Ukradená navigace ze Superbu? Škoda přesáhne sto tisíc korun

Tiskové oddělení České pojišťovny přišlo se zajímavou statistikou ohledně vykrádání aut. Nejčastěji se údajně vykrádají automobily vyrobené v letech 2012, 2011 a 2010 (v uvedeném pořadí). Jak bohužel řada motoristů ví i z vlastní zkušenosti, nejoblíbenějšími terči zlodějů jsou auta koncernu Volkswagen. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Částečně za to může i fakt, že donedávna VW nenechavcům situaci zbytečně usnadňoval. Drahou navigaci bylo možné z auta vytáhnout za několik sekund jako „šuplík“ a stejně snadno ji zase zamontovat do široké škály koncernových modelů. Jen málokterý český automobilový novinář může tvrdit, že mu z testovací Škody či Volkswagenu nikdy neukradli navigaci. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ukradená navigace ze starší Octavie či Superbu znamená škodu ve výši mnoha desítek tisíc korun

Právě škody způsobené odcizením navigace vyčíslila Česká pojišťovna v infografikách připojených k tiskové zprávě. Jak vidíte, šplhají do mnoha desítek tisic korun. Kromě samotné navigace je totiž samozřejmě zapotřebí opravit všechny součásti vozu, které zloděj při vloupání poškodí.

Titulní foto: Profimedia

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků