U Volkswagenu mají napečeno. Automobilka koupila perníkové T1

Divize užitkových vozů automobilky Volkswagen má napečeno na hodně dlouhou dobu. Tato část německého výrobce si totiž koupila perníkové T1 v životní velikosti. Jen pro představu, takový perník váží rovných 450 kg.

Jak ukazuje přiložená fotogalerie, celé T1 není vyrobeno z perníku. Základem je dřevěná konstrukce, na které strávil jistý tesař 150 hodin práce. Následně se dali do díla cukráři, kteří pokryli perníkem plochu o velikosti zhruba 45 m2, respektive kteří připravili na 280 kg perníkového těsta. Vše bylo ještě natřeno osmi litry potravinářské barvy a dozdobeno čokoládou.

Testy | Volkswagen | Užitková auta

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, přičemž výtěžek půjde na dobročinné účely, konkrétně na léčbu dětí s rakovinou. A až po Vánocích někdo ten perník oloupe a sní, poslouží základní dřevěná konstrukce dětem jako omalovánky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků