Umění a humor v dopravním prostoru, za něž nikdo sedět nepůjde

Je často těžké rozlišit umění od pouhé recese, ale jisté je, že veřejný prostor svádí k vyjádření. Vděčným terčem bývá doprava, její komunikace, prostředky a zařízení. Asi není třeba podrobně popisovat kauzu Romana Týce ze skupiny Ztohoven, který si za úpravu uniformních panáčků na semaforech vysloužil měsíc arestu.

Příslušné úřady ve Velké Británii zřejmě mají větší smysl pro humor a nadhled, než ty naše, protože za svérázné dopravní značky, které si můžete prohlédnout, nikomu trest nehrozí.

Anonymní umělec si v britském Solihullu v regionu West Midlands pohrál se značkami upozorňujícími na práci na silnici. Kolemjedoucí řidiči se vtipnými piktogramy náramně bavili a někdo se smíchem dokonce přiznal, že když uviděl první ze čtyř značek, domníval se, že jde o seriózní informaci, že se na silnici už pracovat nebude… 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Legrácka britského umělce...

Cyklisté, kteří na rušnou křižovatku přijeli ze čtyř směrů, rozlili na vozovce 500 litrů modré, červené, žluté a fialové vodou ředitelné barvy a o další se už postaral hustý automobilový provoz.

Zdroj: E15.cz

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků