Unikátní Velorex 16/175 je v Americe na prodej. Zatím stojí 60 tisíc

Velorex dnes už na silnicích potkáte jen velmi výjimečně a pokud si takový vůz chcete koupit ideálně v zachovalém stavu, je potřeba sáhnout hodně hluboko do kapsy. Kdybyste ovšem přece jen nějaký ten exemplář chtěli, aktuálně máte možnost. Jeden Velorex se dostal až do Ameriky, kde je právě na prodej. A nejde o jen tak ledajaký Velorex. 

Zajímavosti | Design

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Konkrétně se jedná o automobil z roku 1963 s motorem o objemu 175 cm3. Nabízený exemplář tak není zajímavý pouze tím, že se dostal až do Ameriky, ale především jde o unikátní specifikaci. Velorex 16/175 se vyráběl jen po přechodnou dobu, přičemž celkově vzniklo pouze osm stovek kusů.

Zajímavosti

Vylepšený Velor-X-Trike si troufá. Míří na americký trh

Zájemci mohou přihazovat v internetové dražbě klasicky na ebay.com. Dražba bude probíhat ještě pět dnů a prozatímní nejvyšší částka je v přepočtu 67 400 Kč. Bude celkem zajímavé sledovat, kam se nakonec cena tohoto exempláře vyšplhá. Hodnotu má prodávaný Velorex podstatně vyšší kromě jiného i proto, že jde o velmi zachovalý stroj. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků