovky či odrazky na zadnom nárazníku octavie.
O velký kus větší auto, proporcionální design, záď z bočního pohledu nevypadá, jako když na ni spadl balkon z 4. patra.
ty červeny odrazky nebo co to je pod zadníma světama
Ve tmě se bude dobře rozlišovat Rapid - Oktávka - Superb (po FL). Rapid - jedna řada diod, Oktávka - dvě řady, Superb - tři řady.
celkom nechápem, načo je komu dobré rozoznávať na ceste rapida od octavie?.
Například při dopravní nehodě bude znít na popis auta, které ujelo, byl to Rapid, nebo Octavia. Policajti budou za takový popis hodně rádi.
HAHAHA, tak se tu každej zasmál tvemu velice vtipnému příspěvku. Ted rekni rodičum at ti uštipnou kabel od internetu.
No třeba alespoň pro majitele by to dobré bylo, aby u obchďáku nelezl do cizí škodovky.:-)):-D
Pre vodiča rapidu plus, pre octaviu mínus. Toľko si priplatiť za väčšie auto a rozdiel nikde B-]
A na tuhle hloupost jsi přišel střízlivý? On tam totiž je za o něco víc peněz rozdíl přímo propastný. Ale to samozřejmě od gamesů na internetu nepoznáš.
jo, to me nenapadlo, dyk je to fuk
:-D já už jsem si vlastní postup rozenání octávie od rapida našel sám, nebudu čekat, až mě borci ze škodovky řeknou jak na to :-D dycky se juknu na záď a přečtu si jak to vlastně je :-D
Návod je pro ty méně chápavé :D
Jako že pro vobyčejnýho člověka? Ten stejně nic nepochopí.
ono je ti tim ze Kaban prisel z Audi- podivejte se jak to vypada tam... ale u Sportbacku uz omyl hrozit nebudenemyslim ze to je spatne- kdyz chces extra futuru- kazdy pes jina ves, kup si citrona nebo renolta
Tak podle mě to jednoznačně je špatně.
Renaultu bych se zastal. Za poslední léta prošel značným pozitivním vývojem od šíleného k celkem normálnímu designu.
Aj samotná škoda týmto návodom priznáva, že autá sú ťažko rozoznateľné. Bežný vodič rozdiel na ceste nepozná. Octavia je iba väčší a drahší rapid :-/
Marketingové záchvaty hlouposti se zdá se netýkají pouze jisté korejské automobilky. Dovolím si Škodu poopravit, k bezpečnému rozlišení stačí 2 pravidla:Pokud někdo vidí na silnici nový model Škody, je to i bez brýlí Octavia, protože Rapid si zatím skoro nikdo nekoupil.Pokud zkoumané auto vypadá divně, jde o rapid. V opačném případě jde o octavii.
Rapid si nikdo nekoupil? Hlavně, že je to už čtvrt roku třetí nejprodávanější auto na českém trhu.
Když odečtete auta registrovaná na dealery, jste skoro na nule. Rapid si své místo na slunci určitě najde, zatím to ale nenastalo. A pomůže mu v tom především verze combi. Zatímco O3 má úspěch jistý hned. Bohužel i přes opravdu hnusně okradený interiér.
:D korejci vám pěkne tlučou do hlavy klín o prodeji do firem a soukromnikum:D Je to jenom vymluva jak omluvit nižší prodeje. Takova informace je uplně knicemu. Nikoho nezajíma komu se to prodá, duležite je KOLIK se toho prodá.
:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.