„Úniky“ Corvette Z06 pokračují fotkami exteriéru i interiéru

Světová premiéra Corvette Z06 je ohlášena na začátek týdne, kdy v Detroitu otevře své brány autosalon NAIAS. Ale jak už to v éře internetu bývá, podoba zatím nejostřejší ’Vette se dostala na světlo světa předčasně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrazně závodní estetika prozrazuje okruhové ambice Z06

Ze dvou fotografií Corvette Z06 v agresivním černožlutém zbarvení je jasně patrná sada aerodynamických doplňků z uhlíkových vláken: přední splitter, boční nástavce prahů a propracované zadní křídlo. Dobře viditelná je i snížená světlá výška.

Přívody vzduchu k zadním kolům naznačují, že konstruktéři mysleli na účinnější chlazení zadních brzd a samosvorného diferenciálu.

Pohled do interiéru ukazuje, že i vrcholné provedení bude mít v sérii „cestovní“ kožené sedačky. Pravidelní návštěvníci závodních okruhů si ale určitě budou moci objednat anatomické skořepiny.

Klepněte pro větší obrázek
Interiér se od standardního provedení liší hlavně dekorem

Technické podrobnosti ani parametry zatím neznáme. Víme ale, že Corvette Z06 bude mít výkon hodně přes 600 koní a točivý moment bezmála 900 Nm. Nejpravděpodobnějším kandidátem na motor je kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 V8. 

Spolu se Z06 ukáže Chevrolet v Detroitu rovněž závodní verzi nové Corvette, která nese označení C7.R. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Aveo 1.206
Rok výroby: 2008
Stav: 143 763 km
Cena: 50 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků