Unikl první snímek faceliftovaného VW Tiguan pro Evropu? Ne, je to podvrh

Včera začal internetem kolovat snímek, který vypadá jako nekvalitní fotografie dvou stránek katalogu faceliftovaného Volkswagenu Tiguan, který se má co nevidět začít prodávat i evropským zákazníkům. Vypadá na první pohled věrohodně, však kolik podobných úniků jsme již zažili, jenže skutečný není.

Pokud máte nastudované katalogy jednotlivých aut, hned na první pohled budete mít tíživý pocit déja-vu. Chyba v Matrixu? Kdeže, tohle už jsme opravdu mohli vidět - krom jednoho snímku faceliftovaného Tiguanu, zřejmě pouhé fantazie tvůrce, je zbytek kompletně převzatý z katalogu omlazeného Touranu.

Nevěříte? Pak si prohlédněte přiložené snímky, kde krom podvrženého katalogu Tiguanu najdete i scan toho původního pro Touran.

Otázkou ostatně je, jestli u Tiguanu vůbec je na co čekat. Jeho faceliftovaná podoba pro asijské trhy je známa a že by ta evropská měla být výrazně jiná? O tom pochybujeme...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ne ne, na nás si šprýmaři nepřijdou...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek