U Volkswagenu mají napečeno. Automobilka koupila perníkové T1

Divize užitkových vozů automobilky Volkswagen má napečeno na hodně dlouhou dobu. Tato část německého výrobce si totiž koupila perníkové T1 v životní velikosti. Jen pro představu, takový perník váží rovných 450 kg.

Jak ukazuje přiložená fotogalerie, celé T1 není vyrobeno z perníku. Základem je dřevěná konstrukce, na které strávil jistý tesař 150 hodin práce. Následně se dali do díla cukráři, kteří pokryli perníkem plochu o velikosti zhruba 45 m2, respektive kteří připravili na 280 kg perníkového těsta. Vše bylo ještě natřeno osmi litry potravinářské barvy a dozdobeno čokoládou.

Testy | Volkswagen | Užitková auta

Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI - všichni do klubu

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, přičemž výtěžek půjde na dobročinné účely, konkrétně na léčbu dětí s rakovinou. A až po Vánocích někdo ten perník oloupe a sní, poslouží základní dřevěná konstrukce dětem jako omalovánky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků