Jak Renault dopředu avizoval, tak se také stalo. Dnes bylo odhaleno vše, co se týká projektu #UNDER8. A projekt to byl úspěšný, protože Mégane RS opravdu zajel na Nürburgringu čas pod osm minut a získal pro francouzskou automobilku zpět titul nejrychlejší sériové předokolky, kterou mu sebral Leon Cupra naladěný na 280 koní.
Na rozdíl od dříve představeného Méganu RS 275 Trophy ale na ostré kolo vyrazilo provedení Trophy-R, které dostalo další úpravy vedoucí ke snížení hmotnosti. Tohle auto například nemá zadní sedadla. Do prodeje ovšem zamíří, objednávky se začnou velmi brzy přijímat ve Francii a následně se vůz dostane do čtrnácti dalších zemí. Produkce je ale limitovaná na 250 kusů.
Dvoumístný Mégane RS s motorem posíleným na 275 koní, samosvorným diferenciálem, výfukem Akrapovič, tlumiči Öhlins a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 nakonec zvládl čas 7 minut a 54,36 s, čímž nadělil Seatu přibližně čtyřI sekundy. Celou jízdu si můžete prohlédnout na přiloženém videu.